Immortal написа:
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнението
								
							
						
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Да поговорим за електромобилите
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега.
 По никакъв начин не мога да се съглася с Вас че посочените източници са безвредни " източници като АЕЦ , вятър, Слънце, вода и т.н."
 Към настоящият момент по малко то 20% от енергията се добива от АЕЦ в световен мащаб (ако може да се вярва на статии в нета)отделно твърдението че енергията от АЕЦ е чиста е доста пресилено. Замърсяването при добива на гориво е доста сериозно, а за съхранението на отработеното няма какво да се коментира. А и топлинното замърсяване около самата централа не е за подценяване.
 
 
 Слънце, вятър, и вода -но и там се харчи яко ресурс за да се произведе оръдието за производство а и са непостоянни. То това е и големият проблем там.
 
 Та какво правим като стигнем до зарядната станция и няма вятър да заредим ?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Духаш, какво правиш.pr_00f написа: Преглед на мнениетоТа какво правим като стигнем до зарядната станция и няма вятър да заредим ?
 Добър опит, не неуспешен.D. Stanev написа: Преглед на мнениетоЕдна интересна статия - "Cĸpoмният Міtѕubіѕhі Соlt нямa нитo eдин oт oтличитeлнитe бeлeзи нa фyтypиcтичeн и "зeлeн" aвтoмoбил: тoй ce движи блaгoдapeниe нa двигaтeл c вътpeшнo гopeнe и бeнзин, ĸaтo изпycĸa вpeдни eмиcии пpeз aycпyxa. Oĸaзвa ce oбaчe, чe мaлĸaтa гpaдcĸa ĸoлa мoжe дa e пo-eĸoлoгичнa oт флaгмaнa нa eлeĸтpичecĸитe aвтoмoбили - Теѕlа Моdеl Ѕ Р100D."
 Целият текст: https://money.bg/auto/mozhe-li-edna-...D0%BA%D0%B0%3F
 Хайде да видим и пълния текст, в който се казва и следното:
 Джесика Транчик, професор по енергетика в МИТ, е съставила данни за десетки автомобили. Те показват, че всички електрически автомобили произвеждат по-малко емисии през целия им жизнен цикъл в сравнение с конвенционалните автомобили от същия клас и теглото, и това важи дори тогава, когато електрическата мрежа се захранва предимно от изкопаеми горива, като например в Полша."Само на някои места с много висока степен на зависимост от електричество от въглеродни интензивни източници, като въглища, електрическите превозни средства не осигуряват допълнителни предимства пред хибридите", казва тя. "Но хибридите и електрическите превозни средства са по-добри от конвенционалните автомобили в тези същите места с високи емисии."Последна редакция от BO; 10.11.2017, 12:32.A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тъкмо пресно, като за темата: цък
 
 Скоро и България ще се напълни с plug-in hybrid-и и си трябват станции. Това е неизбежно и според мен това е решението за пробега, които електричките не могат да решат все още. Пък plug-ина може градско само на ток да си кара бая време и то при прилична скорост. Пък и комбинацията между 2-та свята е най-добра и ще намали вредните емисии в градски условия, ако предимно се кара на ток.Fiat Bravo II 1.4 16v
 Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
 Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 По темата за екология.
 Взимаме един Hybrid IONIQ electric и виждаме, че "събира" 20 точки. А двата хибридни варианти по 31 точки.
 И гледаме най-най екологичното Типо с MultiJet II Turbo Elite 120HP ECO DDCT, който събира 33 точки.
 А най-най-екологичния модел на Фиат е 500 0.9 TwinAir Pop Star 85HP Dualogic, който отново събира 29 точки.
 И това показва, че ако си най-еко насочен, въпреки производството на тази замърсяваща енергия, то пак най-добре да се купи електромобил.A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Айде стига с тая екологичност, 99% караме печките си тука без дпф, егр, катализатори ..да продължавам ли.. що не зачекнете този проблем като настоящ . Като му дойде реда с екологичноста на ел. автомобила като масов проблем ще се измисли нещо по въпроса, не виждам какво се палите против някаква иновация или гроздето наистина се оказа кисело, или по-скоро не - да търсим под вола теле.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е, чак пък нищо общо. Горе-долу разликата е в големината на батерията. Ако ми присадиш да кажем 20 пъти по-голяма батерия, то си става електричарка отвсякъде.Immortal написа: Преглед на мнениетоЗа хибридите съм силно ЗА.
 Нямат като концепция почти нищо общо с електромобилите.A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Четейки тази тема, си спомням, че навремето /1993-1994 година/, когато бях в седми клас, се отказах да кандидатствам в Карловския техникум /специалност "автомобили и кари/ с мотива, че конвенционалните автомобили ще бъдат изместени от електромобили и слънчеви автомобили и специалността ще остане без реализация. Години по - късно завърших "транспортна техника" в ПЖИ-то и се отказах да запиша магистратура "електромобили", защото към момента не са навлезли. Времето ще покаже кой е крив и кой е прав. Нефтът няма да свърши толкова скоро.Последна редакция от robokop180; 11.11.2017, 02:45.Правият ъгъл на личното местоимение мъти яйцата си върху корен квадратен.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Казах, че нямат нищо общо като концепция.BO написа: Преглед на мнениетоЕ, чак пък нищо общо. Горе-долу разликата е в големината на батерията. Ако ми присадиш да кажем 20 пъти по-голяма батерия, то си става електричарка отвсякъде.
 Едното си е чист електрокар, предназначено е да се движи на ток и само на ток.
 Другото си е кола с ДВГ, с електродвигател, който е предназначен да обира пиковите мощности (моментите с висок моментен разход на гориво), от там - драстично сваляне средния разход на гориво. Впоследствие - батерията се презарежда от генератора на самия ДВГ (при плъгините - може и от контакта, с което още повече се сваля разхода на гориво).
 Но идеята на двете е коренно различна, затова казах, че като концепция нямат почти нищо общо.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Отново не съм точно съгласен.
 По същата логика не е и "стандартен" автомобил, защото пък не може да се движи и само на гориво постоянно.
 А какво са електрическите, които имат и ДВГ на борда си? Може би и те не са електричарки, защото и те използват гориво, за се придвижват.A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+  2001,
 ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+  2001,



Коментар