Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Процедурата при технически?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз нямам спомен да е било по друг начин, смятано от 98-а примерно, от когато за първи път съм отишъл там като съвсем млад шофьор с първата ми кола.Някога не е било така. От баща ми например знаех навремето, че кола за да влезе в КАТ, трябва да е перфектна. Разбирай, че и петънца по боята са оправяли хората, вътре се чисти, па спирачни маркучи да са нови, накладки, ръчна как е натегната, аптечка да е в годност, пожарогасители са носили да се зареждат. От кога не е така, аз лично не знам. Не съм го заварил това време. Тук има из форума и хора с повече години стаж, те сигурно могат по-добре да кажат.Ако искаш да си сигурен за себе си, иди в нормален сервиз, където имат електронен стенд за спирачки и ще ти отделят повече време да огледат, да ти кажат какво има за правене. Аз поне така правя. А КАТ си го гледай като една формална процедура, която няма да ти даде нищо друго освен документи, за да можеш да излезеш на пътя.

    Коментар


      #17
      Това, което обаче ме втрещи още повече, беше, че проверяващия ми каза, че ще ме спре от движение заради 5-6 по-дълбоки задирания и леко хлътване в дясната част на купето (от едно и също нещо са). Добре, а поне да ми беше обяснил как тези чисто козметични забележки ще повлияят на техническото състояние на колата, при положение, че той дори не я видя как работи...

      Коментар


        #18
        това е така, щото се мислят за вечни, докато не им спретнеш една скрита камера и да ги уволнят дисциплинарно всичките жалки безгръбначни
        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

        Коментар


          #19
          Salvador написа:
          А КАТ си го гледай като една формална процедура, която няма да ти даде нищо друго освен документи, за да можеш да излезеш на пътя.
          Ами... зависи от КАТ-а явно, или от катаджията.Аз си регистрирам колите в Сливен (там ми е постоянният адрес), и досега никога първоначалните прегледи не са били формални.Дори са връщали хора, ако двигателят не е измит (за да може лесно да се види номера му).Кромата не искаха да я пуснат заради една несветеща крушка на номера.Гледат спирачки, чистачки, светлини, изгорели газове... също като на технически преглед.И винаги е било така.

          Коментар


            #20
            И така трябва да е. За една несветеща светлина на номера ме върнаха. Пожарогасители аптечки... няма смисъл да казвам
            Powered by Emzo

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              Дори са връщали хора, ако двигателят не е измит (за да може лесно да се види номера му).
              За това да връщат го разбирам абсолютно, защото в КАТ София е написано достатъчно ясно с големи букви точно пред входа, където са гишетата за подаване на документите, че всички номера трябва да се виждат, и двигателя предварително да е измит, иначе отказват проверка.

              Коментар


                #22
                Аз пък одобрявам по-повърхностния (сравнено със стандартен ГТП) първоначален преглед. Все пак купуваш черна кутия втора ръка и репатракът я стоварва пред КАТ. Кога и къде мога да я обслужа, като няма номера и гражданската ѝ е със съмнителна валидност?И всеки път съм бил с мръсен двигател. Покажат ми хората - кога любезно, кога не толкова - къде да избърша, че да видят номера и си минавам. За неработещи светлини естествено няма оправдание, щото те пускат на пътя, ама за нови накладки и спирачни маркучи просто би било заяждане.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #23
                  slonikon написа:
                  Все пак купуваш черна кутия втора ръка и репатракът я стоварва пред КАТ. Кога и къде мога да я обслужа, като няма номера и гражданската ѝ е със съмнителна валидност?И всеки път съм бил с мръсен двигател. Покажат ми хората - кога любезно, кога не толкова - къде да избърша, че да видят номера и си минавам. За неработещи светлини естествено няма оправдание, щото те пускат на пътя, ама за нови накладки и спирачни маркучи просто би било заяждане.
                  Той репатракът може да я стовари както пред КАТ, така и пред някой сервиз.Гражданската е със абсолютно законна стойност, няма и как иначе. Затова се издават и транзитни номера - за да я закараш до сервиз и да я оправиш, ако има нещо.Всъщност, аз лично не бих се качил в кола, на която не знам в какво състояние са спирачките. Най-вече спирачките.Неработещата лампа на номера, или която и да е друга (случва се да ти изгори на път и никога не я сменяш веднага, нали?) за мен изобщо не е проблем.Но виж, спирачните маркучета и накладките са си сериозен проблем и според мен, кола без преглед не би трябвало изобщо да има право да се движи по пътя, нищо, че е с транзитни номера, издадени само по документи.Ако такава кола с транзитен номер убие вашето дете на пътя, щото няма спирачки, кой ще е виновен?!?

                  Коментар


                    #24
                    Да бе, и после от сервиза пак репатрак и в КАТ. Тя ще излезе златна. Дали колата спира те могат да я преценят, като я вкарваш на канала. Не ми се вярва, като им застържеш на желязо там, да вземат да си запушат ушите и да се обърнат на другата страна.Под светлини имах предвид всички останали, без габарити и на табела.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #25
                      BO написа:
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      Лицето което извършва прегледа се качва в колата, а ти стойш отстрани и чакаш да си свършат работата.
                      Преди 2 седмици минавах Тойотата на преглед. Най-якото беше като се пробваха да я подкарат 2-ма души и никой не успя да я запали и тръгне с нея. Та ми казаха - качвай се и ние ще ти кажем какво да правиш.
                      Това ми се случва всеки път от както имам Спас. Точно днес го гледах отново този филм. Първо посяга да търси контактен ключ, след като разбере, че няма и е с бутон започва да се чуди защо дава контакт и след това се изключва После продължават с паркинг спирачката.... обаче досега все искат да минат бърз инструктаж и те да си минат през валове, кантар...

                      Коментар

                      Working...
                      X