Двигателите моля да не се коментират, щото са еднакви и е ясно поне за мен какъв ще е избора. Искам да коментираме комфорт, возия, практичност, поддръжка и те така....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома или Браво, за коли след 2006г.
Collapse
X
-
Re: Крома или Браво, за коли след 2006г.
Bravo II1) Комфорт: Да му се ненадяваш - обемен салон. Може би защото съм му свикнал, но от гледна точка на водача всичко му е на място, нищо претрупано или трудно достъпно. Сравнено с други автомобили от класа и година на производство по-удобни и меки седалки. 2) Возия: като всички по-нови автомобили - сравнително твърда.3) Практичност: Сравнено с комбито, по-малко практичен автомобил, но пък с пета врата.4) Поддръжка: Сравнително скъпа.donnna написа:Двигателите моля да не се коментират, щото са еднакви и е ясно поне за мен какъв ще е избора. Искам да коментираме комфорт, возия, практичност, поддръжка и те така....FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Ако не бързаш, като идвам към Бургас, ще ти дам едно завойче с Кромата, да придобиеш представа и от нея.На мен лично Бравото ми идва малко. Но и Кромата си има недостатъци де, не е перфектният автомобил. Но мисля, че пред Браво е по-добрият избор.П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
Коментар
-
И Multijet 150 16V, който не е особено рядък при Крома.Immortal написа:П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.spark написа:Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Тръгва от 30 и стига до 160лв :DFlow написа:То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.spark написа:Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Има едно сервизче което ползвам, момчето ми намира Champion за (19-20) лв. но филтъра на Man например, е с цена близка до 100.mitaka_71 написа:Тръгва от 30 и стига до 160лв :DFlow написа:То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.spark написа:Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Е колега Immortal, ще взема да се засегнаImmortal написа:Мда. Не знаех, че на Браво има и 150 к.с, изненадах се, но явно е така.PSG написа:И Multijet 150 16V, който не е особено рядък при Крома.Immortal написа:П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
, има и 150 бензин, но казахме че моторите няма да коментираме.Напълно съм съгласен - кромата е по-практичния автомобил.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Да, но съединител Sashs за Astra H (2004г.) е 640лв, за Bravo - 380лв. Говорим за дизеляци около 120 коня.Разгледах и Пежо 308.. общо взето някои неща при Браво са по-скъпи, други по-евтини... няма пълно щастие.Flow написа:То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.spark написа:Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Не се засягай, ама Крома няма бензинов фиатски мотор. Използват опелски - барабар със съединителите, дето са по 600 и кусур лева. Затова казах, че нямат нищо общо.А за 150-те коня говорех за дизелите. Щото съм карал Браво 120 к.с.(8V), и тогава ми бяха казали, че няма 150 к.с.(16V) на Браво. Явно са ме заблудили, и така съм го запомнил.Да не коментираме повече двигателите все пак, по желание на автора на темата.Flow написа:Е колега Immortal, ще взема да се засегна
, има и 150 бензин, но казахме че моторите няма да коментираме.Напълно съм съгласен - кромата е по-практичния автомобил.
Коментар
-
Браво ... Тая крома,грозна и неудобна.Рядко италиянска кола да не ми хареса външно.но мултипла и крома определено съм ги отписал. Бравото поне все още незнайно защо ако е с повечко есктри си държи цена,докато кроми по 5-6000 лв под път и над път ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар