И на мен ми се вижда много 170-180. Принко не те ли е страх бе човек. Аз над 130 рядко вдигам и е за кратък период, а ти на темпомат. То, да не ти идва на главата, но ако спукаш гума примерно със 180 си на мармалад. Не, че със 110-120 ще си по-добре, но поне имаш шанс. Ама със 180...барем носи моторджийски космют, че да не те събират от поляните ( това малко черен хумор)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Проблема не е в страха и това колко вдига, на алфата сигурно не се усещат, но има все откачалки които докато ги изпреварваш дават левия мигач и те да изпреварят без да гледат и са се ударили в теб. То за това ограничението ни на магистрала е 140, защото са предвидили всякакви фактори... твоята скорост спрямо пътя, водачите около теб и т.н
Коментар
-
Копирам се и тук. Продължавам да преоткривам дизеловия автомобил. Абстрахирам се от марка и модел.На магистралата поддържах 140 км./ч с автопилот, като на места съм настъпвал и до 170 при изпреварване и поради това, че се движехме в колона от 8 автомобила трябваше да се изнасяме бързо. Иначе не обичам високите скорости, но на 6-та с 2300 об/мин съм на 140 км.ч. Ни ДВГ се чува, ни аз, ни пасажеритесме напрегнати. Със 110 - 120 все едно съм спрял. И все пак. Всеки от нас има различни потребности и интереси и за това не бива да сме категорични, че индивидуалнияизбор на ДВГ за автомобил е най-правилния.Приятно изненадан съм от разхода, вървежа и проходимостта на колата. Средна скорост от 90 км/ч с 5.4 л/100 за преход от 570 км. ( от тях 460 км. са магистрала) От Белащица към хотела драпахме в снежна обстановка, заради снега, който беше навалял предната нощ, но пък и снегорините си вършеха добре работата де. Мнозина останаха в по-ниската част от самия подход към хотела, може би поради подценяване на обстановката. Бяхме 8 коли, от които три изкачихме баира от раз. Другите изчакаха в ниското пясъка и лугата от хотелската поддръжка, които за всеобща и приятна изненада не закъсняха.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Е и 156 не са за изхвърляне все още, нали?emzo написа:За 159ка тази скорост не се усеща, алфата е като залепена на пътя. Не се сещам друг стоков фиат да стои така на пътя.Дори Нуова Крома се люлее като кораб. Е има една форумска крома, дето е е изключение, поздрави за собственика :D
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Говорим си тук и се майтапим, но нещо не успявам да съчетая понятията "лукс" и "икономия" в едно! Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!Максималната скорост на моята алфа е 210 по книга, а на 166 2,0 турбо е 235. Въпросът ми е: Къде, по дяволите, в България можете да развиете тази скорост за повече от 10 км. и да си ползвате предимството? На газ тази кола няма да е същата! Заклевам се и се подписва под това ... Единствения начин е течна фаза, но тогава инвестицията не е оправдана ... Автомобил на газ с моята мощност, с моето поведение на пътя и с моя разход ... ами не съм виждал!emzo написа:Особено с про-кит
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Има коли с много по голяма мощност от твойта и си перкат на газ без проблем, отделно хората и турбо изпарители монтират, някъде и по няколко изпарителя, така че няма проблем с храненето на по мощни мотори.Сега се сещам за един колега от тунинг форума, кара засилен пасат 1.8Т над 300к.с. и си перкаше на газ, отделно винаги може да се направи настройка след определени високи обороти автоматично да ти минава на бензин, а пък като караш градско като баба да си на тънко гориво, то точно и това е + на алтернативното гориво, когато ти е кеф караш ефтино, когато ти е кеф натискаш копчето и пак си на бензин, да не говорим, че с две системи за гориво в един автомобил изминатото разстояние се увеличава двойно, без да се налага да спираш и да зареждашavvasilev написа:Говорим си тук и се майтапим, но нещо не успявам да съчетая понятията "лукс" и "икономия" в едно! Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!Максималната скорост на моята алфа е 210 по книга, а на 166 2,0 турбо е 235. Въпросът ми е: Къде, по дяволите, в България можете да развиете тази скорост за повече от 10 км. и да си ползвате предимството? На газ тази кола няма да е същата! Заклевам се и се подписва под това ... Единствения начин е течна фаза, но тогава инвестицията не е оправдана ... Автомобил на газ с моята мощност, с моето поведение на пътя и с моя разход ... ами не съм виждал!emzo написа:Особено с про-кит
punto HGT
Коментар
-
Както вече написах, един и същ маршрут, една и съща скорост, един и същ шофьор/товар:Ауди А3 2.0ТДИ 150к.с. и Субару Импреза 2.0 Bi-Fuel 150к.с.А3 не пада под 5,5л (5,50^), а Импреза-та не минава над 10л (4,50^).Ако всичко върви по план до края на март ще пропътувам разстоянието с Хонда Сивик 1.8i-VTEC 140к.с. с ГИ. Според собственика разхода ще е до 8,5л.avvasilev написа:Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар