OpenGL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
За съжаление на там отиват нещата, иначе темата си беше забавна и хумористична, но някои хора я приеха твърде на сериозно.Направи ми впечатление, че няколко колеги споменаха, че при бензина падало голямо ръчкане на скороститеKay_ написа:Смислените доводи поприключиха, майтапите и те, останаха само лични нападки....аз май с вас повече нема да си го меря
Фиатаджиите сме толкова малко, че остана и на вид агрегат да се делим и сме си заминали...Дръжте се заедно, че ще ни по голфят.

, така е, при мен при включена 3-та скорост в повечко обороти и скорост към 120км, дизела търси вече 6-та скорост, тЪ кой сменя по често скорости не разбрах, на 3-та мога да карам в интервал 20-30км до 120-130км без да сменям предавка, нещо не ме кефи да сменям скорости през 2 секунди, сигурно и за това карам бензин
punto HGT
Коментар
-
Хахахах поредната глупост. Еми аз на 5та карам с 50 и със 200. Само че не сменям надолу и да се кръстя преди да изпреваря.didich написа:За съжаление на там отиват нещата, иначе темата си беше забавна и хумористична, но някои хора я приеха твърде на сериозно.Направи ми впечатление, че няколко колеги споменаха, че при бензина падало голямо ръчкане на скороститеKay_ написа:Смислените доводи поприключиха, майтапите и те, останаха само лични нападки....аз май с вас повече нема да си го меря
Фиатаджиите сме толкова малко, че остана и на вид агрегат да се делим и сме си заминали...Дръжте се заедно, че ще ни по голфят.

, така е, при мен при включена 3-та скорост в повечко обороти и скорост към 120км, дизела търси вече 6-та скорост, тЪ кой сменя по често скорости не разбрах, на 3-та мога да карам в интервал 20-30км до 120-130км без да сменям предавка, нещо не ме кефи да сменям скорости през 2 секунди, сигурно и за това карам бензин 
Коментар
-
Дидич, не си прав. Дизела ми е с фабрична скоростна кутия и също си върви от 20-30 до 120 км/ч на трета, както колегата писа на 5-та си върви от 50-60 до над 200. Това че мотора има по- малък оборотен диапазон, не означава че това не е компенсирано с подходяща скоростна кутия.didich написа:За съжаление на там отиват нещата, иначе темата си беше забавна и хумористична, но някои хора я приеха твърде на сериозно.Направи ми впечатление, че няколко колеги споменаха, че при бензина падало голямо ръчкане на скоростите
, така е, при мен при включена 3-та скорост в повечко обороти и скорост към 120км, дизела търси вече 6-та скорост, тЪ кой сменя по често скорости не разбрах, на 3-та мога да карам в интервал 20-30км до 120-130км без да сменям предавка, нещо не ме кефи да сменям скорости през 2 секунди, сигурно и за това карам бензин
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ми да бутнем темата в другата посока - автомат. И какво правим като настъпиш с автомат и той ти смъкне 2 скорости и при двата случая? Извод - все тая дали бензин или дизел на газ.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Направо да почнем за Айсин на Крома да си говорим и до час да заключат темата
По горните коментари ми напомниха един Голф2 1,6Д, 50коня. Та туй чудо в баир на 5та се движи с 30, подаваш газ и то лека полека си набира до към 100на. Това като тръгна от дома на първия булевард слагам на 5та и така до другия край на София мога да карам
Само, че е атм дизел и е голяма мърдЪ, ама гори 3-4л/100.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Дам, това при хатмосферка, при турбо бензинка е като при турбо дизела, а какво е положението при атмосферен дизел??, защото тука не сравняваме много коректно нещата, атмосферен бензин с/у турбо дизел, а кривата на мощността и въртящия момент на двете са доста различни. Като сме тръгнали да спорим нека да изравним нещата, в повечето случаи даже турбо дизела е и с по голям обем на мотора, примерно 1.9 с/у 1.8 за бензина, 2.4 с/у 2.0, макар, че при стило има 2.4 бензин и то пак атмосферен, ми ако този конкретно бензинов мотор имаше турбина дали щеше 2.4 JTD-то да има някакъв шанс изобщо на каквато и да е дисциплина, без да и се подменя турбина, мапове, ремапове и т.н.evgeni85 написа:И най важното. Дизела особено с променлива геометрия има сила в целия диапазон на оборотомера. Не да ръчкам и да чакам да направи 3500 за да излезя от някоя кофти ситуация. Както каза емо с примера в кръговото.
punto HGT
Коментар
-
че той не споменава автомат. Имах точно въпросния модел. 204 коня ръчни скорости без xdrive. Спомням си случай с една Габровска бегачка Астра 2000 150 коня уж олекотен маховик няма седалки слагал генерации чудесии. Хахах беше жестоко наказан само на 3та на летящ старт от 50 км. После се оправдава буксувал му съединител и гуми... не вкарал на скорост някакви такиваpplk написа:Тва, че не е настъпен кика не означава, че не е върнала някоя предавка.emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля
Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде 
Това е най якия дизелов двигател който съм карал някога. Наистина все едно някой те рита и изстрелва напред...стига да имаш хубави гуми.
Коментар
-
Дидич, аз за това дадох примера с атм голф.https://www.youtube.com/watch?v=1r7_...oAop2V_P74То е ясно, че и едното и другото върви много. Важно е индивидуално как го чувстваш
Имам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Па аз не съм чувал за ръчка с кикдаунevgeni85 написа:че той не споменава автомат. .pplk написа:Тва, че не е настъпен кика не означава, че не е върнала някоя предавка.emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля
Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде 
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Моя грешка... но когато така да е... тоя двигател не му е нужно да смъква предавка. Мощта и динамиката му е страхотнаpplk написа:Па аз не съм чувал за ръчка с кикдаунevgeni85 написа:че той не споменава автомат. .pplk написа:Тва, че не е настъпен кика не означава, че не е върнала някоя предавка.emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля
Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде 

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар