Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
Знаеш ли какво ще стане ако някой я шибне отзад, цял живот ще се храни със сламка и ще се движи с патерици.Kay_ написа:Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И аз съм карала курса на лада, ама не се залепям за предния джам, като натисна спирачките. Виждала съм мадама да кара автомобил с едния крак на таблото отгоре. проблемът не е в колите, щото те сами по себе си никой не могат да блъснат. Проблемът е в хората - дали щото не стават за шофьори, дали щото си избиват комплексите като се качат или щото нямат пари да си поддържат автомобила с прилично и безопасно състояние. И тук идва отговорността на КАТ и прочее, които трябва да следят за тези неща и да налагат глоби, а глобите трябва да са многократно завишени и да има механизми за събирането им.п.п. тая от клипа същата оФца - значи стават 2. За такива книжката за 2 години минимум напред да събира прах.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Добре де Краси, нали ведъж в живота ще ти се наложи да краш друга колаkrasio_79bs написа:Сори,ама не съм на твоето мнение. Виждал съм с очите си човек карал само лада,какви ги върши в обикновен голф със серво на спирачките. При нужда от най-леко намаляне ни залепяше на предният джам.
Няма да ти казвам тия зад нас как се чувстваха и какви ни ги казваха през прозорците.За мен лично най-добрият вариант е да се учиш на такава кола,каквато и ще караш в последствие. Говорим за поведение на автомобила,габарити и дори елементарното разположение на уредите в автомобила. Задължителен полигон и шофиране в екстремни ситуации и лошо време. Сега като капнат две капки дъжд и става чудо по пътищата. Едни не са чували за аквапланинг,други не знаят ,че тая кал и прахоляк на мокър път става по хлъзгаво и от лед.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еле, няма как да стане това. Бам, палката ще се нацицори на куката, флиртче а-у и са я пуснали с думите "Повече няма да правя така"А както е и без колан, ако стане нещо, ще се разкикечи на таблото като парцал.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Тц. От тоз род съм само АЗ!sasho_n2 написа:...в последно време като че ли има засилено пристъствие сред шофьорите от рода Маклауд....
А причината за катастрофата и многото коли е прозаична.1. Тунелът се извива и от входа на тунела не виждаш какво става в другия му край. Даже има 2 завоя.2. Преди тунела е нагорнище, а точно от върха надолу започва тунела, при това пак със завой.От идващите по магистралата дори входа на тунела не се вижда.Ако тирът и микробуса са се сблъскали малко преди края на тунела - то влизащите в тунела са нямали как да знаят, че пред тях на 100 м има меле.Същото важи и за идващите преди да влязат в тунела.Минавам от там много често, почти всяка седмица.Ето, разходете се с Гугъл Ърт да видите:GOOGLE EARTH Street ViewИмайте предвид, че камерата на Гугъл е високо горе на покрива на снимащия автомобил, реалната гледна точка е много по-ниско, и видимостта е много по-малка.
Коментар
-
Тъй де Слави,ама що па трябва да се учиш на 20-30 годишна Лада? И аз съм си взимал курса на Жигули,ама беше през 97 година. След почти 20 години,що трябва да ги мъчим на жигули? Вярно е ,че един ден ще смениш колата,но дотогава ще си натрупал опит и възможност да преценяваш ситуациите на пътя.
Коментар
-
Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно мястоKay_ написа:Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска
Не я оправдавам, разбира се!
Коментар
-
И смяташ, че като си го навири така, шофира безопасно ли?Immortal написа:Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно мястоKay_ написа:Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска
Не я оправдавам, разбира се!Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Тая като я гледам, дето и да ѝ е кракът, пак не шофира безопасноele написа:И смяташ, че като си го навири така, шофира безопасно ли?Immortal написа:Тая явно не е свикнала да си събира краката на едно мястоKay_ написа:Няма какво да се лъжем https://www.youtube.com/watch?v=p522bFA7OaQЕ това е проблема!!!!
Иначе колата е автоматик и левия ѝ крак за нищо не служи принципно по време на шофиране. Спокойно може да си го вири дето иска
Не я оправдавам, разбира се!
Коментар
-
Няма значение как го вири. https://www.youtube.com/watch?v=YuLXk8kxgzs Ето го лекарството. Предписвам 2 седмици по 2 пъти на ден и ще почне да се държи адекватно зад волана.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Принципно аз не споделям идеята че ако утре веднага направят две писти, и тия неща ще спрат......Защо не ходят да карат там ми е все тая......аз ходя.......Просто някак си не върви да се представят нещата все едно това само тука го има.....навсякъде го има, и на места където бъка от писти.....Не е там точно проблема......Kay_ написа:П.П Нали и в Бг има писти: Дракон, тигър, пантера, Кондофрей. Що не ходят да карат там?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела.
Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
Коментар
-
Това в някои северни държави го има визирам Швеция - само, че не съм запознат точно със закона, дали дори не се изискваше разстоянието да е с колкото караш, толкова метри да имаш пред този от пред, но това се следи и се глобавя за това. Има и друго неписано правило, че с колкото караш, за да можеш да реагираш трябва да имаш същата видимост в метри, че дори и повече.коцев написа:Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела.
Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
От двете страни на тунелът ,, Санкт Готард ’’ в Швейцария е означена максимална скорост 80 км./ч. и дистанция 300 ( триста ) метра. Някой да ги снима , ако се случи там скоро Отделно камионите се пускат на групи.Самият тунел си има две тръби , ако мога така да се изразя , но функционира само едната .tambuhtaneca написа:Това в някои северни държави го има визирам Швеция - само, че не съм запознат точно със закона, дали дори не се изискваше разстоянието да е с колкото караш, толкова метри да имаш пред този от пред, но това се следи и се глобавя за това. Има и друго неписано правило, че с колкото караш, за да можеш да реагираш трябва да имаш същата видимост в метри, че дори и повече.коцев написа:Гледах тая вечер по телевизията как един експерт по пътните произшедствия напомни ,че дистанцията между колите в колона трябва да бъде на половината от скоростта с която караш .Демек навлизаш в тунела с 80 то следващия след теб трябва да е на минимум 40м от теб .При десет коли последната десетата би трябвало да е на половин километър от входа на тунела.
Да не говорим за 51 вата последна кола ударила се в автомобила пред нея . Тя според експерта трябва да е на километър и нещо преди тунела .А преди входа на тунела е нямало нищо разлято .Та нещо не се вързва експертното мнение с реалната ситуация .
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар