spark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за предимство
Collapse
X
-
-
НЕ!!!!Както е показано на картинката, а вярвам, че и на живо е така - автобусите нямат НИКАКВО предимство.Ще седят и ще чакат да няма никой в двете ленти, и тогава ще минат.Така е по сега действащия ЗАКОН!П.П. Нали всички пледирате за спазване на закона! Ами - спазвайте го!!!!Ето как витиевато е записано в Закона:Чл. 67. Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопасност.Някъде да виждате, че трябва да го пусна да тръгне пред мен?!?Някъде да пише, че автобусите, потеглящи от автобусна спирка са с предимство?!?stilo_new написа:По закон, автобусът от градският транспорт, като тръгва от спирка, не трябва ли да се пусне?
Коментар
-
Чл. 67. Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопасност.Immortal написа:НЕ!!!!Както е показано на картинката, а вярвам, че и на живо е така - автобусите нямат НИКАКВО предимство.Ще седят и ще чакат да няма никой в двете ленти, и тогава ще минат.Така е по сега действащия ЗАКОН!П.П. Нали всички пледирате за спазване на закона! Ами - спазвайте го!!!!stilo_new написа:По закон, автобусът от градският транспорт, като тръгва от спирка, не трябва ли да се пусне?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Така,де!Нещо като минимално предимство,както спомена един колега по-горе!Kay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.
1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Абе написано е да искат полицаите пари без да знаят защо.НИКЪДЕ в закона не пише, че потеглящите автобуси от спирка са с предимство.НИКЪДЕ!Пише нещо за някакви си маневри при потегляне, които изобщо не са ми ясни какви са, но не пише, че трябва да потегли пред мен, ако аз си карам по лентата. Едно време в стария закон го пишеше, но сега - не!А в случая - реално става дума направо за кръстовище, в което единия път - този за автобусите (направо си е отделен път, щото автобусът е длъжен да кара в него, а ние нямаме право да влизаме там), пресича другия път - този за автомобилите.Баси, то така погледнато излезе, че са с предимство, щото кръстовището е нерегулирано и са дясностоящиKay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.
Във всички случаи НИКЪДЕ в закона няма НИ НАЙ-МАЛЪК НАМЕК, че трябва да се пропускат автобусите в този случай. Нито тръгват от спирка, нито нищо. Дори да приемем, че член 67 дава предимство на автобусите при потегляне от спирка - в случая нямаме спирка, тъй че...Става дума за нормално престрояване, при което са длъжни да пропуснат всички, които идват зад тях в левите ленти.
Коментар
-
Re: Въпрос за предимство
В случая автобуса трябва да те чака.Много ми харесват винаги такива изказвания, че пътя бил завивал, а той си продължавал направо или второто по хубост е, "аз се движа по главния път".gamma написа:БургазлиЙ ще се сетят за какво става въпрос.Жълтата маркировка е бус-лента, съответно жълтото "петно" е автобус. Знаци няма.Знам какво е предимството, при престрояване от лента в лента, но в случая лекият автомобил си кара в лентата. Днес един автобус щеше да ме отнесе много яко и се заформи спор с колегата.
Всеки ден се боря с 2 масови схващания и проблемни зони, отделно от описаните по-горе.1. Спираме две коли зад един рейс. Пътя е с по две ленти в посока. Давам ляв мигач и започвам да чакам всички от съседната лява лента да минат, за да заобиколя спрелия рейс. Зад мен спира втора кола и тя дава мигач за същото като моето движение. Колите в лявата лента свършват. Да, ама задния има около 2 секунди преднина, докато изчакам колите и за мен да свършат. Кой има предимство?2. В кръгово с 3 ленти. Въртим се като ненормални. Аз в най-дясна лента - от външната страна на кръговото си го въртя цял ден ако искам. Съседна кола в средната лента на кръговото иска да мине през мен, за да излезе от кръговото. Кой има предимство?От 10 пъти преминаване всеки ден през въпросните две ситуации, със сигурност 8 пъти имам конфликт и често ми четат морал кой бил с предимство и ме пращат да чета законите. :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, нещо такова. Това с предимството е много относително, понеже знаеш, че в Сф има места на които ако не те пуснат или да се набуташ, няма минаване. Или трябва цял ден да стоиш и да чакаш, понеже не си с предимство. Така, че трябва взаимна толерантност. За пример ще дам, че в по-малките градове, където няма големи задръствания, хората гледат на нещата "когато не си с предимство, чакаш да спрат тези с предимство и преминаваш" Да, де...ама когато е мн натоварено движението това няма как да стане. За това хората от по-малките градове, когато им се наложи да участват в голям трафик, а нямат опит в него се получават едни свирения и псувни.Оффф абе става дълго за обяснение, а не искам да има не разбрали правилно идеята ми. С две думи има неща, които се решават в зависимост от обстановката. Може някой път да си дадеш доброволно предимството и да спестиш задръстване от колкото да се пулиш и да крещиш " Ейй...***** аз съм с предимство"pavyan написа:Така,де!Нещо като минимално предимство,както спомена един колега по-горе!Kay_ написа:ЗА ситуацията на картинката - Ок, но за градския транспорт от спирка - мисля, че трябва да се пусне. Виж, че си сише да намалиш или спреш за да осигуриш да маневрира при потегляне. Това го разбирам, че трябва да изчакаш.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Re: Въпрос за предимство
Еййй на Мушанов иам един умрял светофар и след него има веднага спирка и колко съм го вибдал това не е истинаBO написа:В случая автобуса трябва да те чака.Много ми харесват винаги такива изказвания, че пътя бил завивал, а той си продължавал направо или второто по хубост е, "аз се движа по главния път".gamma написа:БургазлиЙ ще се сетят за какво става въпрос.Жълтата маркировка е бус-лента, съответно жълтото "петно" е автобус. Знаци няма.Знам какво е предимството, при престрояване от лента в лента, но в случая лекият автомобил си кара в лентата. Днес един автобус щеше да ме отнесе много яко и се заформи спор с колегата.
Всеки ден се боря с 2 масови схващания и проблемни зони, отделно от описаните по-горе.1. Спираме две коли зад един рейс. Пътя е с по две ленти в посока. Давам ляв мигач и започвам да чакам всички от съседната лява лента да минат, за да заобиколя спрелия рейс. Зад мен спира втора кола и тя дава мигач за същото като моето движение. Колите в лявата лента свършват. Да, ама задния има около 2 секунди преднина, докато изчакам колите и за мен да свършат. Кой има предимство?2. В кръгово с 3 ленти. Въртим се като ненормални. Аз в най-дясна лента - от външната страна на кръговото си го въртя цял ден ако искам. Съседна кола в средната лента на кръговото иска да мине през мен, за да излезе от кръговото. Кой има предимство?От 10 пъти преминаване всеки ден през въпросните две ситуации, със сигурност 8 пъти имам конфликт и често ми четат морал кой бил с предимство и ме пращат да чета законите. :D
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар