Охоооо..Дидич, кога ти разправях, че ми потичат лигите по В-теците ти се базикаше с мен тогава
Колата е супер, разлики с Пунто-то има много. Да не стане работата да ги размениш и след месец-два да ти омръзне Хонда-та.Спрямо интериор, и возия определено Пунто печели. В Хондата си все едно седнал в лиген на земята. НО пък как вървят...На мен звука на двигателите на Хонда, много ми допада. Вярно малко е все едно човек ти се кара на японски, но е супер
Дай си сметка временно увлечение ли е или наистина искаш промяна.
https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помисли за смяна на колата
Collapse
X
-
Лаик съм на тема Хонда, в-тек и прочие. Практически съвет също не мога да ти дам, но ще ти кажа ( напиша) едно нещо:Сънуваш ли тази кола - взимай я. Щом сърцето ти е там и духът се е присъединил към него - значи това е твоята кола.Разминават ли се - подминавай я.
ПС: Ако пък трябва да изразявам лично мнение: Притесняват ме годинките на тази кола.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ако питаш мен - кашон с двигател не ти трябва. То и за това върви. И на този двигател като му качиш 4 човека да се возите, просто виждаш как е много по-зле от Пунтото ти. Единствено разчита на кашон-възможностите си.Ако толкова искаш нещо да върви - вземи си мотор и излитай с него. :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мани мани, чуденката е голяма, говорих с моя приятел, който ми прави ремонтите по пунтото и спомена, че на тия сивици им били много тънки ламарините, но искал да я види предварително преда да направя каквото и да било.Xaus, колата макар и 1.5 си понаварвява доста сериозно, тия две коли дето си пуснал по 150к.с. ще ги отстреля от раз, гледай какво се случва на Поло 1,4 TSI 180к.с. https://www.youtube.com/watch?v=Mdffj-cuVlg
Kay_, такава бегачка едва ли ще ми омръзне скоро, все пак пунтото го карам вече 7 години
, да не забравяме, че може още много да се прави по тоя мотор, а и място в коша има бол
ntodorov, снощи до 2 ч. неможах да мигна, по принцип съм така с всяко нещо, от което ми трепва душичката.dikanio, прав си 6-тата серия е по красива, но пък е и по тежка
BO и на пунтото като кача 4 човека и то умира, че е кашон кашон е, но като си представя, че ме ударя в седалката 2-пъти по силно при ускорение от пунтото и сигурно ще забравя, че е кашон
Ще поразпитам за тия сивици някой и друг хонда фен и ще решавам какво да правя, дърта е и е грозна, включително и цвета, но кефа от карането незнам дали няма да пребори всички тия минуси.
punto HGT
Коментар
-
Това клипче ми направи деняdidich написа:гледай какво се случва на Поло 1,4 TSI 180к.с. https://www.youtube.com/watch?v=Mdffj-cuVlg
Колко ли тъпо се чустваш, ако си си купил чисто нова, минаваща за спортна (това все пак трябва да е Polo GTi) кола, и един 23 годишен "кашон" , на който до преди малко си се подигравал, така да те отнесе :D
Коментар
-
Е искаш силна кола, а го гледаш това... Колкото и да е лек този кашон, не е нищо особено като вървеж. Ще ти умалее точно за 1 седмица и после пак ще си във филма как да я засилваш. Да не говориме, че ако ще ти е основна кола, ще го намразиш за отрицателно време този кенеф, като тръгнеш 2-3 пъти на по-дълъг път. По-добре дай още някой лев и си купи турбо кола с повече екстри, ще върви повече от Хондата и ако решиш да я засилваш в дългосрочен план ще ти излезе доста по-евтино. Ако е 126 коня на колелата, силно ме съмнява че е 150+ на мотор, това са над 15% загуби на предно...
Коментар
-
Проблема е, че в момента съм на борсата, смисъл пари няма, 500лв в + за по силна кола все ще се намерят, но да купувам друга кола просто нямам възможност, а тази със сигурност ще ми излиза по ефтино като обслужване, данъци, гориво и т.н., колко да гори една кола 1.5 с ГИ ако се кара нормално, със сигурност по малко от 1.8injekciona написа:Е искаш силна кола, а го гледаш това... Колкото и да е лек този кашон, не е нищо особено като вървеж. Ще ти умалее точно за 1 седмица и после пак ще си във филма как да я засилваш. Да не говориме, че ако ще ти е основна кола, ще го намразиш за отрицателно време този кенеф, като тръгнеш 2-3 пъти на по-дълъг път. По-добре дай още някой лев и си купи турбо кола с повече екстри, ще върви повече от Хондата и ако решиш да я засилваш в дългосрочен план ще ти излезе доста по-евтино. Ако е 126 коня на колелата, силно ме съмнява че е 150+ на мотор, това са над 15% загуби на предно...
, с пунтото с 10лв газ в София минавам 60-70км, с тая ще минавам поне 100км и нагоре, части и комбинации от други мотори бол, все пак всичко направено по нея е взето от други стокови мотори на хонда, единствено изпускателния колектор е спортен
В нета е пълно с клипчета на турбинирани хонди било то с турбо или компресор, докато на пунто клипчета и инфо има за проекти, които ми се броят на пръстите на едната ръка, сиреч база за допълнително развитие има в пъти повече от мотора на пунтото.
punto HGT
Коментар
-
При положение, че си я закъсал финансово, да купуваш подобен тип кола за гонки, турбиниране/мурбиниране, звучи супер абсурдно :/Колкото до икономиите, ти гасиш ли климатика в жегите, като ти е толкова свидно за разхода? Е да, хондата ще гори по-малко, щото няма климатик...Голяма грешка ще направиш, ако вземеш тая кола..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
От борсата дават някой лев, пак е помощ, лошото е че е до времеM5kov написа:При положение, че си я закъсал финансово, да купуваш подобен тип кола за гонки, турбиниране/мурбиниране, звучи супер абсурдно :/Колкото до икономиите, ти гасиш ли климатика в жегите, като ти е толкова свидно за разхода? Е да, хондата ще гори по-малко, щото няма климатик...Голяма грешка ще направиш, ако вземеш тая кола...
Колата ако я взема няма да наливам пари в нея, а само ще я поддържам както правя и с пунтото, живи и здрави като се пооправя ще го мисля по нататък.Довечера може да се видя с един хонда фен, който кара същата 5-та генерация, но е без в-тек глава, каза че ще ми я даде да я покарам поне да усетя как е на пътя и колко е твърда возията.До колкото разбрах от него цялата предница се сменява и ревизира за 100-150лв, с горен и долен носач е колата, за биалетки не е сигурен дали има, отзад оригинално е с барабани, но незнам ония пич дали е слагал дискове, другото ще го разпитам и разгледам на място
punto HGT
Коментар
-
Колега,помисли си внимателно няколко дни,не се хвърляй веднага.Вижда се,че си силно ентусиазиран,не мислиш трезво.Хондичката е била на мода преди време,сега не мога да си представя ежедневна кола без климатик.Както споменаха по горе турбо бензин е истината,тази ще ти омръзне ако не за една,то макс. за две седмици.
Коментар
-
Така, като гледам ти си взел решение
И мен ме кефят, но НЕ бих останал за единствена кола такава. Всеки си знае за себе си. Дано поне не ти създава проблеми и ядове. Ама все пак пиши писмо до Дядо Мраз за едно Ево Абарт SS
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар