Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ударен гайковерт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ударен гайковерт?

    Колегите, нещо здраво се зарибих по тея джаджи. С едно такова, ремонта на предницата ще е песен Оглеждам за някакъв хоби инструмент на поносима цена.Имате ли някакви преки впечатления от марка/модел?Гледам, че има някакви електически с кабел, ама ми се ще да е с батерийка.И тея 200-300 Nm дето ги пишат, достатъчни ли са за отвиване болтовете на джантите примерно?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    За какво ти е гайковерт, които може да развие макс едни джанти? С динамометричния ми, който е до 225НМ съвсем спокойно го достигам максималното усилия и без никакви удължения. Преди време в сервиз се опитаха да ми развият гайката на кол. вал, но не успяха, защото машината им беше само до 500НМ. За мен няма никакъв смисъл покупка на такъв гайковерт, за който говориш
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Raider имат бюджетен вариант за такъв гайковерт, но е с кабел. 100-110 лв беше и върши работа, за чисто непрофесионални дейности, тип любителски ремонти. Ползвал съм такъв и имам добри впечатления, въпреки марката :D
      Nuova Croma - so far...so good
      Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
      Fiat BRAVA JTD - ex love

      Коментар


        #4
        Е как за какво ми е, спестява точно най-досадната и времеемка работа - развиване/завиване на болтове и гайки.Останалите чаркове по окачването не са много по-стегнати от джантите и за това ги ползвах като ориентир.В предвид примера с ключа, значи ще гледам нещо към 350-400.За коляновия вал няма нужда да ми обясняваш...Счупих един наистина здрав руски камък, после подскачаха 115 кг върху 2 метрово рамо и не пак помръдна...Накрая натоварих целия блок и дирекшън на вторични На пунтовците 1.2 ги отвивах на маса с 50 см рамо и без голямо усилие...nikolay zhelev, да гледах точно тези, ама ми се иска да е с батерия.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Не знам на колко ми е била стегната гайката. Щом целта ти е след разхлабване да не въртиш- става, но аз го искам, за да мога да развия много стегнати болтовеМоите джанти се стягат на 108НМ по книжката на колата. Само един път реших да ги стегна по книга и след 300 км се разхлабиха всички болтове. Вероятно и ключа ми не е съвсем точен ама чак пък толкова много....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Целта е да се ползва примерно за шарнир, носачи ей такива досади с по 10 болта N15 за които да не си клинча излишно рамената...Нямам намерение първо да ги въртя с тресчотката, искам директно да отвива/стяга.Пример за такава джаджа и работата с нея:https://www.youtube.com/watch?v=HOppsRCePUY
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Тези с батериите са ташак. Или на кабел, или на въздух. И пак няма да ти развие всички болтове, говорим за любителски инструменти.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  M5kov написа:
                  Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.
                  Ба с това 150 N.m, за какво ще свърши работа пък. Да си отвиеш гумите на косачката?
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    Kay_ написа:
                    M5kov написа:
                    Да, прегледах ги тея с батериите, май само за детски конструктор стават...150 Nm за 300 лв. машинка...Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.
                    Ба с това 150 N.m, за какво ще свърши работа пък. Да си отвиеш гумите на косачката?
                    Това си е почти едно Браво едно и шест.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Еее...1.6 си е Инак по темата. Ако изходим, че човек с тегло 80кг , като стъпи на кръст с рамо 30см (с малко поклащане от горе), трябва да развие болт на джанта. Демек прави огъващ момент от 240Н.м, следователно уред от вида на 250-300 Н.м, би трябвало да върши пИрфектна работа.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #12
                        Re: Ударен гайковерт?

                        M5kov написа:
                        Колегите, нещо здраво се зарибих по тея джаджи. С едно такова, ремонта на предницата ще е песен Оглеждам за някакъв хоби инструмент на поносима цена.Имате ли някакви преки впечатления от марка/модел?Гледам, че има някакви електически с кабел, ама ми се ще да е с батерийка.И тея 200-300 Nm дето ги пишат, достатъчни ли са за отвиване болтовете на джантите примерно?
                        Болтове на джанти е трудно да ги отвиеш с ударен гайковерт дори и 500нм като моя. Лично моите джанти ги стягам на 120-150Нм. На следващия сезон при свалянето не се отвиват с гайковерт 500Нм.
                        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                        Коментар


                          #13
                          M5kov написа:
                          Фаворита е една електрическа на Raider 400 Nm за ~100 лв.
                          Казах ти :D За любителски ремонти е бомба
                          Nuova Croma - so far...so good
                          Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                          Fiat BRAVA JTD - ex love

                          Коментар

                          Working...
                          X