xx_x написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГТП без данък ?
Collapse
X
-
Така съм навит, съгласи ме.Immortal написа:Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?Airfan написа:[Не може да се направи по друг начин.
Коментар
-
Тогава ще душа из форумите за чипчета-мипчета и ще докладвам в данъчното. Да видя тогаЗ ще има ли подписиот рода на 150++.Immortal написа:Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?Airfan написа:[Не може да се направи по друг начин.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с. Пазарът е препълнен с какви ли не предложения за коли и има коли под 100к.с. всякакви. Когато аз си купувах колата, СПЕЦИАЛНО търсех да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО под 100к.с. Вярно, има някои недостатъци, както и предимства, но данъка ми е 10, а не 150-200лв. Аз 150лв на година за такава глупост не давам. Те и другите не дават, де, въпреки че колите им са над 100к.с...то си е за тях в крайна сметка.
Коментар
-
Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Е, някой с " LaFerrari" само 1000 лева данък ли ще плаща?Immortal написа:Естествено, че може.Защо трябва да е стъпаловидно?!?Защо да не е просто - по 1 лев на конска сила?!?60 коня - 60 лв.150 коня - 150 лв. Точка.Елементарно!!!!Обаче на някои не им отърва да е така. Аз лично не мога да си обясня защо?!?
Не става така.Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.Painfall написа:И пак... мен никой не може да ме убеди, че му е НУЖНА кола над 100к.с.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Представям си излиза драйвера от дома си, и до колата му стои мобилен дино стенд, с трима ухилени данъчни - "Ела сега мамин сладък да те замерим, да видим колко си позасилил кочинката и да ти одрежем главата".......ntodorov написа:Тогава ще душа из форумите за чипчета-мипчета и ще докладвам в данъчното. Да видя тогаЗ ще има ли подписиот рода на 150++.
Стига бе, поне до магазина отсреща не би ли ходил с нея......така с един резервоар ще караш 8-9 години......VooDoo написа:Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
До магазина 12/100 не му мърда. През зимата повече.ФЕРАРИСТ написа:Стига бе, поне до магазина отсреща не би ли ходил с нея......така с един резервоар ще караш 8-9 години......VooDoo написа:Ако трябва да карам кола с 4 цилиндъра и 60-70 к.с , по-добре да си прережа вените.
браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Колега...от 5 години карам 60к.с. кола, а преди това карах 50к.с.slonikon написа:Заповядай да ти врътна едно кръгче другата неделя и сам ще се убедиш. 82 коня, брат, два пъти повече от жигули със същия двигател. Разлика в ускорението - никаква. Проблемът е, че нашите най-масови коли за 2-3 коня попадат във високия данък. Ако бяхме като колегите с астри и голфове от същите годин, дето цепят 74 кW смятам, че никой нямаше да мрънка срещу данъците. Аз поне щях да карам 1.6 със сигурност.Самата граница съществува, за да гарантира някакво оцеляване. Също като МРЗ. И е определена също толкова смислено. За мен границата между мощни и нормални коли е някъде около 160 к.с., доколкото к.с. имат някаква връзка със що е то мощна кола.
За тия 6 години общо - към 100000км. Точно затова казвам, че някой трудно би ме убедил. Понеже прекрасно знам колко върви една 50-60к.с. кола. Да, слаба е. Да, на извънградско е тегаво. Да не говорим за някой по-голям баир, че ако не сваляш здраво скорости и до 80км/ч може да паднеш. Всичко това е така, да. Но аз затова казах и наблегнах на "НУЖНА". Че е по-удобно и лесно спор няма...но НУЖНО е друго нещо.
Коментар
-
Е те тогава, ако ББ ми обещае магистрали, тунели и САМО равни участъци из хубавата ни татковина аз се връщам на 45 кончета и данък от 4,50... :P ПС: Шегувам се. Нивга повече няма да имам кола под 90 кончета.slonikon написа:Абе еластичността при изпреварване си е точно нужна. Това имам предвид. Нищо друго не ми липсва. Всъщност, сега ако хората изберат пак ББ, може така да се опашем с магистрали, че няма да има значение.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар