Така, вече всеки ден пътувам по пътя Младост до Своге, имам два варианта единия през околовръсното по северната дъга до Нови Искър и от там през дефилето като дължината на маршрута е точно 70км. Другия вариант е Младост - Илиенци - Нови Искър и дефилето разтояниетое точно 50км. Въпроса ми е кой ще мие по икономичния вариант, като разходи според вас имайте предвид че пътя до Нови Искър през Илиенци е доста лош и вчера съм се прибирал час и половина през Илиенци. Та според вас от къде да минавам?пп Моля не местете темата в Автотуризъм че не е туризъм
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малка дилема за маршрут София - Своге
Collapse
X
-
Давай през Илиенци. Аз от там си минавам. Пък оная дюпка баш пред Китай пазара я запълниха
И през околовръсното пак има задръствания вечерта.Абе от всякъде е гадно да се мине.
Като ти казах, че са те пре е...ти не вярваше
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
Искай си пари за пътни и тогава ще ти е все тая от къде минаваш.Или ползваш БДЖ, едно време имаше редовни влакове до Своге, може и без билет, една от расите в БГ така прави .
Последното е майтап разбира се, ама много сериозно ти казам да си искаш пътни, командировъчни, представителни или както там им е по - удобно. Шефчетата няма да обеднеят със сигурност.
Коментар
-
Да ти споделя аз как минавам, Младост - Цариградско - Ситняково-Подуене-Сточна гара- 202-ра- надлез Надежда- Илиенци - Карулката. Пътя от ОМВ складовете до карулката е скапан иначе дефилето го пооправиха. Имаш и алтернативен маршрут през Костинброд пътят за Петрохан той е по прав и по скоростен,минава се през с.Искрец. Но аз лично от както пооправиха пътя през Нови Искър минавам от там.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Ами малко сметки трябва.По по-късия път какъв разход ти дава?Ако кажем 10/100 газ, тогава отиване и връщане ти струва 12лв (грубо).За по-дългия път, ако колата ти харчи на извънградско под 7.1/100, тогава ще си на сметка.Но ако харчи в единия случай 7/100, а в другия 10/100, демек от чисто финансова гледна точка излиза едно и също, тогава аз бих избрал да пътувам през по-дългия път, защото ще амортизираш колата по-малко и ще ти е по-спокойно.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да бе през илиенци, теб ти опправиха окачването и си ербап, аз от там минавам на прибежки и препълзявания. Иначе на околовръсното няма светофари и трафика се движи, ама пусти му 20км+. Все още се питам дали тия 20км. на пета и с 80км/ч. не са по добрия вариант от спри тръгни през центъра, като разход на гориво и цигари.Kay_ написа:Давай през Илиенци. Аз от там си минавам. Пък оная дюпка баш пред Китай пазара я запълниха
И през околовръсното пак има задръствания вечерта.Абе от всякъде е гадно да се мине.
Като ти казах, че са те пре е...ти не вярваше
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз бих заложил на извънградското. Това спри тръгни е толкова изнервящо. Тамън тръгнеш и айде съединител, спирачки, стоп, чакай, псувай този дето е тарикат прави 3-та лента и се мушка пред теб, съединител, 1-ва, газ, тамън втора и хайде пак спирачки. Ти си знаеш ама аз съдейки по моето купе 1.8 (нали и ти беше с 1.S_BANKOV написа:Да бе през илиенци, теб ти опправиха окачването и си ербап, аз от там минавам на прибежки и препълзявания. Иначе на околовръсното няма светофари и трафика се движи, ама пусти му 20км+. Все още се питам дали тия 20км. на пета и с 80км/ч. не са по добрия вариант от спри тръгни през центъра, като разход на гориво и цигари.Kay_ написа:Давай през Илиенци. Аз от там си минавам. Пък оная дюпка баш пред Китай пазара я запълниха
И през околовръсното пак има задръствания вечерта.Абе от всякъде е гадно да се мине.
Като ти казах, че са те пре е...ти не вярваше 
за разход бих карал извън града.
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
А аз със служебната. На нея окачването и е без пари. Пътя през Искрец, Костинброд тамошните казват, че много го ползвали и бил хубав. Ама аз не съм го търсил.S_BANKOV написа:Да бе през илиенци, теб ти опправиха окачването и си ербап, аз от там минавам на прибежки и препълзявания. Иначе на околовръсното няма светофари и трафика се движи, ама пусти му 20км+. Все още се питам дали тия 20км. на пета и с 80км/ч. не са по добрия вариант от спри тръгни през центъра, като разход на гориво и цигари.Kay_ написа:Давай през Илиенци. Аз от там си минавам. Пък оная дюпка баш пред Китай пазара я запълниха
И през околовръсното пак има задръствания вечерта.Абе от всякъде е гадно да се мине.
Като ти казах, че са те пре е...ти не вярваше
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
И да и не, от мен зависи как ще се организирам с разходите по транспорта.vital написа:Интересно ми е пътните покриват ли ти ги? Вероятно не щом питаш за маршрут.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ако времето за стигане от т.А до т.Б е еднакво, независимо по кой маршрут пътуваш, избери този в който най малко време стоиш на едно място и колата работи на празен ход, поне сега по жегите да е по малък риска от прегряване на колата, съответно по ниска температура и на маслото
Втори вариант - караш една седмица по единия маршрут, след това една седмица по другия маршрут, накрая на втората седмица драскаш чертата и спрямо разходите ще си прецениш кое ти е по изгодно.
punto HGT
Коментар
-
Малко нестандартно предложение но защо не помислиш над възможността за придвижване с мотор/скутер?Евтино, бързо, задръстванията съм ги забравил като проблем...Аз от няколко години го практикувам ежедневно и вече не мога да си представя какво би ме накарало да си причиня отново ползване на автомобил за ходене на работа.Правя всеки ден по около 70км на ден, пак до Младост само че по южната дъга на околомръсното
Ендурото си е избило парите вече няколко пъти от гориво и поддръжка, не си късам нервите по задръствания...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Избери най-доброто съотношението време/добра настилка.Кел файда ако пътуваш по-малко километри през разбития път за същото или по-дълго време и после и окачване да сменяш...Разстоянието го остави на заден план и няма да съжаляваш
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар