Аз пък не се заяждам - интересно ми е как така шофираш, че да не дразниш другите??? Аз никога не цъкам с фарове и не искам никой да ми цъка, особено ако трябва да изпреварвам - а ако случайно оня отпред не е видял добре, аз ще се натреса, а той ще вдигне ръце, изцъка с език и ще се прибере у дома... Затова са законите, да организират движението - всичко друго е на доверие - вие доверие на другите водачи имате ли или предпочитате сами да решите дали можете или не да изпреварите или завиете наляво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Техники на шофиране
Collapse
X
-
Както и колегата преди теб се е изразил, твоя тон и питане граничи със заяждане.Човека се е изразил много правилно - изграждаш си маниер за каране. И да, трябва да сме толерантни. На ден, по моя маршрут и аз, и други присветкаме с фарове, само и само движението да върви по-бързо и по организирано.В този ред на мисли, ако искам да дам път на някой пред мен, който е дал мигач и иска да влезе в моята лента, като пример го давам, то гледам да му премигна. Съответно реакцията на другия шофьор е мигновено тръгване, а не се налага да спра напълно и съответно да забавям движението само, за да разбере другия участник в движението, че може да мине.Пък изборът си е твой - ако искаш ги пускай, ако искаш спазвай закона и го карай да чака цял живот, защото трябва да спазваш закона буква по буква и той бил без предимство. Но тогава минаваш в другата графа на шофьорите, които не са толерантни на пътя и заради това понякога пречат.И като краен отговор - да и аз се доверявам на някой, който ми е присветнал да мина, съответно и другите ми се доверяват ако им присветна да минат. Ти ако не си доверчива, просто някой като те пусне и ти присветне, стой си на място и не мърдай от там. Както казах изборът си е изцяло твой. Само където ако го направиш това и този зад теб види, че те пускат, а ти не минеш, защото си недоверчива, пак ще изнервиш движението.ele написа:Аз пък не се заяждам - интересно ми е как така шофираш, че да не дразниш другите??? Аз никога не цъкам с фарове и не искам никой да ми цъка, особено ако трябва да изпреварвам - а ако случайно оня отпред не е видял добре, аз ще се натреса, а той ще вдигне ръце, изцъка с език и ще се прибере у дома... Затова са законите, да организират движението - всичко друго е на доверие - вие доверие на другите водачи имате ли или предпочитате сами да решите дали можете или не да изпреварите или завиете наляво?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
не знам какво означава, но би било най-безопасно и ти да караш с 200. В противен случай е въпрос на време да бъдеш нацелен я отзад, я избутан при изпреварване от някой изнервен да кара с 30 след теб.ele написа:Това означава ли, че ако всички фучат с 200 и ти ще фучиш с 200 да не ги дразниш?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Понеже въртя доста километраж по Тракията най - вече, когато ми е по лежерно много обичам да карам на свободна и по инерция........установил съм че без да пада скороста ми под 100кмч мога да мина 20 км по инерция като я засиля предварително от 150 да речем........А ако карам нощем или при нулев трафик, сека там където има завой - от СФ до отбивката за СТЗГ ако човек кара по най - прекия път от завой до завой(а не само в едно платно), почти 4 км е по кратък пътя.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Мисля, че темата с агресивното цъкане я минахме. Колегата в коментара си ясно е казал, че не цъка произволно и не кара прекрачил осовата линия или да се набива зад някой. За това предния ти коментар ми се стори напук. БО е споменал, че фаровете се ползват много често в градски условия. И аз на ден и 5-10км да измина святкам на всички, които искам да пусна, вместо да им ръкомахам като регулировчик ( а дали ще видят, че махам е друг въпрос). И пак ще се повторя не всеки път прекалено бавната скорост е знак за сигурност. Което не означава да прелиташ с педал до ламарината. Но не може на ограничение 90 (м/уградско) да караш с 50-60км/ч. По празниците карах в такава колана 20км и само 3та-4та с 50-60. Начело на колоната беше едно малко Мерцедес-че у русукоска зад волана, която минеше ли 60км/ч и натискаше спирачка. И караше максимално изнесена в ляво в лентата. Ако знаеш само на колко хора не им издържаха нервите...П.С. За пропускането в градовете си имам златно правили. Пуснали някой и той ми направи знак, че не иска ...не мърдам докато не мине. Виждал съм така двама си викат "мини ти първи" и накрая се удариха.Еййй това по магистралите от лента в лента по завоите много го обичам...ама трябва да няма трафик и очите винаги на огледалото...ele написа:Аз пък не се заяждам - интересно ми е как така шофираш, че да не дразниш другите??? Аз никога не цъкам с фарове и не искам никой да ми цъка, особено ако трябва да изпреварвам - а ако случайно оня отпред не е видял добре, аз ще се натреса, а той ще вдигне ръце, изцъка с език и ще се прибере у дома... Затова са законите, да организират движението - всичко друго е на доверие - вие доверие на другите водачи имате ли или предпочитате сами да решите дали можете или не да изпреварите или завиете наляво?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
За ele не караш ли с 40, значи, че "фучиш с 200". Други възможни скорости няма. Няма. Невероятна логика.Естествено, че в ситуацията, която описа Kay е рисковано да се влачиш с 50 км/ч. Па нека си е според закона. Което да поясня, специално за колежката, НЕ означава да "фучиш с 200".The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Колежке, приемам, че не се заяждаш. Адекватното шофиране е и безопасно - както често става, някой кара в петъчния трафик с 60-70 и създава предпоставки за ПТП, понеже тия зад него тръгват да изпреварват... не винаги безопасно, а изпреварваният автомобил е не по-малко изложен на риск от изпреварващият. Или правенето на колони зад тебе е в известен смисъл неадекватно. Естествено има редица обстоятелства, които биха могли да наложат такова каране, но това не означава, че не е опасно.Що се касае за 200-те километра, допускам, че това е възможно на високоскоростен аутобан, ако случаят е такъв - ДА, със сигурност щях и аз да съм с ~200, според условията и възможностите на возилото ми. Несъвършенството на законодателната рамка е доста голямо, но за щастие то се компенсира от неписаните правила при шофирането, част от които са елемент на възпитание и народопсихология (например присветването за катаджии, или лекото бипване на някой заблеял се при светване на зеления светофар).ele написа:Аз пък не се заяждам - интересно ми е как така шофираш, че да не дразниш другите???...Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
И аз ще дам възможно най-пресен пример - миналата година бях в Канада. Там на магистралата всички карат с 50 - няма знаци, няма нищо, на магистралата и двете платна са пълни и колоната се влачи с разстояние между автомобилите 5-6 и повече метри. Никой, ама абсолютно никой, не сменя лента, освен ако не му е дошла отбивката и никой не изпреварва в аварийната лента. В града е същото - мине ли табелата и всичко кара с 50, 40, 30 или какъвто знак има - как така сред толкова много коли не се намери един да изпревари, да мине в аварийната лента или да засече някой друг - с две думи - някой да се изнерви??? Направило ми е и други впечатление - когато влезеш в някой град (колкото по-малък, толкова повече си личи) забелязваш, че на пътя има неписани закони - къде се прави обратен завой, не че е разрешен, просто платното е по-широко, къде се пускат тия от дясно, щото няма видимост и т.н. - само че ти няма как да знаеш това и обикновено го отнасяш. Това е и проблемът - хората не се нервят, че караш с 30, а се нервят, че не караш както те искат, за да им е удобно на тях да карат. За такива хора време и нерви, и особено пари за глоби НЯМАМ. А ако имате проблем с нервите в автомобила - добре ще е да посетите психиатър или психолог.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Еле, ключовата фраза е: "Колкото пише на съответния знак ...", а не с 30 по-малко, че да е безопасно!В Хюстън, например, ограниченията масово не се спазват.Всички карат с поне 5 мили над ограничението!Иначе за културата на пътя - просто нямам думи, очарован и възхитен съм от отношението "шофьор-шофьор"!I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Humppa
Реклама
Collapse

Коментар