Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при избор на комби - Lybra, C5, Laguna или Mazda 6 !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    Понеже и HDI е много здрав та затова като гледах по автокъщите и 2.2 и 2.0 докато палеха се разтрисаха като мокри кучета и докато си съберат цилиндрите се минаваше 10сек.
    Верно е - има един тампон дето се сдухва и при мен беше така. 35 лева го пазарих и заспа. Другото си го измисли вече за цилиндрите ма то е ясно.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      Още не мога да разбера защо продължавате да твърдите, че мотора е проблемен след като турбината не е мотора. Също така не мога да разбера защо взимате форума като определящо нещо за здравината на даден автомобил. Карам 2.2dCi вече на 118к (внесен на 90к в БГ) със сервизна история и там никъде не пише за смяна на турбина...... П.С2 Понеже и HDI е много здрав та затова като гледах по автокъщите и 2.2 и 2.0 докато палеха се разтрисаха като мокри кучета и докато си съберат цилиндрите се минаваше 10сек.
      Колега, нормално да гледаме във форумите, защото там хората споделят мнение и опит! Ти защо си тук, нима е др идеята на форума??? Жив и здрав и като навъртиш 50к пак да коментираме въпросният двигател(дано и 500к издържи не ме разбирай погрешно) Относно сервизната история и нашите автокъщи се изучиха ... както искаш ме разбирай тук Относно ХДИ мотора може да пали до -17градуса без подгревни свещи(ако има читав акумулатор), ест. И мотора да в читав. Пали винаги от втори оборот, мах втори оборот и половина - на двигателя така е проектиран Може и да има такива каквито цитираш, но там говорим за зле обслужена кола Имам и един въпрос:След като караш 2.2 дци като паркираш и чакаш да минат 5мин, тогава ли гасиш ?
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #33
        zlatarov написа:
        Колега, нормално да гледаме във форумите, защото там хората споделят мнение и опит! Ти защо си тук, нима е др идеята на форума??? Жив и здрав и като навъртиш 50к пак да коментираме въпросният двигател(дано и 500к издържи не ме разбирай погрешно) Относно сервизната история и нашите автокъщи се изучиха ... както искаш ме разбирай тук Относно ХДИ мотора може да пали до -17градуса без подгревни свещи(ако има читав акумулатор), ест. И мотора да в читав. Пали винаги от втори оборот, мах втори оборот и половина - на двигателя така е проектиран Може и да има такива каквито цитираш, но там говорим за зле обслужена кола Имам и един въпрос:След като караш 2.2 дци като паркираш и чакаш да минат 5мин, тогава ли гасиш ?
        Точно така, споделят мнение Автокъщите какво са се изучили не ме интересува, просто това което карам не е от автокъща Във всяко стадо има мърша, говоря за всички dCi, HDI....Чакането го правя само когато е имало повече натискане на педала и се наложи да спра неочаквано.А 2.2dCi се слага в доста модели на Рено както и в други марки автомобили, защо само в Лагуна да е проблемен

        Коментар


          #34
          В тази тема стигнахме до два генерални извода:1. 2,2 дЦИ двигателя на Рено е най-добрия дизелов двигател на света, обаче е малко капризен откъм масло и гориво, трябва да се гаси поне три минути след спиране на автомобила, да се внимава с картера и с капака на клапаните, който не е скъп - само 500 кинта!2.Турбокомпресорът НЕ Е част от двигателя ... сигурно е част от скоростната кутия!
          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

          Коментар


            #35
            Ще го видим т’ва HDI става ли за нещо, въпрос на време.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              avvasilev написа:
              В тази тема стигнахме до два генерални извода:1. 2,2 дЦИ двигателя на Рено е най-добрия дизелов двигател на света, обаче е малко капризен откъм масло и гориво, трябва да се гаси поне три минути след спиране на автомобила, да се внимава с картера и с капака на клапаните, който не е скъп - само 500 кинта!2.Турбокомпресорът НЕ Е част от двигателя ... сигурно е част от скоростната кутия!
              Понеже винаги трябва да се изкажеш неподготвен...... сега ще ти кажа, че от написано от теб стигаме до един гениален извод:Сашеее, Сашеее мноу си..... 2.2 е капризен на масло защото събира 7+л и не трябва да се прекалява с количеството. Към гориво не е капризен. Хубаво е да се гаси всеки турбо мотор няколко минути след като е бил в "лютеницата". Капака на клапаните не е проблемен а е само някакъв мит Картера е толкова проблемен колкото на Голф, Сеат, Ланча.......Турбо компресора е част от двигателя колкото и горивната уредба, Саше

              Коментар


                #37
                chaveto написа:
                2.2 е капризен на масло защото събира 7+л и не трябва да се прекалява с количеството.
                Ко ? Не !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Евала гоУем двигател е 2.2 веднъж гори масло, но пък събира и 7+л (неговото е модифицирано хаххаха има 2л резерва)Не трябва да се прекалява с маслото,но и не може и да е малко. Абе при всяко палене трябва да гледаш щеката :р Трябва и конумативите да са само,,качествени,,, защото като думне нещо и се казва еми той карал с некачествени части.Като изключим всичките претенции и проблеми си е направо сполучлив модел
                  Fiat Marea 2.4 JTD+
                  Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                  Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                  Renault 19/1.7mi/ - crash

                  Коментар


                    #39
                    @chaveto,Не виждам за кво спориш? Ти си купил кола на 90К км. и викаш много е здрава?!? Е то остава на 100К да хвърля турбина. Е аз тогава кво трябва да кажа за моята като сигурно е на 300К, 170-180К по километраж? Айде стига глупости, целия форум на Рено реве от тоя двигател, Рено са мислели да сменят името на следващата Лагуна заради провала на Лагуна 2, само ти ги разбираш най-много.На Алекс сервиза го знаеш, нали? И там не искат да чуят за дизелово Рено. Ако си я вземеш от магазина сигурно пак много здрава ще я изкараш, че 50 000 км. няма да хвърли турбина?!Сега остава да кажеш, че и 1.4 12V на Фиат е супер мотор. Само трябва да му сменяш маслото на 3000 км. и да му се молиш вечер преди да си легнеш. Така де, поне за 100К км нищо няма да му стане. Приеми го - някои мотори са по-калпави от други - нормално.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      #40
                      Аре стига сте писали глупости добър или лош двигател, щом толкова години е на конвеейра сигурно има защо. Яде масло ама ЗАЩО? Всички знаете защо един двигател харчи масло, няма двигател който конструктивно да е измислен да харчи масло, с изключение на Трабанта. Да не би италианските двигатели да не ядът масло, ядът го и още как и причините са същите поради който конкретния френски двигател го яде, именно ЛОША ПОДРЪЖКА.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X