Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при избор на комби - Lybra, C5, Laguna или Mazda 6 !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет при избор на комби - Lybra, C5, Laguna или Mazda 6 !

    Здравейте, ако някой от колегите тук има преки наблюдения от посочените автомобили, ще съм благодарен да даде съвет.Имам нужда от по-голямо МПС и затова съм се насочил към комби.Разбира се приемам предложения и за други марки и модели след 2001 и до 4-5000 лв.- само да са дизел :D Та колебанията ми са между :1. Lancia Lybra 1.9 JTD2. Citroen C5 2.0 HDI3. Renault Laguna II 1.9 DCI4. Mazda 6
    Stilo 1.9 JTD 115Hp

    #2
    Всички стават, без 3!!!!!!!!Но според този бюджет и 4 отпада.Дано да съм те улеснил малко
    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
    FIAT PUNTO 2 (18

    Коментар


      #3
      VMarinkov написа:
      Всички стават, без 3!!!!!!!!Но според този бюджет и 4 отпада.Дано да съм те улеснил малко
      +1 Бегай далече от номер 3.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Що бе и 3 става.Дори с 225/45/17 има супер возия, широка и голяма кола.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Екстра си е лагуната, ама не с този мотор.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            Ее ся, подробности п.с. и 2.2. дци лагуна НЕ става, колкото и Чавето да ви убеждава в противното
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Аз точно за Лагуната съм чувал че 2.2 е проблемен мотора Накрая май на Либрата ще се спра, макар че е може би най-малка от всичките.
              Stilo 1.9 JTD 115Hp

              Коментар


                #8
                Точно сега ще оборя всички колеги относно НОМЕР 3 и ще изкажа лични впечатления след 2 годишна употреба на Лагуна 2 1.9 дци 107 коня. Баща ми кара такава лагуна от 2 години купена нов внос от Швейцария, визията няма да обсъждам и тя е индивидуална. Мотора е много икономичен (има чип тунинг правен в Швейцария) извънградско от Видин до Терни 1800км среден разход 5.5/100 като се е карало в ограниченията навсякъде, градско около 8 пак повтарям кара я улегнал човек и не се настъпва като за последно. Колата се кара с гуми 205/55/16 и километража дава 10 километра разлика в +, но това е поправимо.... с тези гуми колата е със страхотна возия и дори след дълъг пробег си свеж, седалките са супер удобни и като се закрепиш по магистралата улягаш в тях и няма болки в кръста и тн (разбира се до колкото може да си свеж след 500км). Набира се много добре което е добре за изпреварвания и ако решиш да се "забавляваш". Ходовата част е много здрава и за 65 000 км са сменени само задни дискове ( те са с главините и струват около 240 лева СКФ), друго по окачането не е сменяно. Двигателят е отличен, като се подържа с качествени части и се кара само с Кастрол Магнатек 5в-40 пълна синтетика, единствените проблеми който е правила е, че турбината вече си заминава и цапа по честичко ЕГР, който не е препоръчително да се затапва за дци моторите на Рено. Ремъци ролки и водна помпа са сменяни веднж преди 40 000 км и сега предстой нова смяна което е нормално. До тук беше с хвалбите:Сега започвам с - който са малко, но все пак ги има както при всяка кола: Най-чупливото нещо в тази кола са механизмите на прозорците, който вече се намират много лесно но и се чупят (ние сменихме 2 до сега за 65 000км), картата с която се пали е много скъпа за да се копира и за това по добре да се търси кола с 2 или повече карти, задните дискове казах че са с главините и струват 250 лева, говорителите се избушват с повечко газ на музиката, но с една инвестиция от 100 лева могат да се закупят по качествени и да няма проблем . Като цяло само това са проблемите по наши наблюдения и опит с тази кола и този мотор, много сме доволни от нея и събира УЖАСНО МНОГО БАГАЖ което е най-големият ПЛЮС. За другите коли нямам наблюдения, но за тази имам много информация и мога да поясня нещо друго ако има неясно. П.С. 1.9 дци е здравият хубав мотор на Рено2.2 дци - проблемен с турбината, не лъжете колега
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Ее ся, подробности п.с. и 2.2. дци лагуна НЕ става, колкото и Чавето да ви убеждава в противното
                  Моя 2.2 dCi е новия мотор. Мотора си е проблемен колкото на всички останали автомобили.Като ходих да си търся Еспас-а всеки ме убеждаваше как това е най големия боклук... 1.9 бил слаб 3.0 също бил боклук защото губел охладителна течност.... най здрав бил 2.0 (говоря за дизел). Ама като отвориш немското мобиле и всичките са над 500к иначе са много чупливи На Либра багажника е малък, кората е кекава и все трябва да има нещо между гумата и кората за да не се скърши. От вътре си е тесничка спрямо лагуната. Возията също е зле от страна на комфорт по нашите пътища.И понеже много ги разбирате 2.2 я кажете какво им е толкова

                  Коментар


                    #10
                    Може ли да предложа още нещо:Пежо 406 комби!
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #11
                      За 2,2 дци, не знам има ли нов и стар мотор (не съм се интересувал), но братовчед ми е автомонтиор и от както бащата има Лагуната каза че е направил 4 мотора 2.2 дци заради проблем с турбината. Та не само от слухове а от 1ва ръка че явно някой мотори 2.2 наистина имат проблем с турбото. Лично мнение и не искам да засягам никой с него.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #12
                        Аз като обикалях по автокъщите Мазда 6 беше внос 99% от Австрия и Германия, което автоматично води до много проблеми с ръждата по тази кола. Поради някаква причина антикорозионното й покритие не е добро и масово са с правени прагове, но като огледаш окачването - всичко е яко в ръжда, разни технологични отвори, които са оставени за оттичане от вратите - всичко в ръжда и.... не мисля, че е твоя избор.От твоя списък Лагуната е най-добре, по мое му.

                        Коментар


                          #13
                          Не е след 2001 година, но май е по-добър избор от всичко изброено:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...828&f1=details
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            #14
                            flippy89 написа:
                            За 2,2 дци, не знам има ли нов и стар мотор (не съм се интересувал), но братовчед ми е автомонтиор и от както бащата има Лагуната каза че е направил 4 мотора 2.2 дци заради проблем с турбината. Та не само от слухове а от 1ва ръка че явно някой мотори 2.2 наистина имат проблем с турбото. Лично мнение и не искам да засягам никой с него.
                            Само да ти кажа и спирам да пиша за проблемите на 2.2Проблемите не са, че хвърля турбина, защото турбината не е мотора. Проблема на този мотор е, че хвърля лагери на КВ а лагерите се хвърлят защото картера е ламаринен и някъде от нещо като се натисне и спира да качва хубаво масло. Говорил съм с доста монтьори и хора които се занимават с ремонти.... Всеки ми казва, че досега не е виждал мотор който да работи без масло. Също така е много капризен от страна на масло в двигателя, пише го на куп места, включително и на пръчката за мерене на нивото. Пратете им много поздрави на тези които карат автомобили на 500к и после казват, че мотора е много проблемен П.С. един приятел с Лагуна хвърли три пъти турбината за няма и половин година, но не защото мотора е боклук. Хвърли я защото на пълна газ минава една отсечка през града от няколко км. и след това гаси и се прибира. Е единя път и изпускателния колектор беше заминал, не само турбината

                            Коментар


                              #15
                              От година и нещо карам Лагуна 2 с този тоооолкова проблемен мотор 1,9(120кс)....За този период съм сменил масло с филтрите,един маркуч,няколко крушки и 2 пъти чистих егр клапана!Плюсовете-стегната предница,прекрасна возия,пъргава въпреки голямото купе,предостатъчно място вътре-аз съм 125 кг(зад мен спокойно сяда човек),за екстрите няма да говоря-за мен няма кола 02"-04" с толкова екстри и на тази цена!Моят съвет е-не слушай разбирачите,харесай си кола и я мини през сервиз(което пак не винаги е гаранция за надеждност)...на каквото и да се спреш,просто си отваряй очите...късмет
                              Renault Laguna 1,9 dci 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X