Искам да попитам някой има ли впечатления от тази кола? Нещо за мотора и дали е надеждна? Ако някой е карал...Нещо от сорта-http://www.cars.bg/c655913
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хонда Сивик 2,2 дизел
Collapse
X
-
Изключително надеждна кола. Във фирмата имахме. Продадохме я на 300хил км. Слаб момент единствено е задния мост. Внимателно трябва да се огледа, защото е голяма тесла, понякога трябва да се смени целия мост. Моторът похарча масло, ако се напъва дори и колата да е на малки км. Впечатленията са ми и от Цр-в, и още един Сивик. Говорим за нещо от сорта на литър на 10хил км.
-
Благодаря! Нещо много ме кефят, а и парите ги докарвам, но пусти Фиати са ми под кожатаvital написа:Изключително надеждна кола. Във фирмата имахме. Продадохме я на 300хил км. Слаб момент единствено е задния мост. Внимателно трябва да се огледа, защото е голяма тесла, понякога трябва да се смени целия мост. Моторът похарча масло, ако се напъва дори и колата да е на малки км. Впечатленията са ми и от Цр-в, и още един Сивик. Говорим за нещо от сорта на литър на 10хил км.
та реших да поразпитам за тази колица... Записвам в *тефтеря - заден мост .
Fiat Stilo 1.9 jtd
Fiat Tipo 1.7
Коментар
-
Хм, в Щатите я третират като най-пенсионерския автомобил, колкото и да е странно.Някъде четох че над 60% от продажбите там са на пенсионери. Логиката била че е красива, здрава и много икономична кола...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
И да добавя към на колегата поста, имаи предвид че същата тая електроника вътре е десетки пъти по надеждна от на фиат и не само, малко марки могат да се похвалят с много и то надеждна електроникаS_BANKOV написа:Имай предвид че електрониката вътре е в пъти повече от при фиат.
Точно по електроника тези коли нямат никви дертове
За мотора, не искам да кажа нищо че тук и стените имат уши и ще кажат че съм пристрастен
Само ще кажа, в никакъв случаи не е по лош от Италянския дизел, същия пъргавелко и същия икономичен мотор като на JTD, безпроблемни дюзи и помпи, много редки случаи през целия ми 5 годишен наблюдателен опит с тая марка съм чул, чел, или разбрал някои някъде си да е имал проблем с дюзи камоли помпа. Имаше в началото проблеми с бързо износване на веригата особено ако не се глези с хубави и тънки масла, това след 2006 година е оправено, имаше проблем с пукане на изпускателен колектор при акорд, това при сивик го няма. За задния мост сефте чувам да е чест проблем а в форума на Хонда не е като да не се споделят тези неща, но може и да има такива случаи. Мен също много ме кефи тази кола, въпреки че в Хонда форума я плюят заради дизаина, не било хонда нам си кво - глупости, тази кола изпревари с дизаина си доста модели с години на пред. И наи ме кефи че дизела и бачка като бензинка
тихичко и динамично форисиране
нема тракане, нема вибрации, няма дявол, наи добре отиди на някоя обява с номера и тестваи да видиш за какво иде реч
наи големия кусур на Хонда е цената, преглътнеш ли я после лесно, и ягуарите ти се виждат евтини
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Явка, да ти кажа статистиката може и да е такава, но моето наблюдение е,че пенсионерите карат лимозини ( богатите БМВ, Мерцедес, Лексус, Кадилак, а бедните разни меркюрита и тем подобни американски тучове. Виж Хонда е марка номер 1 за всички латиноси. Онези са луди по Хонда, което си има обяснение. Икономични и здрави коли. Два много важни фактора за иначе масово бедните латиноси. Между другото точно този модел на Хонда сякаш не е много популярен в САЩ. Там по-популярен е Акорда, което също е обяснимо, защото разликата в цената не е голяма( 3-4000$), а Акорда си е друг клас автомобил. Пак казвам,че това са лични наблюдения за района, където съм аз. Все пак статистиката си е статистика.Yavor написа:Хм, в Щатите я третират като най-пенсионерския автомобил, колкото и да е странно.Някъде четох че над 60% от продажбите там са на пенсионери. Логиката била че е красива, здрава и много икономична кола...
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
14к лева за такава пластмасова кола? Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Същото като при 159-ката. Купуваш я само за дизайна.Да беше нещо 300+ коня, ок, ама за тая тясна пластмасова история, хайде няма нужда.Иначе може и да хващаш погледите на молките, спор няма. Ако това е целта.А бе точно 159-ка ама в друг клас.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мен лично също дизайна ме грабна, понеже съм и малко човек на изкуството
та на хубавото лошо не може да каже човек. Аз по красота си взех и Стилото и съм си доволен от него, та викам стратегията действа :D Между другото Стилото го взех за 10 бона , бяха няколко коли - дизели, по сайтовете навремето.
Fiat Stilo 1.9 jtd
Fiat Tipo 1.7
Коментар
-
Ужас! В САЩ цената на нов сивик е 18-20К$. Акорда почва от 21К$. Ако отидеш с кешовица цената пада или взимаш допълнителен пакет оборудване на цената на базовият модел. Разликата в цената е значителна, да не говорим за колко време се изкарват тези пари от средно статистически работещ човек.vital написа:Цените са паднали достатъчно. Така оборудвана като в обявата горе като нова струваше към 50хил лв.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар