Според мен проблема е че сте изгубили някъде по пътя задната..иначе си щял да се отъркаш в лустрото
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предложение за бартер?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
-
Явно съм пропуснал този въпрос, за което се извинявам.Но явно си пропуснал и моя отговор, който съм го написал назад в страниците.За това ще ти го дам отново, конкретно за този автомобил:Скъп си е защото това е най-вървящата дизелова кола, която е била на пазара по това време, която предлага абсолютно динамично поведение на пътя като големите си бензинови събратя.Това ако за теб е нищо, не знам какво трябва да е нещо. Може би да лети, или пък да може да те телепортира, знам ли.Надявам се да съм отговорил абсолютно и точно на въпроса ти.pplk написа:...Въпросът е прост! ЗАЩО ТОЗИ АВТОМОБИЛ 330хd Е НА ТАЗИ ЦЕНА, ПРИ УСЛОВИЕ, ЧЕ НЕ ПРЕДЛАГА НИЩО КОЯТО ДА Я ОБУСЛАВЯ?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е, разгеле!След точно 10 страници, изписани с...Признавам си, че не съм следил темата. Нямаше смисъл.Наздраве на автора на темата и, дано да съм последния, писал в нея.pplk написа:
Предлагам ключ.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Ами не, не съм го пропуснал. А той беше:pplk написа:Явно си пропуснал и отговорът на отговора на въпроса, който не си видял
Предлагам ключ.Ако кажеш кой лек автомобил върти повече, ОК, ама до тогава думите ти оставят празни приказки през цялото време.pplk написа:Аха, щот много върви???? Благодаря за отговора!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Надявам се да обяснявам за последен път. Аз не съм виновен, че не четеш.pplk написа:Уф, писна ми! Значи скапан екземпляр на БМВ срува с 15к повече от читава Крома? Ей сега ако ми обясниш логиката на този факт с друго освен трибуквието, евала.
Понеже непрекъснато сравняваш Крома с 330d и "невероятното му вървене", нека БМВ-то бъде 320d примерно. Какво правим в случая? Кое определя цената? АБС-а?Продължавам да твърдя, че цената на третата серия се определя единствено и само от името. Нищо повече! Този автомобил не предлага нищо, което да оправдава високата му цена.Моля модераторите за ключ, най-малкото, защото не ми се обяснява едно и също 50+ пъти.pplk написа:Кики, не ми вменявай мисли! Оцених колата като модел. Дизайн, удобство и комфорт, практичност, поведение на пътя, доколкото е възможно и цена. Инженерната мисъл се заключва в горното, май? Единственото нещо, което ми хареса беше динамиката, без да е нещо изключително. Мисълта ми е, че за това, което предлага, този автомобил е неоправдано скъп.Ако трябва да го сравня със Субаруто, приблизително 3 пъти по-евтино, единствено динамиката е по-добра и то в случая с този мотор. Ако двигателя е по-слаб, няма база за сравнение. Нееднократно съм казвал мнението си за Субаруто, че е варел с неподражаемо пътно поведение. Нещо като да караш по релси. Какво очакваш да е мнението ми за БМВ тройка?БТВ Доста хора от форума са виждали Легасито, някои са се возили и могат да кажат за какво иде реч.
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар