Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Михаел Шумахер се завърна във Формула1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Много се радвам, че все още има хора, които са гледали и помнят. А също така и имат реалистична оценка на събитията
    Jus7DoiT написа:
    -1994- Първо състезание - Бравилия.Шуми "изпреварва" Сена по време на пит стоп.По-късно става ясно,че Бенетон ползват нелегална система за пълнене на гориво - няма наказание!
    Говори се сред останалите отбори още след първия старт, че системата за зареждане на гориво на Бенетон е манипулирана. Официално разследване започва едва след Хокенхайм, а след Монца пък се излиза с решение. Решението е да няма наказание - честният мошеник Бриаторе е постигнал съгласие с ФИА да предприеме "размествания в управлението на тима" и всичко му се опрощава. А множеството поредни състезания (минимум 11), в които Бенетон и Шумахер систематично имаха по-добри питстопове си им остават бонус.
    Jus7DoiT написа:
    На края на шампионата след разследване се разбира,че в колата на Бенетон има "тракшън контрол" и "лаунч контрол"!!!
    То това се разбира още в самото начало, но се доказва по-късно. И не само traction control и launch control (произнася се "лонч"), ами и напълно автоматизирана нелегална скоростна кутия. Всичко това дава на Бенетона много по-голяма стабилност и бързина в сравнение с останалите автомобили. Дава възможност на пилотите, също така, да натиснат газта до дъно при старта без да се притесняват от превъртане на колелата. Дава възможност и за мигновео стартиране, защото колите имат и незаконен стартиращ софтуеър! Помни ли някой "феноменалните стартове" на Шумахер? Съвсем по откъслечни спомени ще дам за пример нещо звучащо като приказка, но е истински случай. Бърни Екълстоун решава да привлече най-добрите софтуеърни специалисти за ФИА за да контролират нелегалния софтуеър. Разпитва из няколкото водещи университети от Силиконовата Долина, но му обясняват, че по принцип не подготвят такива специалисти. На едното място, обаче, му казват следното - Абе, имаше едно момче, което разбираше от това, но се заби да работи някъде из Европа за луди пари в някакъв рали отбор Бенетон. Бях чел нащо такова преди много години и спомените ми са много бегли, но беше в този дух...А споменах ли за нововъведените плоски дъна изработени от дървен материал. Целта им е да се контролира клиренса на колите, защото има норми и прекалено ниското окачване дава нереглементирано преимущество - подобряване на еародинамиката и по-добро прилепване --> по-добра стабилност. над определено ниво на износване на плоските дъна се приема, че височината на окачването е извън регламента. След състезанието в Белгия се оказва, че Бенетона на Шумахер е с незаконно ниско окачване и това води до дисквалификацията му.Междувременно тече и друго разследване още от Силвърстоун - неспазване на 5-секундно наказание и впоследствие игнориране на черен флаг и дисквалификация. В дните след състезанието в Монца излиза решение на ФИА, с което Шумахер се наказва с неучастие в още два старта.Категорично умишленото блъскане на Деймън Хил в Австралия колегата вече го коментира. Изобщо, браво Шампионе! Майсторски извоювана титла и то с кола, по която няма нищо законно Нали някой не си мисли, че 1995 година е било нещо по-различно? Само че тогава Бенетон минаха между капките. Е, имаше един скандал след първото състезание за нерегламентирано гориво Познайте кой? Да, същият - бъдещият седемкратен. Само че този път заедно с Култард.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #62
      Jimy написа:
      . Аз лично бих бил много доволен, ако Шумахер успее да победи съотборника си / хах просто ще умра от смях... /
      Е то това остана за него в момента, да се мъчи да победи Нико.А онова с оправданието на Браун е просто тъпо. Браун е човекът, направил всички шампионски коли на Шуми, как пък за тази не знаеше каква кола предпочита немеца?Нищо де, радвам се, че вярвате в него. И се радвам, че се върна. Хареса ми как русначето с Лада-та го отвя
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #63
        [quote="Lane Staley"]
        Jimy написа:
        Хареса ми как русначето с Лада-та го отвя
        Да, и му отне седемте титли. Нека сме на нивото на световния шампионат във Ф1, а не на махленски кошии... Пука му на Шуми кой го бил отвял, просто не ще да си чака пенсията легнал на някой плаж, във Ф1 е по-забавно, ама ганьо е много далеч от тия неща, той вечно си мисли, че някой трябва да се оттегли на върха на славата си...
        gantcho написа:
        Нали някой не си мисли, че 1995 година е било нещо по-различно? Само че тогава Бенетон минаха между капките. Е, имаше един скандал след първото състезание за нерегламентирано гориво Познайте кой? Да, същият - бъдещият седемкратен. Само че този път заедно с Култард.
        Наистина ли си мислиш, че някой може да пре@бе ферари и по него време Уилямс Рено? Не се излагай, това е форум, все от някой се чете, а тоя някой може и да разбира от кладенчова вода.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #64
          Plastex написа:
          gantcho написа:
          Нали някой не си мисли, че 1995 година е било нещо по-различно? Само че тогава Бенетон минаха между капките. Е, имаше един скандал след първото състезание за нерегламентирано гориво Познайте кой? Да, същият - бъдещият седемкратен. Само че този път заедно с Култард.
          Наистина ли си мислиш, че някой може да пре@бе ферари и по него време Уилямс Рено? Не се излагай, това е форум, все от някой се чете, а тоя някой може и да разбира от кладенчова вода.
          Вероятно някой разбира от кладенчова вода, но това едва ли си ти. Други пък евентуално знаят за кой отбор е карал идолът ти през 1995. Оставям на всеки да прецени кой се излага.
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #65
            Plastex написа:
            Пука му на Шуми кой го бил отвял, просто не ще да си чака пенсията легнал на някой плаж, във Ф1 е по-забавно, ама ганьо е много далеч от тия неща, той вечно си мисли, че някой трябва да се оттегли на върха на славата си...
            А не бе, хич не му пука. Следващи я път като го издухат и двата болида на Испания Рейсинг сигурно ще ги черпи с пияна вишна от кеф.Не му пукало. Човече, ти явно никога не си спортувал. Знаеш ли какво значи спортна злоба? Знаеш ли колко е тъпо усещането за безсилие? А представяш ли си колко наранява това егото на "богът на дъжда" Е, аз си представям. И много се кефя. Защото си представям какво са чуствали другите пилоти, когато Пилето беше недосегаем и правилата не важаха за него.
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #66
              gantcho написа:
              Plastex написа:
              gantcho написа:
              Нали някой не си мисли, че 1995 година е било нещо по-различно? Само че тогава Бенетон минаха между капките. Е, имаше един скандал след първото състезание за нерегламентирано гориво Познайте кой? Да, същият - бъдещият седемкратен. Само че този път заедно с Култард.
              Наистина ли си мислиш, че някой може да пре@бе ферари и по него време Уилямс Рено? Не се излагай, това е форум, все от някой се чете, а тоя някой може и да разбира от кладенчова вода.
              Вероятно някой разбира от кладенчова вода, но това едва ли си ти. Други пък евентуално знаят за кой отбор е карал идолът ти през 1995. Оставям на всеки да прецени кой се излага.
              Повече наблягай на четенето с разбиране, че нещо не ти се отдава. Не бе много трудно да схванеш, че написах това - Ферари и Уилямс не са вчераши и нямаше да допуснат Бенетон да ги мамят. А за да не забравям, къде е карал идолът ми и не само той, а всички останали ползвам това -http://www.formula1.com/results/driver/1995/ за да не се налага да слушам разни бабешки басни като това - "Абе, имаше едно момче, което разбираше от това, но се заби да работи някъде из Европа за луди пари в някакъв рали отбор Бенетон. Бях чел нащо такова преди много години и спомените ми са много бегли, но беше в този дух... " Съвземи се малко, бе човек!
              Lane Staley написа:
              Човече, ти явно никога не си спортувал. Знаеш ли какво значи спортна злоба? Знаеш ли колко е тъпо усещането за безсилие?
              Не бива човек така лекомислено да приема илюзиите си за реалност. Но когато се говори за Шумахер е срамота да си дрънкаме медалите, затова ще кажа само, че това което съм чувал за спорта е, че той за едни е безсилие а за други е победен марш, аз не знам много за безсилието.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #67
                Plastex написа:
                Не бе много трудно да схванеш, че написах това - Ферари и Уилямс не са вчераши и нямаше да допуснат Бенетон да ги мамят.
                Добър опит да се измъкнеш от така създалата се ситуация. Но все пак беше пообъркал годините, в които Шумахер е карал за Ферари. Ти пък наблягай на писането с разбиране. PS. И още нещо - Ти обърна ли внимание, че казах, че скандалът засяга Шумахер и Култард. Тогава за какъв Williams пък ми говориш? Как така Williams ще се опитва да прецака себе си и Ферари? Или просто не знаеш Култард за кой отбор е карал 1995? Много жалко като за човек, който разбира от кладенчова вода Независимо как се опитваш да извъртиш нещата, оказва се че не знаеш или Шумахер в кой отбор е бил, или Култард. Но аз съм склонен да приема първия вариант. И изобщо, човек който допуска такива елементарни фактологически грешки може преспокойно да си спести назидателно-поучителния тон и да ми размахва глупости за величието на седемкратния и великия му победен ход... Вече доказа в достатъчна степен доколко си наясно с Ф1.И да, на Мишока му е голям кеф да го изпреварват, особено на дъжд. И да се превърне в най-изпреварвания пилот в Китай последното състезание Успя да ни убедиш, че това е била мечтата му.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #68
                  Lane Staley написа:
                  Jimy написа:
                  . Аз лично бих бил много доволен, ако Шумахер успее да победи съотборника си / хах просто ще умра от смях... /
                  Е то това остана за него в момента, да се мъчи да победи Нико.А онова с оправданието на Браун е просто тъпо. Браун е човекът, направил всички шампионски коли на Шуми, как пък за тази не знаеше каква кола предпочита немеца?Нищо де, радвам се, че вярвате в него. И се радвам, че се върна. Хареса ми как русначето с Лада-та го отвя
                  Напротив много добре е знаел!
                  Бътън изказа мнението си, според което автомобилът W01 до голяма степен е разработен именно за него, вместо за седемкратният световен шампион."Михаел обича колите, които се насочват лесно. Мерцедесът има силна склонност към недозавиване - нещо, което винаги е пасвало на моя стил", коментира Дженсън.Шумахер дойде на мястото именно на британския първенец в тима на Мерцедес GP (носещ името Браун GP през сезон 2009). Германецът направи това, обаче, в един доста късен етап, когато основните идеи в новото шаси бяха уточнени и разработени."Шуми ще има много по-голямо влияние върху развитието на следващата кола. За промени във W01 беше прекалено късно", каза още Бътън.Според миналогодишния шампион Шумахер ще бъде много по-силен през следващата година.
                  Искренно се надявам, с това изявление антишумахеристите да се припотят още повече!!!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #69
                    Jimy написа:
                    ИскреНо се надявам, с това изявление антишумахеристите да се припотят още повече!!!
                    Това пък старо изказване откъде го изкопа?Шумахер за вас е като ББ за бабите - той винаги е пра(ъ)в.Розберг го прави смешен - май има само едно състезание в което Шуми беше пред него? И тогава Розберг разумно цяло състезание не опита атака В безсилието си опитва опасни маневри, не твърди - опасни. Аз не се потя, или поне не заради Пилето, той ми е през оная работа - бледа карикатура на един някога добър пилот. Не чакам Шуми да спечели или да се изложи - тази година само второто.Мисля, че имаш силна емоционална зависимост от представянето на един спортист, а това говори много Ако си над 17 вече е притеснително.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #70
                      Lane Staley написа:
                      ... Това пък старо изказване откъде го изкопа? ...
                      http://www.clubs1.bg/novina.php?n=15779
                      Lane Staley написа:
                      ... Розберг го прави смешен - май има само едно състезание в което Шуми беше пред него? ...
                      Хубаво е да прочетеш още веднъж какво казва Бътън...не Jimy или някоя друга "баба" !!!
                      Lane Staley написа:
                      ... В безсилието си опитва опасни маневри, не твърди - опасни. ...
                      http://www.youtube.com/watch?v=7MTtudbPVQ8Тук се вижда,че "врата" за изпреварване вече се ЗАТВАРЯ,но явно Баричело не може да го прецeни!http://www.youtube.com/watch?v=zznJjSncGCEПри Прост атаката е така изградена,че той има място да си влезе в траектория ПОЗВОЛЯВАЩА му изпреварване.Разликата в класата на двамата предприели изпреварване е огромна и веднага става ясно коя маневра е обречена на НЕУСПЕХ!
                      Lane Staley написа:
                      ... Мисля, че имаш силна емоционална зависимост от представянето на един спортист, а това говори много Ако си над 17 вече е притеснително.
                      Ами аз съм регнат във форума и там има нужната информация. Не мисля ,че ако уважам някой спортист и по някакъв начин се вълнувам от изявите му и информацията за него, то това автоматично ме прави човек, за който трябва да се притесняваш!!!Също така смятам ,че точно хората ,които са обсебени от това да плюят и да хвърлят хули срещу някой за професионалните му качества, като без дори да разбират и една милимунда от това са личностите за които трябва да се притесняваме.Изумявам се на това как от повечето мнения на накои колеги, аз си правя извод, че едикой си МРАЗИ даден пилот, но не и на кой СИМПАТИЗИРА, ЗАЩО Е ТАКА!? Аз до ден днешен не съм изразил негативно мнение към който и да е от пилотите, има някои които в моите очи са смешници и палячовци, но и те сами доказаха тези си качества.
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #71
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #72
                          18.08.2011 , Йордан Севов, ClubS1 написа:
                          Победите на Шумахер, 20 години по-късно. По време на уикенда в Спа този месец Михаел Шумахер ще отбележи точно 20 години от своя дебют във Формула 1. Той вече е поканил голяма част от хората, които бяха до него, а и с които се бори през цялото това време на тържество. Събитието със сигурност ще го превърне отново в център на вниманието за Гран при, а ние решихме да се върнем пак назад във времето и да прелистим старите броеве на списанието ни. Да ви върнем този път към един материал, който сме публикували в далечната вече 2001 г., (в средата на пътя на Шумахер). Това е материал, в който разказваме за най-славните победи на Михаел до онзи момент.После имаше още много успехи, бяха спечелени много титли и награди, но в онези години имаше повече емоция и прегледът на успехите на Михаел Шумахер от колегата ни Йордан Севов в брой 25 от септември 2001 г., е подредил постигнатото до тогава така:ПърватаТя бе постигната на станалата в последствие любима за германеца писта Спа Франкоршампл. Още тогава, в далечната 1992 г., само година след дебюта му, се видя таланта на младия Шумахер. Той се справи отлично с мократа настилка и промените във времето, а после това му стана запазена марка. Това бе едно от малкото състезания през сезона, които не бяха спечелени от перфектния болид на Франк Уилямс. Още по-голяма тежест на победата придава фактът, че двамата пилоти на Уилямс завършиха втори и трети, победени с над 35 сек. разлика от по-слабия Бенетон на Шумахер: ,,Единственото нещо, за което съжалявах след първата ми победа бе, че майка ми не бе там, за да я види."Най-ценнатаСлед 5 години на надежди, премеждия и страдания на състезанието в Япония през миналата година (2000) Шумахер най-накрая увенча всички усилия с успех. След края на надпреварата празникът веднага започна и щастието в лагера на ,,червените" не познаваше граници. Шумахер бе първия пилот, спечелил шампионска титла при пилотите с Ферари в последните 21 години.Шумахер: ,,Това е най- голямата емоция, която съм преживявал през цялата си спортна кариера. Преминавайки финала от радост ударих и изкривих волана си. Това бе голямо облекчение за мен. Бе направо фантастично!"Най - красиватаБелгия`95. Шумахер показа, че невъзможни неща във Формула 1 няма. След като заради променливите условия в квалификацията на германеца се наложи да стартира от 16-та позиция, по време на състезанието той бе неудържим. Подпомогнат от гениалната тактика на Рос Браун, който му подсказа да остане със сухите гуми на мокрото трасе и така да спести един стоп, и таланта му да кара по-добре от другите в дъжд, германецът завърши първи пред погледите на невярващите на очите си милиони зрители.Най-тъжнатаПобедата в Имола през 1994 г. e безспорно най-тъжната в кариерата на Шумахер. В петата обиколка пред очите му Сена се ,,разбива" в стената на завоя Тамбурело. До късно вечерта германецът не може да спре сълзите си и плаче като малко дете в моторхоума на Бенетон. По-късно Шумахер признава, че това е един от най- тежките моменти в кариерата му, защото от дете Сена е бил негов идол.Най-мъжкатаПобедата на Нюрбургринг през 1995 г. е и най-големият успех на Шумахер пред собствена публика. След последния си питстоп Михаел излиза на 24 сек. зад водача Алези. Остават само 16 обиколки. Сваляйки по около две секунди на обиколка, германецът притиска пилота на Ферари и го изпреварва три тура преди финала с чудесна маневра от външната страна на шикана Veedol.Най-нелепатаТук със сигурност класацията се печели от тазгодишната (2001 г.) победа на Шумахер в Гран при на Испания. След като Хакинен изглеждаше сигурен победител, водейки с достатъчно преднина пред германеца, в последната обиколка двигателят на Макларън -а не издържа и Мика остана на два завоя преди финала. Дори след края на надпреварата Михал отиде при финландеца да изрази своето разочарование от отпадането на своя противник. На пресконференцията не показа радост от победата си и заяви , че тя по право принадлежи на Хакинен.....Най-невероятнатаОбикновено Шумахер е несравним на мокро, но в Барселона през 1996 г. той направо ,,ходеше" по водата. Въпреки непрекъснатите проблеми на Ферарито си от началото на сезона Михаел постига първата си победа за Скудерията, надделявайки над съперниците си в деня, когато небето над Каталуня се отвори. Стартирайки от 6-та позиция той се забави и изостана до девето място. След една обиколка обаче отново си връща шестото място и започва последователно да изпреварва Ървайн, Бергер, Хил, Алези, накрая и водача Вилньов. Михаел поведе от 12-та обиколка в невероятно темпо, но прави два стопа, докато всички останали бяха на 1 един и пак остана пръв. Шумахер след финала: ,,Не мога да се начудя, как днес бяхме толкова бързи. Това е наистина нещо невероятно."С най-добра стратегияМакларън и Мика Хакинен доминираха в световния шампионат през 1998 г. Но въпреки това Шумахер успя да спечели няколко победи. Тази в Унгария бе постигната, след като малко преди старта в разговор между Рос Браун и Михаел Шумахер двамата решават германецът да спира в бокса 3 пъти, вместо предпочитаната от Макларън и мнозинството отбори стратегия за състезанието с 2 стопа. Въпреки превъзходството на Сребърните стрели през целия уикенд, Шумахер печели и увеличава шансовете си да се бори с Хакинен за титлата.Шумахер: ,,Много хора ни бяха отписали преди старта - Мика и Макларън бяха много бързи. Ние не бяхме, но имахме най-добрата стратегия и това ни донесе успех."Най-куриознатаТакава бе победата през 1998 г. на Силвърстоун, когато Шумахер бе обявен за победител, след като пресече мислената финална линия в бокса.След финала английските журналисти се нахвърлиха отново върху Ферари и ФИА, а изпадналия в неведение Михаел бе известен от брат си, че е победител.Най-емоционалнатаТова бе миналогодишната (2000 г.) победа в Гран при на Италия. След като в началото на сезона Шумахер изглеждаше сигурен шампион, две отпадания в Австрия и Германия и второ място в Унгария стопиха преднината на германеца. Мика дори мина напред. Италианската преса го разкъса и нажежаваше обстановката с въпроси дали Шумахер не е забравил как се печели. Това изглежда бе обременило психически пилота на Ферари, който след успешния финал избухна в ридания на пресконференцията и хвърли в ужас Ралф, Хакинен и участващите журналисти.Най-леснатаНай- лесната победа на германеца бе в Монако през 1997 г. Състезанието отново бе на мокро и бе прекратено 2 часа след старта. След като преди старта Шумахер и Браун избират най-верните настройки, подходящи за тези условия, Михаел води от първата до последната обиколка.Съперниците му изостават безнадеждно и на финала той е с около минута преднина пред втория.Шумахер: ,,Понякога по време на състезанието мисля за дъщеря си. Това често ми се случва на лесни надпревари, като тази в Монако 1997 г."Най-червенатаНадеждите на Скудерията бяха за една победа през 1996 г. и след триумфа в Испания всички в отбора действаха много по-свободно. Това помогна много за постигането на победата в Монца, след която тифозите се влюбиха в Шумахер, нагледно показал пред тях качествата си в ,,домашното" Гран при. Това определено е и една от най-важните победи на германеца, въпреки че бе постигната след отпадането на преките му конкуренти. Шансът му помогна в този ден - силните Уилямс-и на Хил и Вилньов да отпаднат един след друг пред него в първия шикан.Следва продължение....
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #73
                            http://clubs1.bg/images/uploads/17_17.jpg
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #74
                              Съжелявам за всички моторспорт фенове, че трябва все аз да дрънкам и да пиша, но явно темите са без интересни и скучни ... жалко наистина!http://www.youtube.com/watch?feature...MV3CcAЕдин спомен, който навява носталгия и огромна доза завист. Никой не знае дали пак ще е случи това на маранело, но едно е ясно ... във важният момент парите не са най-важното!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X