Съгласно новия AUTO-БИЛД .. 29 юни 12 юли FIAT предоставя моторите на половин Европа!!!!ОPEL VECTRA CARAVAN - 1.9 CDTI;CADILLAC BLS - 1.9D /DPF/;NEW OPEL CORCA..1.3 МУЛТИДЖЕТ 1.3 - 75 и 90 кс... не,че старата до 2005/6г не беше със стария мултиджет - 70 кс. А бе количката си е 98 процента GRANDE PUNTO!SUZUKI SX4 1.9... не визирам моторите 1.3 DRCI при ИГНИС,WAGON И БАЛЕНО, които С ЛЮБЕЗНОТО СЪДЕЙСТВИЕ НА МИРКАТ ООД НЕ!!! се предлагат за България!!!!!!!!!!
Щото копелетата трябва да дадат бая парички за ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА в Европа!И к’во става веееее. FIAT GROUPP 40 години учат цяла Европа как се правят двигатели!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Р А З Б И В А Н Е
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Не, не мисля Everton-e", защото гаранционното подържане струва МНОГО, МНОГО пари на една фирма и особено при тези като SUZUKI дето дават 3-год. гаранция си е е---- мамата! Така,че не мисля, че примерно ниските цени са причина са успехите на Фиат моторите.По-скоро експлоатационните характеристики.Разбира се,че в тест-драйва двигателят на въпросния ОПЕЛ не е на първо място, но както казват хората е в оптимума.Прочети статията.Ти ,откакто карaш Фиат навява ли те мисълта, че имаш проблеми от примерно ЕВТИНИ НАПРАВЕНИ МОТОРИ!!!???everton написа:а не мислите ли, че може цената на агрегата да е от значение - да продават по - евтино.
Мен не!Даже мисля,че имат технологии,които са ремонтно пригодни и от това производителя губи.Щото на едно Рено или Пежо, ще хвърлиш агрегата и ще го смениш с нов /това е евтино направен мотор/, докато при Фиат може да замениш само болната част от него/това е скъпо направен и с акъл мотор... да служи дълго/.Темата е дълга и ако специално държиш, ще я продължим в друга?!
Не знам дали има друг двигател/концепция/, който да служи повече време от въпросният легендарен FIAT 124/125 в модификациите му на ВАЗ!!!!!!!!!Дали има повече бройки произведени двигатели в света?
Съмнява ме! Все пак са го измислили FIAT и по-късно са го модифицирали братушките.Що не взеха WV,FORD,OPEL,PEUGEOT,RENAULT!!!???А бе една марка дето не прави, двигатели за F1,ЛЕКИ КОЛИ,АВТОБУСИ,КАМИОНИ,МОТОКАРИ,ЗЕМЕДЕЛСКА ТЕХНИКА не ми я хвали!!!!!!А забравих една LAMBORGINI!!!
За сега това е групата Фиат,Рено,Мерцедес, Тойота може би... и за други не се сещам.Фау-ве то много, много вода ще трябва да пият докато се включат в горната елементарна класация.
Лично аз на марки автомобили не робувам, но виж да мотори ДА....!!!!Знаеш ли как ще ми "отива" едно СУЗУКИ ИГНИС 4Х4 с новия мотор на ФИАТ 1.3 MULTIJET/ 90 kc.... не знаеш?! И АЗ НЕ знам, ама мисля не лошо!
Ех, мечти мечтииииии!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво, и такова " ако " като 1.4 12 в. не са изсирали. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.
Коментар
-
[quote="Nino"]А бе една марка дето не прави, двигатели за F1,ЛЕКИ КОЛИ,АВТОБУСИ,КАМИОНИ,МОТОКАРИ,ЗЕМЕДЕЛСКА ТЕХНИКА не ми я хвали!!!!!!А забравих една LAMBORGINI!!!
За сега това е групата Фиат,Рено,Мерцедес, Тойота може би... и за други не се сещам.Фау-ве то много, много вода ще трябва да пият докато се включат в горната елементарна класация. знаеш ли, че преди години рено са били най - големия производител на двг. за камиони. след като купиха волво вече са и най - големия производтел на камиони. освен това МАСК легендарната амер. марка също е собственост на рено.камионите и автобусите ивеко към фиат ли ги броиш. а мотокарите ?
Коментар
-
Не Everton-e,..ето, че се получи чудесна дискусия!!!Много се радвам, карал съм приятелю и бензиново Рено... легендарният 1.4 бензин и дизелово Пежо 1.9.В момента сина ми кара семейното Рено, което е КУПЕНО 1986г от автокореком от баща ми, бивш агроном в Ангола.Машинката е повече от 390 хил км, по експертна оценка!!everton написа:съгласен съм с повечето неща. НО !!! евтин двигател съвсем не означава некачествен двигател. за някой автомабилни марки излиза по евтино да си купят двигател отколкото да влагат пари за разработки и производство. хонда например направиха първия си дизелов двигател преди броени месеци. от написаното разбирам, че никога не си карал дизелово пежо и бензиново рено. за дизела на пежо можем да поспорим. мотора който вграждат пежо е на фирмата пежо - дизел която няма нищо общо с автом. фирма пежо. мой мн. добър приятел направи на 205 1.8 дизел основен ремонт на 530 000 км. със старите бутала, български ризи и турски сегменти и в момента е на 40 000 като последните 20 000 - 25 000 го кара с киросин / кадровак :D / . може би единственните които може да имат претенции са бмв, мерцедес и тойота /виж им последния 2.2 д/ . не залравяй коя фирма вгаждаше бензинови двг. на рено в близкото минало - волво. до колкото виждам ти споменаваш само за 2 двг. хубаво е, че фиат продават двг. на тези които не могат да си направят, но на половин европа ми звучи преувеличено и сектантско.
, защото жилото на километража е късано безброй пъти и е сменяно когато аз надам ВОЙ.... "аре стига бе"!Само котаракът от аватара не го е карал още!
;Моторът няма груби признаци на износване, ако се случи нещо, това ще е на помпата, защото синът ми, юнакът Кирил го кара почти 1.5 г на ОЛИО... забравих да кажа, че колата е дизел.Имах и Фиорино на Фиат 1.7D, КОЙТО ГО ПОЛЗВАХМЕ за работен добитък във фамилията и успяхме да му скъсаме ремъка на показания на километража около 580 хил.Не знам реалните колко са му били, но потвърждавам,че до последно това Фиорино си беше кола.... палеше си на -25 и си вървеше като лудо.Пежото 1.9 атмосферка съм го карал малко, беше на Партнер, не ме впечатли с нищо освен с малкото ПУШЕНЕ и малкото вървене!!! За 1.4 бензинката на Рено, да впечатли МЕ... С ТРИ ПЪТИ СМЕНЯНАТА ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА И СТРАШНО ЛЕСНОТО ПРЕГРЯВАНЕ, така, че там те моля "НЕ ДЪЛБАЙ С ДЛЕТОТО ТЪНКО МОЕТО СЪРЦЕ"... коментарите си ги запази за кафенето в квартала!Сега приятелче кажи какво да говорим за СЕКТАНСТВОТО ОЩЕ..... аз мога до сутринта, но моля те не намесвай BMW, MERCEDES, FERARRI, LOTUS и т.н.Дай да говорим РЕАЛНИ НЕЩА, ЩОТО ТЕЗ АЗ СЪМ ГИ ИЗПИТАЛ НА ГЪРБА СИ И ДЖОБА СИ!!!ПП...даже може би много пъти сте виждали въпросното РЕНО в пицария "Ветрило".Синът ми работи там, номера е СА 2190Още едно ПП, по повод последното ти изреченийце "EVERTO"-не...ЗАБРАВИХ ДА СПОМЕНА И СААБ!!!!И на тях Фиат дават двигатели впоследто време!!!Все пак дизеловите мотори са най-технологичните и за това визирам тях!Просто за бензиновите не съм търсил и чел, ма кой в момента не ги прави,майсторлъкът е в ДИЗЕЛИТЕ, ЩОТО ЦЯЛА ЕВРОПА е луднала по тях!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено. забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.
Коментар
-
Да, така е, по-възрастен съм от теб, ама може би не чак толкова!everton написа:явно си доста по възрастен от мен и си видял много повече, но на написаното от мен по горе не си направил почти никакъв коментар, явно с по - голямата част си съгласен. първата кола която аз съм карал е легендарното рено 9 1.4 бензен беше 7 години в мойта къща. това е единствения автомобил за който никога не съм чул лоша дума /разбира се от хора които са го карали/.колата беше производство 1984 . централно, ел стъкла, люк, тапицерия от кадифе, оборотомер, подлакътник на задната седалка, защита за деца против отваряне на задните врати от вътре - оборудване с което са можели да се похвалят малко коли. за двг. - то кво да кажа никакви ядове. с холандска газова уредба - 8,5 -9,0 градско в пловдив и 6,5 - 7,0 извън града. за возия няма какво да говорим. за тези 7 години ремонтите струваха по малко от тези на мойто уно за 4 години. преди 4 години тази кола я продадох за 1000 лв. на 300 000 хил. км. като двата амортесьора и бяха оригиналните и половината ляв праг го нямаше, и си купих уното. уникален автомобил. въпреки това ако сега трябва да копувам кола никога няма да е рено. забелязвам, че относно дизеловото рено си доволен така че май приключихме.
Майтапя се, на 46 години съм и може би синовете ми са на твоите години.Въпрос няма, Рено са доста добри автомобили, не по-добри от Фиат, но с по-добри традиции в България.За новите Пежо и Ситроен и дума не отварям.Достатъчно е човек да прочете отзивите на НОВИТЕ СОБСТВЕНИЦИ в ЕДНОИМЕННИТЕ САЙТОВЕ.Няма да ги цитирам, който има интерес ще го направи! БОЛНИЯТ въпрос е, че марката ФИАТ, не се радва на почитатели в България.Може би много време и години ще минат докато ние в този форум открием РУБРИКА за новите модели, равностойни /СЕГА/ на ПЕЖО 206,307...СИТРОЕН С4, С3,С2 .. както при тях! Няма какво да се заблуждаваме, доста по-беден, по социален статус форум сме от тях. Това разбира се е по причина, че ТЪПАЦИТЕ ВНОСИТЕЛИ НА ФИАТ, не са успяли да наложат марката, да дадат добър собствен лизинг и условия..... а и нашите машинки поддържат все още НЕОПРАВДАНО ВИСОКИ ЦЕНИ СПРЯМО КОНКУРЕНЦИЯТА.Ами сравнете бе ПИЧОВЕ! Днес, докато зареждах на OMV "Красна поляна" надникнах в шоурума на СУЗУКИ.Ами кво да говорим, Игнис 4Х4 е по-евтин от нашата красавица ПАНДА 4Х4... а, пък двувратия модел с мотор 1.5VVTI/японско производство/ още повече!Да, но не забравяте ,че имат още ДВА конкурентни модела, АЛТО и ВАГОН!!! Още по-евтини!Така, че само някой луд фен...може да си купи нов ФИАТ! А кажете колко такива има във форума последните ДВЕ ГОДИНИ!!!! Според мен ДВА БРОЯ, като последният не си казва и е в НЕЛЕГАЛНОСТ..... ма той беше май и модератор?!!!
Темата е доста сложна, трябва да се продължи и анализира! Аре стига с това БРАВО и БРАВА!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за
имам няколко въпроса:- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
рено купи камионите волво почти по същото време когато форд купи леките автомобили на волво.новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и имаMitko написа:Ще натрупаме малко offtopic. D-4D си е обикновен common-rail 1-во поколение. Системата която FIAT продаде на Bosch и сега се вгражда в почти всички дизели без VW където е помпа-дюза. Разликата е, че FIAT вече имат MultiJet - 2-ро поколение common-rail.charlie написа:стана ми интересно - дано не ми сметнете топика за
имам няколко въпроса:- до колкото знам рено са правили двигатели само и единствено за леките автомобили на волво, до момента когато поделението за леки коли на волво не стана собственост на форд. поделението на волво за камиони, винаги е било сибственост на волво, и е използвало изключително дгитатеки произведени от волво. прав ли съм?- не че дизелите ме интересуват много, но напоследък много се шуми около дизеловите двигатели на тойота D-4D. какво им е уникалното примерно в сравнение с JTD? JTD изглежда далеч по-добро. При еднакъв разход JTD 16v на STILO е 150 к.с. а D-4D на королата е едва 116 к.с?!? та некой ако мое да ме осветли този въпрос..
400 н.м. въртящ момент.MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.лично за мен няма по качествени двг. от японските.
Коментар
-
Е то от 10 литров мотор може и 1 000 000 н.м. въртящ момент да извадят...everton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има
400 н.м. въртящ момент.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
е да, но този двигател тук май е орязан на 150 к.с.може би заради акцизаа мотора, за който писа Митко май ще се монтира и в Кромакоято попада в класа на Авенсисeverton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има
400 н.м. въртящ момент.MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.лично за мен няма по качествени двг. от японските.
Коментар
-
Абе Митко недей така сега ... То за тоя двигател няма начин извънземните да не са им помогнали на италианците.Пък като се счупи макаронаджийския двигател - на Марс ли ще търсят части или на Луната? Нали знаеш "японско качество"! Да не говорим пък за "германското качество"!Mitko написа:Ами не са единствените:Manufacturer: Alfa-Romeo Max. output: 199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)@4000 rpm Max. torque: 400.0 Nm (295 lbft) (40.8 kgm)@2000 rpm Specific output: 82.5 bhp/litre Specific torque: 167.57 Nm/litreНякой каза ли 200 коня
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар