kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Р А З Б И В А Н Е
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sev написа:everton написа:новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има400 н.м. въртящ момент.MultiJet - а ще се окаже супер, което много ме радва.лично за мен няма по качествени двг. от японските.
Коментар
-
sev написа:ако ги мерим с метър - може би :D иначе би трябвало да са в един сегменткакто и с Рено Лагуна
Коментар
-
Новия мотор на Авенсиса си е точно 150 кс.А цените са тук:http://www.toyota.bg/WBStorage/Files/PrList_Avensis.pdfSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
everton написа:лично за мен няма по качествени двг. от японските.С ПРОСЛОВУТИТЕ 1.6 VVTI
Поговори с някой от тях, какво се случва на моторите им на около 80 000-100 000 км пробег и ела пак да си пишем.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.
Коментар
-
Mitko написа:О не и Ауто Билд. Имам си лично мнение за този тип авто списания и за капацитета им като специалисти.
Коментар
-
"...новият 2.2 D-4D на тойота авенсис е 177 к.с. и има 400 н.м. въртящ момент. "ама ти май просто го приемаш реалност това че D-4D е върха на джанката... мен просто ме интересува дали наистина има нещо интересно в него, или всичко е просто маркетингов шум.FYI: http://www.fiat-bg.org/forum/posting...06обърни внимание на мотора 2,4 Multijet 20v...П. С. аз май си отговорих - D-4D е поне един двигател под върха на джанката... щото JTDтата ги отвяват отвсякъде....П. С. на П. С.то - докато се натуткам то са пуснати 20 поста на тя тема - ногу сте бързи бре..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
everton написа:вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.Май-вече си забравил предишните ми постове.Кой е казал ,че вектрата е спечелила!Просто се казва, че тя е ОПТИМУМА! Сега пък споменаваш 1.4/12V.Не забравяй, че болшиството такива мотори тук са доста над 150 хиляди километра и повече от 8-10 прослужени години на предишните си собственици.Аз ти говоря за нови автомобили за които хората са платили или ще плащат доста над 30 хил.лева.За това нещо не приемам твърдението ти относно най-добрите двигатели.Естествено, че всяка фирма си има издънки.Просто исках да се порадваме на фактите, че Фиат стават отново Фиат и се утвърждава като един от най-добрите двигателостроители в Европа.Ти къде видя нещо, нередно, неистинско и невярно?!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Sven написа:Fiat е собственост на GM, или над 50% от акцийте са на GM които са партия с Opel и незнам още кой, така че не Fiat правят двигатели за половин европа..VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Mitko написа:Именно от развалянето на сделката с GM и продажбата на common-rail на Bosch, FIAT дръпнаха финансово за да сме свидетели на подема им от 2004-а насам.Иначе и в момента си имат общ бизнес.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Mitko написа:Именно от развалянето на сделката с GM и продажбата на common-rail на Bosch, FIAT дръпнаха финансово за да сме свидетели на подема им от 2004-а насам.
Коментар
-
Nino написа:everton написа:вече го ударихме малко на празни приказки. вземете си новия брой на ауто билд и четете. тест между опел вектра комби - 1.9 фиагския , рено лагуна гранд тур, пасат комби, и авенсис комби. вище разход ускорение и т. н. т. говориш за притежателите на корола, а за 1.4 12 в. ????????? преди известно време имаше тест в който участваха и гранде пунто и рено клио, единсквената от тях с 8 клапанов мотор беше грандето и освен това беше и с най - малко мощност семпло оборудване и висока цена . с 8 клапанов двигател не се гради имидж, само могат да ти се смеят.Май-вече си забравил предишните ми постове.Кой е казал ,че вектрата е спечелила!Просто се казва, че тя е ОПТИМУМА! Сега пък споменаваш 1.4/12V.Не забравяй, че болшиството такива мотори тук са доста над 150 хиляди километра и повече от 8-10 прослужени години на предишните си собственици.Аз ти говоря за нови автомобили за които хората са платили или ще плащат доста над 30 хил.лева.За това нещо не приемам твърдението ти относно най-добрите двигатели.Естествено, че всяка фирма си има издънки.Просто исках да се порадваме на фактите, че Фиат стават отново Фиат и се утвърждава като един от най-добрите двигателостроители в Европа.Ти къде видя нещо, нередно, неистинско и невярно?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар