Humppa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов офроудър на FIAT
Collapse
X
-
а кой е казал, че изкачва на 5-та и 6-та? - най-често изкачването/спускането по пресечен терен става на 1-ва и 2-ра. всъщност точно демултипликатора е основната разлика, м/у истинските оффроудъри и "паркетните" такиваSHB написа:Тъй ,пак нищо не разбрах :DHumppa написа:За да катери и спуска Yellow_Flash_Colorz_PDT_11SHB написа:На джип за какво са му?
Аз разсъждавам просто,защо му е на камиона?Точно както каза да се изкачва и да се спуска щото има голяма маса.Обаче,джипа няма голяма маса,сиреч на прав път за чий са му?А на пресечена местност какво ще изкачва на 5 и на 6 предавка?Простете ми ма не зацепвам...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Lane Staley написа:Защото, доколкото съм запознат, той е след скоростната кутия. И няма как да има за 1 и 2ра, а за 5 и 6та не.
намира се след скоростната кутия, и преди централния диференциал.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар