Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Димитровград - Кърджали - Перперикон - Черноочене - Асеновгр

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Димитровград - Кърджали - Перперикон - Черноочене - Асеновгр

    Здравейте, пътувах по пътя от края на магистрала Тракия (кръговото) към Димитровград, Хасково, Кърджали, Перперикон и после към Асеновград и Нареченски бани.С цел да предотвратя бъдещи загазвания на колеги и да посоча хубавите пътища за тези, които са тръгнали в тази посока и не знаят състоянието им - положението е такова:кръговото - Димитровград е на две части. Хубавата част е първата в старозагорка област. След табелата за община Димитровград пътят става наистина второкласен, както си е по дефиниция, дори и по настилка. Намират се много грапавини, все едно пътят е от насипани камъни. До Димитровград се стига някак. В самия град има нови улици, но входа от към север е доста зле, много дупки и неравности има. В Димитровград забелязах едно браво с три болта на предната гума, ако чете, да си завие 4-тия болт Димитровград - Хасково прилича на магистрала, но не е. Има две ленти за едната и две за другата посока и аварийна лента, но настилката не е добра, колкото и да е широк път. В Хасково пътищата са добри, ако имате gps на Гармин, той ви довежда до тиха улица, на която може да се спре.Хасково е в ниското, при влизане от север се спусках надолу, а при излизане към юг - изкачвах.На излизане има част с две ленти, но скоро свършват и става една. До Кърджали пътят е 40-на и повече километра. Характерен е с грубия едър асфалт и лентите за изпреварване, които, за разлика от новия Хаинбоаз, не изчезват и не се появяват, а се появява дясна лента и изчезва, вместо лява.Интересното е, че Хасковските пътища са с жълта маркировка. В Кърджали успях да хапна добре и евтино и тръгнах към Перперикон. За там се минава по перфектен третокласен път, минаваш покрай кръговото на автогарата и покрай гарата. На изхода на града отдясно има интересен язовир.На перперикон има платен паркинг.Интересното идва след това. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не си тръгвайте по прекия път през селата на север, които водят до І-5 към Черноочене. На места има нова настилка, явно местата са били практически непроходими. Останалите места клонят към същото състояние. Намират се множество дупки, някои от които се заобикалят през пръстта встрани от пътя. Много често дупките са по-дълбоки и широки от приемливото и се заобикалят с доста усилия.Използвайте обратно пътя през Кърджали.До Асеновград проходът е със стара настилка на места и доста кърпена, но става за употреба в спешни случаи. В останалите - най-добре да се минава през Хасково.Асеновград - Нареченски бани се минава. Не е перфектен, но за ниската скорост с тези завои, неравностите се понасят по-леко.

    #2
    Аз често пътувах до скоро по този маршрут.Моите наблюдения се разминават с твоите - бих казал, че пътят по цялата му дължина е перфектен. (Стара Загора - Димитровград-Хасково-Кърджали).Еинствените проблеми са на моста в Димитровград и околовръстното му, докато се излезе на Хасковско шосе. Там наистина НЕ Е магистрала, само защото няма знаци за такава. Иначе настилката е добра. Явно има значение и окачването на самия автомобил. Дедрата вози сравнително меко и по-малките неравности не се усещат, за разлика от колите с по-твърдо окачване. Като цяло този маршут може да се счита за хубав път. За пътят от Перперикон през селата е вярно - не минавайте от там.Асеновград - Нареченски бани е всъщност част от пътя Пловдив - Смолян, който по цялата си дължина е перфектен, с изключение на разкопаните участъци В Пампорово. Е, има доста завои, но позволява да се поддържа нормална скорост от 80-90 км/ч, стига да не настигнете някой камион натоварен с дърва.

    Коментар


      #3
      Immortal написа:
      Аз често пътувах до скоро по този маршрут.Моите наблюдения се разминават с твоите - бих казал, че пътят по цялата му дължина е перфектен. (Стара Загора - Димитровград-Хасково-Кърджали).Еинствените проблеми са на моста в Димитровград и околовръстното му, докато се излезе на Хасковско шосе. Там наистина НЕ Е магистрала, само защото няма знаци за такава. Иначе настилката е добра. Явно има значение и окачването на самия автомобил. Дедрата вози сравнително меко и по-малките неравности не се усещат, за разлика от колите с по-твърдо окачване. Като цяло този маршут може да се счита за хубав път. За пътят от Перперикон през селата е вярно - не минавайте от там.Асеновград - Нареченски бани е всъщност част от пътя Пловдив - Смолян, който по цялата си дължина е перфектен, с изключение на разкопаните участъци В Пампорово. Е, има доста завои, но позволява да се поддържа нормална скорост от 80-90 км/ч, стига да не настигнете някой камион натоварен с дърва.
      той се е разглезил през Старозагорските пътища и като е влязъл на грапавините на димитрограда и му се е видяло зле...и моите впечатления са,че не толкова лош пътя през димитровград(изключвам околовръстното и моста,там е ад) просто е грапав ако иска лош път да мине през Търново и Шереметя,посока Варна-ей това е ужасен път
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #4
        През Асеновград е много по-добре. По-пряко е, пооправиха пътя, даже си е перфектен и има 3 ленти на места. Страшно спокойно, а от Хасково до Пловдив са едни турци, едни гастербайтари, така че не го препоръчвай.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар

        Working...
        X