Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търсят се кандидати за тунела под Шипка.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търсят се кандидати за тунела под Шипка.

    В навечерието на изборите Националната агенция
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    ...

    Като намерят кандидатите дето ги търсят, ще започнат да търсят пък пари, за да платят на кандидатите... А като намерят парите и платят, ще започнат да търсят пък тези, на които са ги платили, щото тунела го няма и парите ги няма, и човека с парите го няма... А бе скоро няма да стане, и това е предизборна пушилка...
    Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
    Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

    Коментар


      #3
      Тунелът под Шипка готов до 2014 г.Тунелът под Шипка и Западният обходен път на Габрово трябва да бъдат завършени до 2014 година. В противен случай страната ни ще бъде санкционирана от Европейския съюз. В акта за присъединяване на България към ЕС в глава "Транспортна политика", Програма за обновяване на пътища присъства обект Габрово - Шипка с дължина 18 километра. Изграждането му трябва да бъде завършено до 2014 година, а предписаната мярка е "ново строителство", обясни днес кметът на Габрово Томислав Дончев. Той коментира, че това е известно отдавна, но дълго време е оставало встрани от вниманието на институциите.Миналата седмица Дончев се е срещнал с вече бившето ръководство на НАПИ, както и с ресорни експерти. Проведените разговори са били на тема изграждането на тунела и обходния път. Обсъден е бил резултатът от проведената процедура за първоначален инвеститорски интерес, както и бъдещите стъпки на общината и на държавата. Разгледана е била възможността в началото на октомври всички фирми, проявяващи интерес, да се срещнат в Габрово. До момента това са 35 фирми, като сред тях са и водещи в строителния бранш в Европа, коментира Дончев. На срещата те ще представят капацитета си и с участието на експерти ще бъде обсъдена оптималната схема за изграждане на двата обекта.Според Дончев вариантите са няколко, като се допуска публично-частното партньорство. В първия случай концесионерът ще вземе и ще изгради и двата обекта. Възможен вариант е само тунелът да бъде концесиран, а държавата да построи Западния обходен път. При друг случай и двата обекта са на един изпълнител, като концесията е само за тунела, а държавата възстановява парите за обходния път.източник http://www.comfort.bg/bg/%D0%BD%D0%B...view/4717.html

      Коментар

      Working...
      X