80 км/ч извън града и 30 - градско. Как ви се струват? За мен е дивотия, ако наистина смятат да ги предложат в този вид. Представям си например колоната от автомобили, която пъпли през Бургас с 30 км/ч на път за морето. Те колите не могат да вървят с толкова, ще трябва да караме само на първа и втора в града, ако се приеме. А на 5-та и 6-та - само по магистралата. Това ще увеличи разхода и съответно замърсяването на въздуха.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Какво мислите за новите предложения за ограничения на скоростта?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това предложение нито е прието, нито е финално. Извадено е от медиите, като поредната всеобща тема за дъвкане на маса и цъкане с език, но какво пък, що да не го коментираме  
 
 80 извънградско - с оглед на ужасната инфраструктура, по-скоро съм ЗА.
 Вчера на няколко пъти щях да скоча в огромни кратери и то по главен път, при движение със 100 км/ч. За да ги избегна се наложи да правя резки маневри, които направо си бяха опасни, добре че отсреща нямаше коли.
 При движение с 80-90 ще имам няколко милисекунди в повече за реакция, което е добре, а и 85-90 е отпималната скорост откъм разход на гориво за почти всички автомобили, най-вече дизеловите.
 
 30 градско - това по-скоро е нещо си за общините, което не го разбрах съвсем - да могат да въвеждат такива ограничения по определени улици, което мисля, че и сега го има, освен ако не се окаже незаконно :/
 Нито знаци, нито камери, нито намаляване на максималната скорост ще накара келешите да карат нормално. Може би записи от видеорегистратори биха имали полза, но нещата са сложни, комплексни и трудно доказуеми."Без сърца, сме просто машини"
 Toyota Prius 1.5 Hybrid
 EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не съм и казал, че е финално, а още по-малко - прието. Но щом водещите медии го отразиха като централна новина... Той така действа Бащицата - пуска ни нещо, за да види реакцията. И после бащински се кара на непослушните и глупави подчинени, ако идеята не се приема от обществото. И защо казваш, че 85-90 е оптималната скорост откъм разход? Защото сме свикнали, че щом ограничението е X, можем да си караме с поне X+10? Щом ограничението е 80, трябва да се кара със 75-80 на извънградско, за да не го надвишаваме. Аз на бензинова кола в повечето случаи някъде около и дори малко след 80 минавам на 5-та.M5kov написа: Преглед на мнениетоТова предложение нито е прието, нито е финално. Извадено е от медиите, като поредната всеобща тема за дъвкане на маса и цъкане с език, но какво пък, що да не го коментираме 
 Представям си как някой обещаващ кадър от ДКМС-то на ГЕРБ с плам в сърцето е решил да се натегне на вожда и да му напише стратегия за 0 убити на пътя. За мен сегашните ограничения са си Ок. Просто трябва да се спазват. А не колите да хвърчат с 90-100, когато на водачите им се "стори", че вече не са в пределите на населеното място. Така де, то само някаква бензиностанция се мотае преди табелата за край на населеното място - това си е практически извън града и Мунчо с белия бус или баничарката вече яростно натиска педала на газта. И дори свири на такива като мен, които спазват ограничението до табелата. За целта: камери и софтуер, който да обедини всички устройства, които могат да засичат скорост. И неизбежност на наказанието: хванат ли те с превишена скорост, държавата да ти се стори едно недружелюбно място, докато не се издължиш.Последна редакция от snake; 21.01.2019, 12:30.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Водещите медии отразяват всичко в стил апокалипсис - ШОК, УЖАС, БОМБА. Гръмко заглавие и почти неясно изложени аргументи за нещата, на които обществото няма как да повярва, без по-сериозно разяснение, от което пък никой после не се интересува. Относно събираемостта, не знам как ще стане, като всичките темерути карат коли, които се продават без нотариус и се водят на някой си, който отдавна е в чужбина."Без сърца, сме просто машини"
 Toyota Prius 1.5 Hybrid
 EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Между другото, понеже знам, че е доста спорно дали по-ниската скорост ще доведе до промяна в замърсяването, съм си правил експеримент. Пътувал съм от Пазарджик до митницата в Пловдив (около 45 км.) със скорост, която не надвишава 80. Опитвах се и да карам на 5-та през повечето време, но усещах, че на колата не ѝ се нрави особено. Та 90 км отиване и връщане с такава скорост е единственият случай, в който по борд компютър колата се доближи до разхода по каталог - 5,2 . За извънградското съм склонен да се съглася, че разходът ще намалее. Сега, дали е полезно за двигателя да се кара на толкова ниски обороти, е друга тема. А минем ли на четвърта при скорост ДО 80 км/ч, оборотите ще бъдат по-приемливи, но и разходът ще се увеличи.
 Обаче в града дали ще е така, ако се кара с 30? Разходът градско според мен ще се увеличи, замърсяването също.Последна редакция от snake; 21.01.2019, 12:50.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Според мен, това е логично следствие от наскорошното увеличаване на глобите и бонус-малус системата. Явно не могат да постигнат търсения ефект за увеличени приходи от глоби. Затова решават да намалят скоростта. Ще съ върнем в годините на соца с жигулките - 9 часа до морето...
 Само идиот би се вързал на твърденията за борба с "войната по пътищата" - това си е чист държавен рекет и тормоз на населението! Тези ограничения ще доведат до адски непредвидими последици - ще се увеличи нервно-психичното напрежение у водачите, които и без това са нерваци... и напрежението ще избие на друго място. На първо място ще се увеличат побоищата и саморазправата между участници в движението, на второ място ще се увеличи броя на битите съпруги, тъщи и пр., ще се провокира антисоциално и асоциално поведение насочено срещу държавата, институциите, полицаите и въобще инфраструктурата... Очаквам все такива "хубави" неща, но не и промяна на манталитета.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това мнение ме подсеща за песимиста и оптимиста:D. Stanev написа: Преглед на мнениетоСпоред мен, това е логично следствие от наскорошното увеличаване на глобите и бонус-малус системата. Явно не могат да постигнат търсения ефект за увеличени приходи от глоби. Затова решават да намалят скоростта. Ще съ върнем в годините на соца с жигулките - 9 часа до морето...
 Само идиот би се вързал на твърденията за борба с "войната по пътищата" - това си е чист държавен рекет и тормоз на населението! Тези ограничения ще доведат до адски непредвидими последици - ще се увеличи нервно-психичното напрежение у водачите, които и без това са нерваци... и напрежението ще избие на друго място. На първо място ще се увеличат побоищата и саморазправата между участници в движението, на второ място ще се увеличи броя на битите съпруги, тъщи и пр., ще се провокира антисоциално и асоциално поведение насочено срещу държавата, институциите, полицаите и въобще инфраструктурата... Очаквам все такива "хубави" неща, но не и промяна на манталитета.
 Песимиста: -От това по-лошо неможе да стане.
 Оптимиста: - Може, може.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
 Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Напълно подкрепям това мнение даже с повече от 100 %.muns61 написа: Преглед на мнениетоПисах го и на друго място. Клатят палмата, маймуните реват ужасено и не забелязват кой обира кокосовите орехи и бананите.
 
 За съжаление е доказано, че независимо къде, на какво ниво и какви правила и ограничения се въвеждат - те важат за определени хора, а за други - не. И разбира се - липсата на контрол върху въведените ограничения. Както е в момента - какво значение има, че някъде е ограничено на 90, другаде на 70, на трето място - на 140, или че на места е забранено изпреварването, като масово се движат съответно със 120, 100, 160 и изпреварват през двойна непрекъсната, и няма кой да ги контролира и глоби.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар