Вярваш ли си че за 8 часа ще стигнеш до Будапеща? Ако си вярваш явно не си излизал в чужбина и много внимавай с скороста в Сърбия,че след месец и нещо да няма интересна тема за четене.Лек път.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пътуване през Сърбия и Унгария до Виена
Collapse
X
-
Дали ще бъдат 7 или 8 или 9 часа все тая е за мен - тръгвам на разходка, не на състезание, така че когато стигнем. А нещо по конкретните въпроси няма ли да коментираш?milen11 написа:Вярваш ли си че за 8 часа ще стигнеш до Будапеща? Ако си вярваш явно не си излизал в чужбина и много внимавай с скороста в Сърбия,че след месец и нещо да няма интересна тема за четене.Лек път.
Коментар
-
От Димитровград до дефилето на река Нишава се кара бавно защото тече строителството на магистралата.Покрай Бела паланка вече се минава по новото трасе.След дефилет ,на Нишка баня стъпваш на магистралата за Белград.Първите 20 и малко км.са безплатни.След като си вземеш талон за платената магистарла имаш още 300 км. до Белград.Не препочъчвам минаване по околовръстният,много се обикаля а и е в ремонт,така че като си платиш таксата преди Белград продължаваш направо към града,а не надясно по табелата за Нови сад.Града се преминава за около 30 минути.Караш само в най-лявата лента и които си бърза да се оправя както иска.След излизане от Белград следиш за табела надясно за Нови сад и Будапеща.Там се отбиваш и тръгваш по магистралата.Имаш още плащания и стигаш до границата.Минава се нормално.После си купуваш винетка за Унгария за 10 дена,но не от будките веданга след границата ами от първата бензиностанция,може да се плати и с карта.Ако купиш от трампаджиите по будките ще ти излезе на двойна цена.По спомени е малко по-малко от 6 евро нормалната и цена.Забравих да кажа че магистралите в ВСърбия може да ги плащаш с карта и в евро,но дребното ресто от еврото го връщат в динари.Гориво не ти препоръчвам да зареждаш защото е с много ниско качество.А за скорост на истина внимавай защото братята сърби на си играят,ходи се в съда и се остава там за 30 дена.Глобата също е много солена.Ако имаш още въпроси питай Лек път.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Благодарско за полезното инфо. Да разбирам ли , че града ( Белгард) си е един булевард по който се кара и се преминава за около 30 мин?milen11 написа:От Димитровград до дефилето на река Нишава се кара бавно защото тече строителството на магистралата.Покрай Бела паланка вече се минава по новото трасе.След дефилет ,на Нишка баня стъпваш на магистралата за Белград.Първите 20 и малко км.са безплатни.След като си вземеш талон за платената магистарла имаш още 300 км. до Белград.Не препочъчвам минаване по околовръстният,много се обикаля а и е в ремонт,така че като си платиш таксата преди Белград продължаваш направо към града,а не надясно по табелата за Нови сад.Града се преминава за около 30 минути.Караш само в най-лявата лента и които си бърза да се оправя както иска.След излизане от Белград следиш за табела надясно за Нови сад и Будапеща.Там се отбиваш и тръгваш по магистралата.Имаш още плащания и стигаш до границата.Минава се нормално.После си купуваш винетка за Унгария за 10 дена,но не от будките веданга след границата ами от първата бензиностанция,може да се плати и с карта.Ако купиш от трампаджиите по будките ще ти излезе на двойна цена.По спомени е малко по-малко от 6 евро нормалната и цена.Забравих да кажа че магистралите в ВСърбия може да ги плащаш с карта и в евро,но дребното ресто от еврото го връщат в динари.Гориво не ти препоръчвам да зареждаш защото е с много ниско качество.А за скорост на истина внимавай защото братята сърби на си играят,ходи се в съда и се остава там за 30 дена.Глобата също е много солена.Ако имаш още въпроси питай Лек път.
Коментар
-
Булевард с две и три платна с ограничение 60 или 80 км.на места.Ако наистина тръгнеш от София в 3 часа сутринта ще си в благоприятно време за преминаване на Белград.Ако си в кофти време през деня в дясната лента има много вливащи се автомобили и се минава по-бавно,затова караш в най-лявата и внимаваш.Указание и табели за Нови сад има още преди да си излязъл от града,а отбивката надясно за магистралата е след като подминеш изхода за летището има бензиностанция Лукоил и малко след нея си надясно.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Колега , минавай през Белград , по околовръсното губиш доста време.На всякъде плащай само с карта , дори и на путарините , на бензиностанциите гледай хубаво какви бележки ти издават.Понеже не обичат да плащаш с карта и се опитват да правят номера т.е. примерно да имаш и една фанта.Караш само по магистрали до Виена.Не забравяй винетките на Унгарската граница и на Австрийската .Унгарската е електронна и ще те накарат да си напишеш номера на колата саморъчно и да се подпишеш, внимавай да не збъркаш цифра или буква до втората камера щете настигнат.sasho_n2 написа:Колеги, във връзка с предстоящо пътуване до Будапеща и Виена, имам няколко въпроса за пътя (актуално състояние), тъй като смятаме да тръгнем към 3 през нощта, за да може към 10 сутринта да се в Будапеща. До Ниш ясно - някъде магистрала, някъде все още не...след това до Белград само магистрала.- В Белград влиза ли се, или се минава по околовръсно или магистралата минава покрай града?- След Нови сад, отново има участък без магистрала?- От Будапеща до Виена пак ли е магистрала?- Къде е изгодно и си заслужава да се зарежда - дизел, или цените са горе-долу идентични?
.В Унгария горивата са най- скъпи, сърбите малко са като нас полъгват с количеството. За почивка спирай за предпочитане по бензиностанцийте и не оставяй колата без надзор. Приятен път.П.п Не забравяй да направите една застраховка за пътуване в чужбина , може и обща за няколко дни.Дано не се налага да я използваш.
FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Колега, би ли разяснил смисълът на такава застраховка. Какво покрива и защо изобщо е необходима?Относно медицинските разходи - при пътуване в страни от ЕС - те се покриват от европейската здравна карта.naco68 написа:П.п Не забравяй да направите една застраховка за пътуване в чужбина , може и обща за няколко дни.Дано не се налага да я използваш.
Коментар
-
А , Сърбия.Immortal написа:Колега, би ли разяснил смисълът на такава застраховка. Какво покрива и защо изобщо е необходима?Относно медицинските разходи - при пътуване в страни от ЕС - те се покриват от европейската здравна карта.naco68 написа:П.п Не забравяй да направите една застраховка за пътуване в чужбина , може и обща за няколко дни.Дано не се налага да я използваш.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
До колкото , знам е застраховка "Злополука ", всичко може да се случи когато си извън автомобилаImmortal написа:Аз питам по принцип.
.Ако , има някой колега ,който е в час с застраховането , нека да поясни. Аз винаги си я правя,а и други хора който пътуват са ми казвали , че е по-добре да я имаш .Мисля , че за 10 дни е около 6-7лв.А забравих, да споделя , че картата с която плащам по бензиностациите , никога не държа много пари в нея или с две думи тя е само за път :D .Австрийския ми колега , още ближи рани .
FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Аз проверих, за месец е 28 лв. Обаче никъде не пишат какво покрива. Само витиевати фрази.Може да си добавиш алабала - помощ ако си загубиш ключа на колата или помощ при ПТП. В какво се изразява помощта - не пишат.Доколкото разбирам - има някакъв смисъл ако ти се случи нещо и се нуждаеш от спешна медицинска помощ в страни извън ЕС.Макар че аз съм бил многократно в Сърбия, и като цел, и транзит. Не съм си правил подобни застраховки - но не съм и имал проблем. По принцип често пътувам в чужбина, най-често Гърция и Турция, но са винаги за кратко - ден-два-три-пет максимум.Предстои ми дълго пътуване из ЕС и се чудя дали има смисъл подобно нещо?
Коментар
-
Източили са му картата? Къде и как? Ще е полезно за всички колеги да знаят и съответно внимават.naco68 написа:До колкото , знам е застраховка "Злополука ", всичко може да се случи когато си извън автомобилаImmortal написа:Аз питам по принцип.
.Ако , има някой колега ,който е в час с застраховането , нека да поясни. Аз винаги си я правя,а и други хора който пътуват са ми казвали , че е по-добре да я имаш .Мисля , че за 10 дни е около 6-7лв.А забравих, да споделя , че картата с която плащам по бензиностациите , никога не държа много пари в нея или с две думи тя е само за път :D .Австрийския ми колега , още ближи рани .FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Винаги, когато пътувам си правя медицинска застраховка - покрива всички медицински разходи, в случай че се налага, до лимита на полицата.Immortal написа:Аз проверих, за месец е 28 лв. Обаче никъде не пишат какво покрива. Само витиевати фрази.Може да си добавиш алабала - помощ ако си загубиш ключа на колата или помощ при ПТП. В какво се изразява помощта - не пишат.Доколкото разбирам - има някакъв смисъл ако ти се случи нещо и се нуждаеш от спешна медицинска помощ в страни извън ЕС.Макар че аз съм бил многократно в Сърбия, и като цел, и транзит. Не съм си правил подобни застраховки - но не съм и имал проблем. По принцип често пътувам в чужбина, най-често Гърция и Турция, но са винаги за кратко - ден-два-три-пет максимум.Предстои ми дълго пътуване из ЕС и се чудя дали има смисъл подобно нещо?
Коментар
-
Източили са му картата? Къде и как? Ще е полезно за всички колеги да знаят и съответно внимават.[/quote]Ами , по неговите думи е пътувал по маршрута София-Белград-Суботица-Будапеща-Виена .Картата е използвал в България и Сърбия , казва че няма спомен , да е минавал през някакви острови , от където започват да се теглят парите.Понеже картата му е издадена от Българска банка имаше доста разправии , докато я блокира от разстояние.На няколко пъти са му казвали ,че трябва да посети клон на банката , а той нямаше възможност да дойде до България.Извода оставям да направите сами
FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар