Здравейте,Преди около половин година свалих поленовия филтър на моята кола, за да го изпера - бях чел някъде по форумите, че ставал като нов. Сега като гледам този филтър на снимките, се зачудих - моя ли е "менте" или този, и изобщо какъв трябва да е поленовия филтър? Доколкото виждам на снимките - този е от гофриран картон, като въздушните филтри. Моя беше от 2 слоя от коренно различна материя от картон - прилича на филтъра, който слагат като "бонус" като си купувате торбички за прахосмукачки, тъмно сив, чак черен на цвят. Това е единия слой, а другия слой е от бяла вата. По краищата на филтъра има пластмасова синя рамка, на която пишеше Italy, ала-бала и изглеждаше истински.А иначе моята Lancia е абсолютно същата като двигател (182А2.000) с Brava-та от снимката и при мен всичко е разположено по идентичен начин като това, което виждам на снимката, предполагам дори че и компресора на климатика и още мнооого други неща са еднакви при двете коли... То е ясно де, Lancia-та си е чист Фиат Някой може ли да обясни тези разлики на поленовите филтри?
Споко, моя е същия, освен ако и при двамани не е менте. Моята дойде с такъв филтър, на него пише "Бош"
Моят също е такъвр само дето не помня какво пишеше на него Аз като го свалих го поизтупах малко, защото беше насъбрал доста прашоляк и листа и пак си го сложих.
Аз съм махал кората и имах една голяма дупка в ламарината, на мястото на филтъра и никаква рамка за филтър. На мен ми се стори подозрително за кво има такава дупка, която отива директно в/у вентилатора, но явно там е имало филтър!?!?!? То на този въпрос никой не отговори де, та пак да го повторяНа типото(без климатик) трябва ли да има филтър на посоченото място!?
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Аз съм махал кората и имах една голяма дупка в ламарината, на мястото на филтъра и никаква рамка за филтър. На мен ми се стори подозрително за кво има такава дупка, която отива директно в/у вентилатора, но явно там е имало филтър!?!?!? То на този въпрос никой не отговори де, та пак да го повторяНа типото(без климатик) трябва ли да има филтър на посоченото място!?
Същия въпрос имам и аз: Отворих капачето и се оказа че изобщо няма филтър, нито стойка за него! Една дупка си зее там и това е...Какво правим в случая?Доколкото разбрах, тоя филтър си има стойка, но аз както и колегата Nikcho, нямаме стойка дори...
Колеги,автомобилите без климатик нямят филтри,а тези с климатик имат.Филтрите биват два вида:обикновенни хартиени и поленови с графитна прослоика.Първите задаржат прахта,а вторите и миризмите.Които иска да си постави филтър ако няма такъв независимо дали е с клима или без може спокоино да използва филтър от домашен абсорбатор един или два слоя подходящо закрепени без да се притеснява,че ще се натовари вентилатора.За пояснение:колкото е по платен филтъра толкова е по разтоварен вентилатра.Ако е абсолютно плътен тогава вентилатора работи на празен ход без товар.Предполагам темата приключва.Поздрави от мен.
Ето как изглежда вложката за Фиат Типо. Състои се от две части, които се прилепят една за друга, а между тях се намира парче вата, според мен, защото на друго не ми заприлича!Благодарности на Матей, че ми позволи да му разпарчатосаме корите, за да снимаме малката гад!
Искам да ви питам откъде мога да си купя такава поставка за филтъра в София(колата е Фиат Браво 1.6 16V), защото като отворих кората освен че нямаше филтър липсваше и такава.
Мдаа и аз махнах мойте кори и видях не 1 ами 3 малки дупки една до друга. Вероятно там е имало някога филтър защото имаше някакви щифт-чета които .. не служеха за нищо. (поне така като ги гледам).А под кората извадих един плик листа. Мисля да си пригодя някакъв филтър от дамски чорапогащи да речем.
Коментар