Помпата или стойката на помпата?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Монтиране на климатик на темпра 2.0 и 1.8
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дори и да се разпробие шайбата и да се монтира някак на помпата ремъчния канал съвпада с външния ремъчен канал на компресора който вече е зает
  няма как компресора и помпата да се завъртят в един канал защото водната помпа пречи  
  след справка в епер излезе че има 2 хидравлични помпи явно едната е за модели с климатик а другата за модели без  
 В крайна сметка след телефонен разговор с колегата hf hpe проблема е решен, чакам утре сутринта да ми пристигне хидравличната помпа и в понеделник монтаж   
							
						Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Компресора и помпата са монтирани, нови ремъци, смяна на хидравлично масло. Изводи - помпите са различни, захващането им е различно и маркуча за високо налягане на помпата е друг, малко е пространството, обелени пръсти и малко ядове. Ще се опитам утре да наредя пътищата и евентуално вдругиден да заредя системата
п.п. дано да е жега  :D
							
						Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
R12 защото с 134 се губи около 15% от ефективността на системата, пък и щом е измислено за 12 значи трябва да е с 12
Първо ми наду системата на 8 бара с въздух, за около половин час нямаше загуби, след това вакуум, оцветител, масло, фреон, пуснахме перката да върти постоянно, пуснахме компресора и дойде съдбовния миг на студа 
. Утре ще измисля  някъква ел. схема (датчиците са ясни). Само ми остава въпросителната дали на еку-то се подава +12в като се пуска компресора защото много ми падат оборотите на празен ход а това мисля че ще е голям проблем.
							
						Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Климатика е факт, ел. инсталацията е мое "изобретение" с релета, бушони, всички функций на датчиците са изпълнени, компресора си изключва и се включва, перката също, остана ми само сигнала към ЕКУ-то и немога да разбера какъв е
 Ето и темата от автоелектроника с цялата схема на климатроника 
							
						Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
							
						
  :D . Надявам се и аз за другото лято да се оборудвам. Да се надяваме че ще изпадне от някъде нещо на добра цена  
  
Коментар