Утре ще сменя предните дискове и накладки и искам да ви попитам дали ще има интерес да снимам и да направя тема за смяната им
По принцип дисковете не са ми за смяна, а само накладките, но реших, че трябва да ги сменя...
Накладките са познатиte PERMAFUSEДисковете са OPTIMAL GERMANY
http://www.optimal-germany.de/optima...=mid82Нещо малеят тея мойте джанти на тези големи дискове ...
Не знам за вас, ама мойте са огромни......
Eто ги новите "прасета" - дискове де
Темата съдържа важна информация, прави се важна.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на предни спирачни дискове на Фиат Купе
Collapse
X
-
Извинявам се за въпроса на колегите които ги няма на "ТИ" с техниката,но необходимо ли е това да се документира?Има да се развият 4-те болта на джантата и да се махне същата,след това да се развият двата болта отзад които държат целия спирачен апарат към шенкела като след развиването се маха спирачния апарат,и накрая се развиват водачите за джантите ,ако въобще ги има.Последва посъветване с по-голям съветник по диска,понеже сигурно никога не е махан откакто е сложен и се поставя новия.Всичко се нарежда по обратния път.Да не се забрави да се обезмасли добре новия диск иначе спирачният път от 30м,ще стане 200м
Колега,сподели като ги сложиш и напаснеш как се държат тези дискове Оптимал,понеже аз не посмях да си взема такива,немога точно да обясня защо,най-просто на мойте изисквания ми се видяха ненадежни.Все пак се засилвам доста и трябва и да спирам.Аз от два часа съм с Локхиид и накладки Текстар.Засега не спирам още като хората
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Все още не мога да дам обективно мнение за дисковете, зашото не са се напаснали с накладките, но като стане ще ти пиша! Досегашните накладки ми бяха Текстар и съм много разочарован - много свиреха, като се нагреят, ама многоivanko_rs написа:Извинявам се за въпроса на колегите които ги няма на "ТИ" с техниката,но необходимо ли е това да се документира?Има да се развият 4-те болта на джантата и да се махне същата,след това да се развият двата болта отзад които държат целия спирачен апарат към шенкела като след развиването се маха спирачния апарат,и накрая се развиват водачите за джантите ,ако въобще ги има.Последва посъветване с по-голям съветник по диска,понеже сигурно никога не е махан откакто е сложен и се поставя новия.Всичко се нарежда по обратния път.Да не се забрави да се обезмасли добре новия диск иначе спирачният път от 30м,ще стане 200м
Колега,сподели като ги сложиш и напаснеш как се държат тези дискове Оптимал,понеже аз не посмях да си взема такива,немога точно да обясня защо,най-просто на мойте изисквания ми се видяха ненадежни.Все пак се засилвам доста и трябва и да спирам.Аз от два часа съм с Локхиид и накладки Текстар.Засега не спирам още като хората 
На снимките ще видиш колко феродо имаха накладките ми и ги смених само заради това ужасно скърцане
Иначе в отговор на това, което написа бих казал, че не за всеки е елементарно, както на нас ни се струва...
След като ти обясни как се прави, аз само ще добавя снимките от самата смяна днес
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Лекувай я навреме,че на мене ми се струва вече че ми прилопва дясното каре леко на пълен завой.За два месеца - два маншонаblagun написа:Видях я, ама другата седмица ще я лекувам
Особено и в това гадно време сега,допълнително му скъсява живота на каренцето.Имаш ли снимка на диска от вътрешната страна ,където излизат каналите за обдухването до главината,че се вижда само един тъмен кръг на най-първата снимка?
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
На новите дискове искаш да кажеш нали?Ако е за тях по-близка нямамivanko_rs написа:Лекувай я навреме,че на мене ми се струва вече че ми прилопва дясното каре леко на пълен завой.За два месеца - два маншонаblagun написа:Видях я, ама другата седмица ще я лекувам
Особено и в това гадно време сега,допълнително му скъсява живота на каренцето.Имаш ли снимка на диска от вътрешната страна ,където излизат каналите за обдухването до главината,че се вижда само един тъмен кръг на най-първата снимка?
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар