Здравейте,колеги искам да ви попитам дали въпросният клапан води до някакви лоши странични ефекти на двигателя и турбото? Поразгледах в 2-3 сайта и цените са около 80-120 лв.. ако може да ми препоръчате конкретен модел за моето Пунто? Поздрави и ето един примерен клип
http://www.youtube.com/watch?v=5_T1pAYDgxg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.9 jtd - Blow off клапан ?
Collapse
X
-
Абе не знам ама еднo сеат толедо има дизел ТДИ тука и съска допълнително му е слаган клапана. Има блоу офф за дизел , но е по различен от нормалния блоу офф.WhitePower написа:Блоуоффа се управлява с вакум къде в дизел без дросел вакум ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
проблема е дросела , тези които имат може и да се сложи , но тези които нямат незнам от къде ще дойде вакума при връщане на педалаFiat_Punto11 написа:Абе не знам ама еднo сеат толедо има дизел ТДИ тука и съска допълнително му е слаган клапана. Има блоу офф за дизел , но е по различен от нормалния блоу офф.WhitePower написа:Блоуоффа се управлява с вакум къде в дизел без дросел вакум ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower - трябва да влизаш от време на време и в дизеловия раздел
Не е токсичен.
Наскоро даже имаше подобна тема за блоу-оф на JTD, ама честно казано не ми се рови да я търся. Виделин Райчинов имаше на Бравото такъв клапан, после тоя клапан се озова при някой друг, дали не беше 2she...Намерих я: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...855&highlight=
Коментар
-
Ако не ви се занимава с мнгоо филми а ви се съска ... http://www.youtube.com/watch?v=ApKjTUrZ9xE <- замислил съм го същия вариант , ключе (краен изключвател , монтиран на педала на газта (за дизелм ще на педала на газта )или под дросела и при връщане отпускане на педала да има контакт и да подава PLAY към плеар мп3 ( за целта съм се спрял на GSM K750,800,810 и сякъв друг на когото след натискане за плай записа се исвирва и чак при следващо натискане на PLAY тръгва отново) Аудио сигнала се подава към малък усилвател с 1,2 хорни по 15-20 лева едната. За плеар бях се спрял на жобно мп3 но за жалост при натискане на PLAY върти файла нон стоп .... А вече прословутото съскане се качва в плеара под мп3 формат ... И кеф ти Блоу офф , кеф ти Поп Офф , кеф ти ако искаш и магаре да реве :D
... Понеже голям ефект от реален клапан при дизела няма ... Докато при бензина си е нужен иначе патладъ турбо ...Относно клипчето аз се чудех що пишат че почти сяка кола в Гърция съскала . Пък то се правело в Гърция . Ама не се продава навън.Иначе има и англиска версия на това но му искат 300 паунда. Остава най-евтин вариант моята версия ... При наличие на части ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
И кое му разтоварва турбото ? Дава му повече зор докато изсъска. При нормални условия без този тъп фалшиф дросел турбото си се разтоварва само с плавни обороти на мотора.Просто оборотите намаляват плавно , а не рязко ... И точно че ефект от излишен електрически дросел и ползи няма освен да имаш лек ЛАГ заради съскането.emzo написа:Аха ... добре.Seven7 написа:Даже обратната има положителен ефект разтоварва турбото.
Кяр няма. Целия смисъл на тъпото начинание (обеснявам за неразбралите)е : На ПЕДАЛА НА ГАЗТА СЕ МОНТИРА ПРЕКЪСВАЧ копче като СТОП машинката на спирачките. И се слага ЕЛЕКТРИЧЕСКА КЛАПА ДРОСЕЛ която при пускане на педала на газта се затваря при натискане на газта се отваря. Идеята е да имаш няква клапа с електронно управление наподовяща дросел за да има кой да затвори пътя междо турбото и смукателните колектори за да може да се набере налягане и клапана да изсъка. Кяр никакъв само си бъркате работата на двигателя ... По добре онва с звука през хорна ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар