От скоро имам едно фиатче браво.И сега след като ми взеха книжката реших докато колата стой и никои не я кара да се по занимавам малко с нея.Та реших да почна с външния вид. За сега сам свалил броните и реших да им махна лайстните та се чудя как се махат?Ако някой знае как става ще съм му благодарен да сподели. Залепени ли са или се режат? Скоро ще кача и снимки в процеса на работа,за сега още ги оглеждам и се чудя как ще стоят по добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Браво
Collapse
X
-
Така да вкарам малко яснота какво се опитвам да направя. Всъщност ще си направя добавки за броните и едни прагчета,но за сега съм в началото и започнах от задната броня. Отгоре ще го напръскам с боя и отделител и направо и ще го направя със стъкломат. Днес ходих до един магазин в Бургас и се снабдих с доста стъкломат и полиестерна смола. Единственото за което се чудя е колко пласта да го направя, взех от този 300гр/кв.м и един 450гр/кв.м.И другото за което се чудя е дали да изрежа лайстната и да запълня тези вдлъбнатини отстрани които изглеждат все едно бронята е ударена. А също така тия светлоотразители да си останат ли или да ги махна и да им запълня дупките.Приемам всякакви идеи, по принцип нямам ясна представа как ще изглежда докато не се захвана с дадения елемент.
Коментар
-
Добре си започнал,продължавай така...Моя съвет е да не режеш лайстната,после няма със какво събереш двете части на бронята,лайстната разделя бронята на две-махнеш ли я ще хвърлиш бронята тъй като смолата не се лепи ЗДРАВО за пластмасата.Ако искаш да не си личи въпросната лайстна по-добре я запълни и китни отгоре.Закрепи си добавките тези части които наставяш здраво за бронята оформи ги така както на теб ти харесва,след като направиш това погледни всичко дали е симетрично.Краищата на добавката-към гумите и в долната част трябва да са като на оригиналната броня,добавката трябва да стой като слята с бронята,хем ще стане здраво хем ще стои и добре.След като оформиш всичко,има няколко варианта да минеш с хартиено тиксо от бояджийското онова кафявото цялата добавка и отгоре да мажеш с смола и стъкломат,може също и с готварско фолио идеята е (фибрана,стиропора) това което си ползвал за добавката да няма контакт с смолата тъйкато се разтапя.Ползвай 300гр стъкломат попива по лесно смолата и лесно се прилепя за модела.Направи 2 слоя и ги остави да изсъхнат,след което ще ти обясня какво да направиш,ако искаш съвети разбира се.Мога да пиша с часове по тази тема,нещата се учат в процеса на работа така че ти пожелавам успех,ако мога да помогна с нещо пиши.asak_koz написа:Така да вкарам малко яснота какво се опитвам да направя. Всъщност ще си направя добавки за броните и едни прагчета,но за сега съм в началото и започнах от задната броня. Отгоре ще го напръскам с боя и отделител и направо и ще го направя със стъкломат. Днес ходих до един магазин в Бургас и се снабдих с доста стъкломат и полиестерна смола. Единственото за което се чудя е колко пласта да го направя, взех от този 300гр/кв.м и един 450гр/кв.м.И другото за което се чудя е дали да изрежа лайстната и да запълня тези вдлъбнатини отстрани които изглеждат все едно бронята е ударена. А също така тия светлоотразители да си останат ли или да ги махна и да им запълня дупките.Приемам всякакви идеи, по принцип нямам ясна представа как ще изглежда докато не се захвана с дадения елемент.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Е де...
Тошка като за човек който никога не се е занимавал с подобни неща се беше справил чудесно,добре че няма много такива "аматьори" че няма да има какво да ядеме! :D Писах,защото знам какво е да искаш да направиш нещо и да няма кой да ти каже две думи по въпроса...
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Така, вече е излято от стъклопласт, преди малко махнах или по точно изкъртих фибрановата добавка и останах само със стъклопластовата. Сега вече съм пред нова дилема. Единият вариант е да я закрепя направо за бронята с нитове както съм пуснал лека периферия, а другият е да я извия леко и да я хвана от долна страна.Отказах се да махам лайстната за да не става много изчистена бронята, само искам да запълня тези вдлъбнатини отстрани които са стандартни за тази броня ама се чудя направо с влакнест кит или със стъкломат пак.тъй като смолата не се лепи ЗДРАВО за пластмасата.Ако искаш да не си личи въпросната лайстна по-добре я запълни и китни отгоре.
Коментар
-
Сега като си махнал фибрана,засмоли цялата добавка и от вътрешната страна.Хващай я горе по периферията,колко повече нитове (видии,болтове)сложиш по-сигурно ще стане.Вдлъбнатините напълни с монтажна пяна,оформи я по бронята,хартиено тиксо и си знаеш как става другото.Около вдлъбнатината,изтъркай боята на бронята за да може да залепи смолата,също става и ако надупчиш бронята с малка бургия.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Като свалиш бронята направи една снимка отвътре,искам да видя как си закрепил добавката.Доста е ниска,отрежи я малко и направи една периферия подвита навътре,така ако я закачиш на някой бордюр и е долу цялата.asak_koz написа:Ето какво се получава. Остана само да се китоса, изшкури и боядиса
Е и леко да се дооформи с ъглошлайфа от долна страна,че сега е много ниска и не е равномерно.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар