Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво - добавяне на екстри + леки оптични промени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво - добавяне на екстри + леки оптични промени

    Здравейте, колеги!Не съм сигурен дали темата е за тунинг раздела, но тъй като ще включва оптични промени по екстериор и интериор в някакъв момент, реших да я пусна тук. Нека да кажем, че тунинга е в друга посока :D Понеже обичам коли с повечко екстри, пък Бравото си е почти базово, реших, разполагайки с доста свободно време в момента, да се захвана с инсталирането на липсващи такива, както и да направя някои оптични промени. Тъй като има доста разбиращи колеги, ще се радвам да подискутираме и ако помагате със съвети и инфо. Обещавам да направя ръководства за някои от упражненията. Почвам :D1) Стартирам начинанието със слагането на електрически огледала и халогени. Естествено започвам и с въпросите. Колата има инсталация за ел. огледала във вратите, така че там всичко е ок. Как стои въпросът с другия край на копчето за тях. Къде влизат кабелите, в бушониерата ли? Също така ме интересува частта от самото огледало, която се закачва за машинката и е залепена на задната му страна, дали може да се отлепи.С неудовлетворение открих, че за разлика от огледалата, за халогените нямам пусната инсталация, но мисля да реша проблема, като си намеря инсталацията от кола на части.2) На ХГТ има индикация на таблото за отворени врати. Тя как е реализирана и мога ли да направя нещо по въпроса, за да заимам и аз?3) Много ме дразни, че дясното стъкло не се вдига и сваля автоматично. Мога ли да го направя да бъде като шофьорското?4)Второто нещо, което ме дразни много, е светлия таван отвътре, който има и замърсено по него. Знам, че свалянето е приключение, но дали мога да го боядисам черен, с обикновен спрей и ще стане ли добре? Тук отварям една скоба, колата няма шибидах, много безумно ли звучи поставянето на такъв, като се свали всичко от кола на части и със съответните измервания, разбира се?5) Как да си полирам стъклата на халогените? С шкурка 800/1000 дали ще стане. Въпросът е същия и за капаците на стоповете?6) Всички Бравота ли имат плафон в жабката? При мен италианеца я беше рязал, за да вкара чейнджър вътре и мислех, че е махнал плафона. Купих си плафон, но днес свалих жабката и установих, че букса липсва.В момента за тези неща се сещам, ако изникнат други въпроси, ще питам
    Fiat Bravo 1.6 16V '99
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    ------------------------------------------------------------
    Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

    #2
    1http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=96878 ел огледалат се монтират търси във форума има доста написано2сменяш таблото и вратите3 купи си комфорт модул за 20лв и не се мъчи, иначе се прави с реле. има доста изписано.4 измиваш и лакираш за стоповете, никакви шкурки, във ланча форума има един колега който полираше стъкла на фарове, най добре търси него но в никакъв случай сам и с шкурка, освен ако не си ги прежалил и имаш още едни.5Всички имат букса, търси я някъде паднала надолу, но не разчитай на плафона няма да огрее жабката.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      1http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=96878 ел огледалат се монтират търси във форума има доста написано2сменяш таблото и вратите3 купи си комфорт модул за 20лв и не се мъчи, иначе се прави с реле. има доста изписано.4 измиваш и лакираш за стоповете, никакви шкурки, във ланча форума има един колега който полираше стъкла на фарове, най добре търси него но в никакъв случай сам и с шкурка, освен ако не си ги прежалил и имаш още едни.5Всички имат букса, търси я някъде паднала надолу, но не разчитай на плафона няма да огрее жабката.
      Ако обичаш, колега, чети какво питам, такива отговори не ми вършат никаква работа.Идеята на начинанието е DIY, тоест всичко си го правя аз, сам (просто ми доставя удоволствие, хоби). Ако трябва да плащам на някой да ми направи нещо, просто няма да го правя.
      Fiat Bravo 1.6 16V '99
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      ------------------------------------------------------------
      Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!

      Коментар


        #4
        Преди лакиране на стоповете (поликарбонат) задължително се минават с водна шкурка от сорта на 1000-1200 за да матират ,иначе лака пада. В случая препоръчвам минаване с водни шкурки 1000 ,след това 2000 и пастиране с машина.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          никакво полиране на фарове и стопове! до половин година матират.нарушиш ли горния слои всичко свършва. минаваш водна 1000, докато падне нацяло горния слои. проверяваш като подсушаваш повърхноста.ако ти се играе може после и 2000 ама няма смисъл. гледай лака да е хубав1 препоръчвам ти DINA, като стегне става като камък не се шкури после. успех
          fiat bravo sx 1.6 16V 103

          Коментар


            #6
            Относно точка 4. Аз лично не бих си разрязал тавана на колата само заради единия шибидах отгоре. Относно кората на тавана мога да ти препоръчам да отидеш до фирма Аутотекстил и да си вземеш нова тапицерия, за около 2 метра ще платиш 24 лв + 2 кутии лепило - 20 лв. Намират се след караулката на околовръстното посока Самоков. Иначе свалянето на кората не е трудно при положение че колата е хечбек!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар

            Working...
            X