това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.8 16V и Coupe 1.8 16V
Collapse
X
-
hit-ko написа:......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!
Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-
Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора.

Коментар
-
Точно тва му е кофти на мотора,че системата е много кофти проектирана и като се преебе почва двигателя да мели като мелачка на ниски обороти....Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..me_to_u написа:hit-ko написа:......И на "тиквата" на COUPE-то има един клапан /вьлшебен/, който променя фазите на всмукване и мотора след 1800об. става неузнаваем!!!
Той hit-ko го е казал, променливи фази на газоразпределение е магията, в случая на смукателните клапани. Извършва се от хидравличен вариатор както е известен-
Taка двигателя получава 90 процента от максималния си въртящ момент между 2000 и 6000 оборота, предимствата са ясни. Дето го кръщават из другите фирми VVT(VTEC,i-VTEC), VVL, VTI-i(VVTL-i), VANOS, VCT, Variocam, AVCS, VVC и всички други такива. Идеята също е ясна предполагам. Всичко друго е едно към едно по мотора._______________________________________
0885261834
Коментар
-
Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата.Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..
За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара...
Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок...

Коментар
-
Mомчета,мотора е супер-страхотна еластичност за тази кубатура.А вариатора на всмукателния вал е "бял кахьр". За сьжаление сьс всяка новост, с всяко авангардно решение е така! FIAT отново беше прьв с и естествено или трябваше да обере овациите или да чака друг да го тества и тогава да го внедри /както са повечето от фирмите/ Но в случай,Че вариатора откаже-200лв. е нов, а в случай че не ви се сменя , зацепвате всм. вал 2 зьба в аванс и двигателя става сьщия звяр, с незначителни различия на празен ход, ама кой ти кара на празен ход???
Коментар
-
:D Именно! Това имах и аз в предвид, поради подобни дреболии(според мен де) се трупа лоша слава. Факт е, че това е един от най-сполучливите двигатели на Фиат, и да се осере веднага за такъв "дефект" е равностойно да се каже, че 20 клапановия турбо двигател например е боклук, заради ужасно често срещания проблем с пукане на изпускателния колектор. Примери много, така беше и с C20XE на Опел, но самия двигател излезе повече от "железен". Между другото вариатора, последна версия на Фиат струва дори по-малко от 200 лв с доставка от Италия...ама кой ти кара на празен ход
Ама това си е мое мнение.

Коментар
-
Значи тея дефекти ги дава двигателя на барчета и купе,в новото пунто 2 доколкото знам ХГТ 1,8 двигателя няма такива дефекти....Иначе според мен най-доброто двигателче на фиат е 2,0 16в турбо,ама тва е друга тема...me_to_u написа:Ама значи мнението ти е за двигателя или за системата.Абе тоя двигател не ти требва,несполучлив е..
За системата съм съгласен, проблема е известен отдавна, конструкторска грешка при първите версии. При гаранционните коли с такъв мотор, смяната на вариатора е без пари. Фиат отдавна са пуснали нова версия от същия, който има доживотна гаранция, че проблем няма да възникне. Проблема се състои както Selqatin отбеляза в тракане на празен ход като дизел. Ако обаче двигателя е несполучлив, защо глупаците от Фиат продължават да го вграждат в новите модели, дори, които предстои да излязат на пазара...
Пък и почти всички съвременни бензинови двигатели ползват система за промяна фазите на газоразпределение. Ако мислиш, че резервна част за иначе безупречен двигател го прави гаден, ок..._______________________________________
0885261834
Коментар
-
lulinsquad написа:това два различни мотора ли си или просто на бравото е дефорсиран, малко ми е съмнително по едно и също време фиат да разработи два различни 1.8 16V мотора...Човек, много общо имат двете мнения...Хайде да не правим такъв як офтопикlulinsquad написа:абе хора, това мойто браво колко е нормално да дава на 1/4 миля според вас???

Коментар
-
lulinsquad_
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар