Здравейте КолегиСкоро се сдобих с фиат купе 2.0 16в. атмосферен двигател.Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.За съжаление няма много теми за този мотор и ще се радвамда споделите вашите мнение.Сериозно съм се заел да направя колата да изглежда перфектно,но така искам и да повиша мощностаПоздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16v
Collapse
X
-
Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
Коментар
-
Това предполагам важи и за 2.0 20v мотора или се бъркам ? Ако важи за каква цена говорим при първи и при втори вариант ?ici написа:Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
Коментар
-
важи в по-малка степен, понеже 2.0 20в си е по-оптимизиран в оригинален вид, а 16в има много оставени резерви за доразвиване, това е относно ремапа.Иначе ако се тръгне на вариант валове, нещата стават много-много скъпи като отношение цена/мощност.За това се споменава като най-изгодно решение турбо вариант, и то директна замяна на моторите.Защото само два вала са над 1600лв ... останалите неща са някъде още толкова ... направо не е за смятанеd1am0nd написа:Това предполагам важи и за 2.0 20v мотора или се бъркам ? Ако важи за каква цена говорим при първи и при втори вариант ?ici написа:Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване, може и повече но вече нещата отиват на много неизгодно финансово ниво.
Единствено си струва да се изпипва атмосферния мотор ако ще му се прави едновременно с това и пълна ревизия, тоест ако ще си го караш много след това.
Коментар
-
[quote="ici"]Трябва качествено портрване на главата, леко сгъстяване, и ремапване.И като се направи и генерация без катализатор и с прави гърнета ще може да се целят 170-тина коня.Ако имаш и излишни пари за валове, може и 200-тина коня да хване-може ама ако намери толкова голямо стадо :DBravo 1.9d 97г
Коментар
-
ами не съм гледал данни за лифта и фазите, но щом е сток вал няма да има отрицателни ефекти в ниските, трябва да е доста голям рейсинг вал че да се проявят слабите ниски обороти.Joro написа:Ici, имаш ли наблюдения в/у едни валове от 16 клапанова атмосферна тема, по вида на гърбиците е с доста удължени фази. Интересно ми е как би се държал двигателя в сравнение със оригиналните. Дали ще стане още по тегав във ниските обороти, за сметка на високите?
Коментар
-
Re: Fiat Coupe 2.0 16v
Дават ли ти се 600 - 1000 лв за 15 - 20 коня.....мда, знам че не ти се дават........щото цените спрямо мощноста така горе долу вървят......Затва карай си купенцето, дръж го изправно и не се занимавай с повишаване на мощноста на атмосферка..........rumenmitrev написа:Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Re: Fiat Coupe 2.0 16v
Хах, така си е, сетих се навремето като бях атмосферка с Типото как се бях заиграл в зората на тунинга да го засилвамФЕРАРИСТ написа:Дават ли ти се 600 - 1000 лв за 15 - 20 коня.....мда, знам че не ти се дават........щото цените спрямо мощноста така горе долу вървят......Затва карай си купенцето, дръж го изправно и не се занимавай с повишаване на мощноста на атмосферка..........rumenmitrev написа:Моля за мнение по какъв начин мога да повиша мощноста.
Първо отваряне за най-обичайна ревизия и първо портване, от нормална чиста 16-ка на 400м се свали на ниска-средна 15-каВторо отваряне и доразвиване на портването и ... вървежът беше ненормален вече, мерих се тогава с една наша драгаджийска Астра с правен мотор на пълен варел, 1-ва и 2-ра равни и чак на 3-та след 100 вземаше преднина при положение че бях с едни близо 300 кила повече, ефекта беше сериозен...Астрата беше средна 14-ка на Божура без нитрото ...Трето отваряне, портването го дооптимизирах до сегашното ниво, обаче добавих и някой други дреболии като турбо и т.н. :D Та струва си позасилването на атмосферката само до етапа без валовете, понеже това се комбинира и с ревизия на мотора, който вече е естествено убит от каране на тия километри и трудно ще изкара ако му се дава газ постоянно иначе.
Коментар
-
ЗдравейтеЦелите на са толкова високи, смятам да се огранича първоначално вгенерация, порт на главата и сгъстяване, ще погледна на следващ етап и за валове,тъй като инвестицията там е доста по голямя.Колага, която взех и много запазане/интериор, екстерир/, но ми се иска освен всичкода вдигна малко и мощността, като както кязах несе боря за нещо неверояно.Ще се търси и турбо мотор може би на следващ етап , но за момента ще сезадоволя и с атмосферния.В интерс на истината, до този момент съм карал винаги дизелови турбо коли,който са били с интервенции по тях и тази като чели ми идва малко мудна като усещане.Поздрави
Коментар
-
Едни хубави свещи (денсо) (нжк) биха се отрализи много добре! Аз докато намеря тези с които типото върви добре минах през бош, шампион ..беру...и да знаеш за този мотор само едно електродни..ако ти бутат други...заеби! Смени си горивния филтър ! Много хора го пропускат при сервизиране.Успех...но наистина не наливай торба пари в атмосферка ! Има турбо мотори за без пари днешно време и ефекта е уау! Другия по умен вариант според мен е направо турбо купе
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар