1 махнал ли си предпазната клапа на смесителя / плочката за газта/ ?2 за да ти работи на газ колата трябва да имаш изравнено налягане / между изравнителния маркуч и този от плочката / , при теб явно има проблем с него!При подаване на гас когато отвори дросела , налягането в маркуча от плочката спада с една идея , в следствие на това се получава разлика в налягането между предната и задната страна на мембраната.Дефакто по голямото налягане / което е от външната страна/ на мембраната я избутва и подава газ към двигателя.Кофти ти го обясних ,но дано да разбереш.3 изпарителя оригинален ли е или ти си го правил?4 пишеш че си завил тройника до край, пробвай да го отвиеш / сега по този маркуч няма вакум както е при атмосферките, а налягане/ а именно то командва мембраната!Пробвай да намалиш щуцерите на байпасния маркуч от 8 на 6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.6 16v TURBO
Collapse
X
-
Е това се искаше, много благодаря за съветите колега, 1. не съм махнал клапата.2. имам байпасния маркуч към предна и задна страна на изпрарителя и отива в колектора между турбо и плочка. 3. имам 2 изпарителя и с 2 та пробвах, ферони и ловато турбо - ловатото е заводско, а феронито е едно към едно с ловатото тоест само прехвърлях капаците за да видя дали нещо не е проблем в изпарителя.4. тройника го врътнах почти докрай понеже проклетото нещо пуска много газ направо чувам изпарителя, но явно има и едно положение, точно като прехвърля на газ и изпарителя докато пусне газ и двигателя вече е угаснал и мислех дали да не отвия бронзовия винт за постоянно изпускане на газ независимо от положението на мембраните.kiros написа:1 махнал ли си предпазната клапа на смесителя / плочката за газта/ ?2 за да ти работи на газ колата трябва да имаш изравнено налягане / между изравнителния маркуч и този от плочката / , при теб явно има проблем с него!При подаване на гас когато отвори дросела , налягането в маркуча от плочката спада с една идея , в следствие на това се получава разлика в налягането между предната и задната страна на мембраната.Дефакто по голямото налягане / което е от външната страна/ на мембраната я избутва и подава газ към двигателя.Кофти ти го обясних ,но дано да разбереш.3 изпарителя оригинален ли е или ти си го правил?4 пишеш че си завил тройника до край, пробвай да го отвиеш / сега по този маркуч няма вакум както е при атмосферките, а налягане/ а именно то командва мембраната!Пробвай да намалиш щуцерите на байпасния маркуч от 8 на 6
Коментар
-
пак ти казвам ,при теб налягането не е балансирано в самия изпарител/ щом казваш че се дави/ като прехвърлиш на газ налягането в т.нар байпасен маркуч е по голямо /отвън / и избутва мембраната до край, в следствие на което пуска максимум газкато си завил тройника намаляваш налягането от другата /вътрешна / страна на мембраната , затова пробвай да го отвиеш няма да се учудя ако мембраната не се е скъсала от не равномерно налягане от двете и страни!
Коментар
-
хмм определено си прав, на първия изпарител самата мембрана има една метална ламарина, която беше леко крива, направи ми впечатление, но не го мислих що е станало така
значи слагам по тънки маркучи за байпас и отвивам малко повече тройника за да е балансирано налягането. А за самата плочка нещо да споменеш kiros или някой друг.
Коментар
-
Ти май не четеш какво ти пиша!!!И да смениш маркуча нищо няма да направиш.Щуцерите трябва да се сменят.Я вземи та качи някоя снимка на това което си сътворил в кошаТова е от менеmontinstall написа:хмм определено си прав, на първия изпарител самата мембрана има една метална ламарина, която беше леко крива, направи ми впечатление, но не го мислих що е станало така
значи слагам по тънки маркучи за байпас и отвивам малко повече тройника за да е балансирано налягането. А за самата плочка нещо да споменеш kiros или някой друг.
Коментар
-
Това че е правено точно с Голф и БМВ, не значи че с колата, двигателя и електрониката на колата която ползваш, това ще е удачно решение........не коментирам факта да се кара турбо кола на газ.......по мое мнение не съществува компромиса да караш хем бърза и мощна кола, хем и да е на алтернативно гориво и да е икономична.......Значи хем си пуснал тема с въпроси, хем пишеш че не искаш никой да те поучава, форума бил за това - ми да, за това е, аз ти пиша мнението си, не съм седнал да ти лея мозък, а ти казвам как да стигнеш по бързо до една многократно доказана истина........защото ако имаш малко логическо мислене и схващаш нещата, колкото и да си мислиш че ти пиша глупости, един слънчев ден ти ще стигнеш до извода който ти казвам........въпроса е да изгубиш най - малко време и пари за тоя период.....Приятен ден и успех с проекта.....montinstall написа:ФЕРАРИСТ колега дай ми решение за LPG не те питам дали е по изгодно да сложа заводски 2.0 турбо. все пак няма да ходя на състезание нито ще се доказвам нито пък искам някой да ме поучава, нали форума е за това, колега от vw форума е правил подобен проект с 1.4 голф 3, една дузина 318 is има точно по този начин присадено турбо + LPG.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Настройката на колата с изпарителя не се получава и това е .. ще сложа газова инжекция, с нея мисля да стане вече. Ситуацията с изпарителя е следната, при подаване на газ оборотите стигат до 1000 1500 и двигателя гасне притока на газ спира веднага щом турбото надуе, другата възможна ситуация е при подаване на газ оборотите стигат до 1500 2000 и двигателя гасне поради липса на налягане от турбото. Не знам коя точно от 2 те се получава при мен, мисля че е първата понеже като вдигне към 2000 оборота виждам маркучите как надуват леко и на пипане са под налягане иначе уреда не отчита налягане съвсем леко трепва.Събирам мнения за газова инжекция.
Коментар
-
абе човек ти не разбра ли че турбо кола със обикновенна газова уредба нестава... каво ти е налягането от изпарителя до плочката? май няма никакво... а като надуе турбото това налягане нали се сещаш чеотива и към изпарителя през плочката и как да пусне гас тя гаста дане е глупава....налягането на газта която влиза в двигателя трябва да е почти 2-ва пъти поголямо от налягането на което караш колата... без газов инжекцион няма да я подкараш тая кола на газ... на атмосферен мотор газта се впръсква с почти с 1 бар "според зависи" сещай се за какво ти говоря....
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар