Fiat_Punto11 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг Punto mk2b
Collapse
X
-
Два винта под пепелника и два винта при отворите за парното на краката. Останалото са щипки. Дърпаш първо в долната част където ти е барчетои после нагоре. Иска си здраво дърпане.chrissko3 написа:Как по дяволите се сваля централната конзола О.о (без да се счупи нищо! :Д) ?Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Мерси колега! Днес за малко да му разкажа играта с моя начин на сваляне :ДМарто написа:Два винта под пепелника и два винта при отворите за парното на краката. Останалото са щипки. Дърпаш първо в долната част където ти е барчетои после нагоре. Иска си здраво дърпане.chrissko3 написа:Как по дяволите се сваля централната конзола О.о (без да се счупи нищо! :Д) ?chri$
Коментар
-
Да.. държат се на 2 болта за шестограм, но да знаеш, че ако се захванеш с тая задача, трябва да пробиваш вратите и каналите от вратите към купето са букси, а не канали, и кабел от там не може да мине :Х :Д. Кабелите за плафона минават в лявата греда.. аз от там съм взел сигнала :ДFiat_Punto11 написа:Как се разглобяват дражките ? От вътре зад кората или ?chri$
Коментар
-
Спок колегаchrissko3 написа:Да.. държат се на 2 болта за шестограм, но да знаеш, че ако се захванеш с тая задача, трябва да пробиваш вратите и каналите от вратите към купето са букси, а не канали, и кабел от там не може да мине :Х :Д. Кабелите за плафона минават в лявата греда.. аз от там съм взел сигнала :ДFiat_Punto11 написа:Как се разглобяват дражките ? От вътре зад кората или ?
аз карам Пунто S което няма нищо по вртите и кабели съм си прекарал централно , предни колони , и захранване за ЛЕД в дръжлата за отварене от вътре ... Тва да ми е проблема
Днес си сложих и LED лента да мига като удря басс-а
Разгледах дражките днес , вероятно се сваля при вдигнаго стъкло ... Остава едни ел. джамове да си присадя и от S ще стане ЕЛX :D
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
:D всичко става, мерак да има :Д.. на мен повече не ми се занимава много с интериора.. остана по натам да насадя една навигация, дето си харесах на мястото на отворите за въздуха в средата и тях да ги преместя отгоре :Д. Сега ще се захващам с 2рия ауспух, прозорците и цвета като се прибера към БГ :Д.. дай някакъв линк да видя какво си сътворил :Дchri$
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=TqMrN...ature=youtu.be по подрбо в повече снимки в face -> http://www.facebook.com/#!/razbivacha100chrissko3 написа::D всичко става, мерак да има :Д.. на мен повече не ми се занимава много с интериора.. остана по натам да насадя една навигация, дето си харесах на мястото на отворите за въздуха в средата и тях да ги преместя отгоре :Д. Сега ще се захващам с 2рия ауспух, прозорците и цвета като се прибера към БГ :Д.. дай някакъв линк да видя какво си сътворил :Д>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колеги дайте някакви идеи къде, как и с какво да си намърдам спортния филтър и дали ще стане само с въздуховодна тръба или си трябват и колена от дросела, че тук 4-ти ден ме въртят с частите и се намъчих :X ? Извинявам се, че пиша на латиница, но съм с линукс и съм забравил да сложа кирилица :D :XРедактирано мнение.Форума има кирилизатор колега.Модераторски екип на fiat-bg.orgchri$
Коментар
-
И мен ме е мачила тази дилена моя дросел отвора е 120 мм дето тряа покрия макар че отвора на самия дросел е по малак , и като гледам тряа да се прави адаптор самоделкаchrissko3 написа:Колеги дайте някакви идеи къде, как и с какво да си намърдам спортния филтър и дали ще стане само с въздуховодна тръба или си трябват и колена от дросела, че тук 4-ти ден ме въртят с частите и се намъчих :X ? Извинявам се, че пиша на латиница, но съм с линукс и съм забравил да сложа кирилица :D :XРедактирано мнение.Форума има кирилизатор колега.Модераторски екип на fiat-bg.org
примерно една траба Фи 120 дълга 15-20 сантиметра от горе да и се завари един капак и да се направят 2 дупки през който да минават шпилките за закрепяне (както на кутията) от страни на трабата да се завари друга с отвор приермно 60-70 мм фи и вече може да слагаш на нея стантартен интеик траби зглоби и от страни обаче още на фи 120 тряа да се напраят две други отворчета за 2 по малки трабички да влизат маркучите от картерните газове и тоя за газовеите пари от резеовара дето идва пре EGR клапана ... И после си я полираш с няколко ситни шкурки и пасти да ласне (да се получи ХРОМ)хубаво или пак с ХРОМ спрей, и имаш преходник за 60-70 мм траби маркучи и тн и си газе
Въпроса е че нямам ЦО апарат иначе дося сам си врътнал един
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар