Здравейте, колеги! Както някои от вас знаят спрях фиатката от продажба и сега съм се заел с малко промени по нея. Решил съм да направя сам възможно най много неща и за това малко помощ от вас няма да ми е излишна. Дотук съм сменил аудио системата изцяло, джантите са вече черен мат, спирачните апарати са червени, всяка лампичка е LED, фаровете са б-ксенон, Led ленти с габаритите.. правих тестове преди няколко дни с нови настроики на компютъра, спортен филтър(оригинален филтър за този двигател), малко добавки към горивото и още няколко дреболии, и времето от 0-100 от 14сек го засякохме на почти 9. Тези дни ще се затъмнят всички стъкла.. по нататък и фаровете. Следващите модификации, за които имам нужда от вашата помощ са: смяна на задни спирачки с дискови, махане на катализатор, изкарване на 2 кюнеца отзад.. Решил съм да сменя клапана, които вкарва въздуха с 4.5 сантиметров. Някои, ако го е направил моля да ми сподели впечатленията си. Намислил съм да направя също цялата кола 4ерен, карбонов мат с фолио и, ако някои знае колко е издръжливо това нещо също моля да ми сподели. Благодаря, колеги и приемам всякакви съвети. Клиповете с 0-60, 0-100 ще се опитам да ги кача тези дни, както и някои снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг Punto mk2b
Collapse
X
-
Когато се прибера в България и мога да сменя талоните, цялата кола ще се прави пепеливо-черен мат.. не знам дали обясних цвета добре така :D.. ще го намеря и ще го покажа довечера. Мотора е 1.2 8v... гонят се 90+hp след тунинга..didich написа:С какъв мотор е фиата колега ??Ако боядисаш и брониите в цвета на купето ще стане още по добре
chri$
Коментар
-
Re: Тунинг Punto mk2b
Предполагам имаш предвид дроселовата клапа. Възможно е принципно, но ефектът няма да е кой знае какъв. Даже може да е отрицателен. На 16v моторът, диаметърът е 40mm. На този мотор монтират 40-42mm максимум, като трябва да има и други модификации по мотора. 90hp+ е почти непосилен резултат за този мотор. Ако искаш повече сила направо смени мотора или си остани с промените до тука. От 0-100 за 9 секунди изглежда нерелано не знам как сте го мерили, но с тези промени не виждам как ще стане.chrissko3 написа:Здравейте, колеги! Както някои от вас знаят спрях фиатката от продажба и сега съм се заел с малко промени по нея. Решил съм да направя сам възможно най много неща и за това малко помощ от вас няма да ми е излишна. Дотук съм сменил аудио системата изцяло, джантите са вече черен мат, спирачните апарати са червени, всяка лампичка е LED, фаровете са б-ксенон, Led ленти с габаритите.. правих тестове преди няколко дни с нови настроики на компютъра, спортен филтър(оригинален филтър за този двигател), малко добавки към горивото и още няколко дреболии, и времето от 0-100 от 14сек го засякохме на почти 9. Тези дни ще се затъмнят всички стъкла.. по нататък и фаровете. Следващите модификации, за които имам нужда от вашата помощ са: смяна на задни спирачки с дискови, махане на катализатор, изкарване на 2 кюнеца отзад.. Решил съм да сменя клапана, които вкарва въздуха с 4.5 сантиметров. Някои, ако го е направил моля да ми сподели впечатленията си. Намислил съм да направя също цялата кола 4ерен, карбонов мат с фолио и, ако някои знае колко е издръжливо това нещо също моля да ми сподели. Благодаря, колеги и приемам всякакви съвети. Клиповете с 0-60, 0-100 ще се опитам да ги кача тези дни, както и някои снимки.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Споделям мнението на колегата mr_none, като каза, че си правил настройки по компа, първоначлано си помислих, че си с мотор 1,9 JTD и сте сложили чип, при турбо моторите има ефект със слагането на чип, но пак няма как да паднеш от 14 на 9 сек. от 0-100км/ч както казваш в първия пост, не ми се влиза в спорове, но за да свалиш на кола от 0-100км/ч 5 секунди си трябва сериозна подготовка не само на мотора ами и на цялата кола. Само за справка на пунто ХГТ му дават 8,6 сек. от 0-100, значи за да правиш 9 сек. от 0-100км/ч трябва да си да кажем едни 120-130к.с. От мотор 1,2 8V 60к.с. за да го вдигнеш на 120-130к.с. си трябва яко надуване и турбина, в атмосферен вариант просто ми се струва невъзможно
punto HGT
Коментар
-
Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани
. Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни
. С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории
. Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.
chri$
Коментар
-
Прочети мнението на колегата riot, от 80к.с. след тая сериозна доработка на двигателя е изтискал 27к.с., а ти само със смяна на дросела с по-голям и ремап на ЕКУ-то гониш 30+к.с. при това на кола 8V, пак ще се повторя, не ми се влиза в спорове, защото темата е за съвсем друго нещо, но според мен тоя човек/предполагам си в англия/ нещо доста сериозно те занася, най добре ще се види какво си постигнал ако колата се качи на дино стенд, вервай ми там ще лъсне голата истина, иначе съм гледал и аз по разните му западни сайтове как зарибяват хората, че като сложиш спортен филтър +10к.с., задно спортно гърне +5к.с., спортни свещи +5к.с., ремап +10к.с., ако така ги смяташ нещата най вероятно ще ги докараш +30к.с., но в действителност нещата са доста по различни, пак казвам, най добре на дино стенд и там ще се види какво си постигнал от слагането на по-голям дросел и ремап на ЕКУ-то. Ако можеш пусни тук директен линк към клипчетата да видим за какво иде речchrissko3 написа:Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани
. Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни
. С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории
. Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.
Успех с проекта, ще следим с интерес
punto HGT
Коментар
-
Колега не споря за нищо и си нямам на идея колко коня са изстискани при мен, но според мен 20-30 коня не са недостижими с тези промени и както казах не подценявайте тукашните горива и добавки. Сипвал съм такива в България, както и тук и разликата не е малка..Също така колата тогава беше отървана от едни 50тина кг.. Давам ви линкове към клиповете да видите сами какво е достигнато. Трябва да имате на предвид, че колата е купена почти нова и мотора е на малко километри и е поддържан манияшки. На мен ми трябва информация за нещата, които питам.. кое, как.. как е най-добре и причие, а не да споримdidich написа:Прочети мнението на колегата riot, от 80к.с. след тая сериозна доработка на двигателя е изтискал 27к.с., а ти само със смяна на дросела с по-голям и ремап на ЕКУ-то гониш 30+к.с. при това на кола 8V, пак ще се повторя, не ми се влиза в спорове, защото темата е за съвсем друго нещо, но според мен тоя човек/предполагам си в англия/ нещо доста сериозно те занася, най добре ще се види какво си постигнал ако колата се качи на дино стенд, вервай ми там ще лъсне голата истина, иначе съм гледал и аз по разните му западни сайтове как зарибяват хората, че като сложиш спортен филтър +10к.с., задно спортно гърне +5к.с., спортни свещи +5к.с., ремап +10к.с., ако така ги смяташ нещата най вероятно ще ги докараш +30к.с., но в действителност нещата са доста по различни, пак казвам, най добре на дино стенд и там ще се види какво си постигнал от слагането на по-голям дросел и ремап на ЕКУ-то. Ако можеш пусни тук директен линк към клипчетата да видим за какво иде речchrissko3 написа:Колеги клиповете ги има и можете да видите.. за сега са ми само във facebook профила "Kristiqn Petkov".. ако имате профили там намерете ме и вижте как са засичани
. Дроселовата клапа е 45мм(4.5см.), ако не беше и по-голяма. Един пич от англия я е сложил и е споделил малко информация и впечатления, и именно неговото пунто, със същия двигател като моя, е достигнало 93 коня, без турбина. При сменяване на дроселовата клапа с по голяма и нови настройки на компа с нея, нещата стават малко по различни
. С турбина максималното, което може да се достигне е 130тина коня. Поровил съм се за информация преди да се консултирам с вас и съм пробвал туй-онуй, и мога да ви убедя, че не говоря фантасмагории
. Колата е много лека и пъргава, както знаете и тези резултати не са невъзможни.
Успех с проекта, ще следим с интерес 
. Когато приключа с всичко ще закарам колата на дино и ще кача данните. Колегата riot, ако сподели малко по-подробна информация какво и как е направил ще съм благодарен!
chri$
Коментар
-
http://www.facebook.com/photo.php?v=474882739197065 0-100http://www.facebook.com/photo.php?v=474883642530308 0-60chri$
Коментар
-
Определено добре са набира за 1,2 8V двигател и е далеч от стоковия вървеж, но ако се загледаш в клипчето и неговото времетраене се вижда, че почваш да ускоряваш от около 2-3-та секунда и стигането ти до 100км/ч приключва на около 13-тата секунда, тоест колата ако заключа от клипчето от 0-100км/ч е около 10-11 секунди, което пак казвам за тоя двигател е повече от добре при положение, че в сток е около 13-14 сек. 0-100км/ч
явно и олекотяването си е казало своето, все пак 50кг са си тежест, особенно за малък мотор с молко нютони като 1,2 8V, поздравления
punto HGT
Коментар
-
Благодаря колега! Аз и в началото не написах точно 9 секунди, а около 9 (9-10), а стоково 0-100 му ги дават за 14,3, ако не се лъжа.. Така е, и най-малкото нещо играе роля при този мотор. Днес забелязах, че нещо не е наред след като сипвах онова гориво и добавката, и се оказаха кабелите на свещите и една свещ, които са почнали да издават багажа, а бяха сменени с оригинални от фиат италиа преди няма 20 000км :D.. Интересно ми е какво ли съм сипал :D :Ddidich написа:Определено добре са набира за 1,2 8V двигател и е далеч от стоковия вървеж, но ако се загледаш в клипчето и неговото времетраене се вижда, че почваш да ускоряваш от около 2-3-та секунда и стигането ти до 100км/ч приключва на около 13-тата секунда, тоест колата ако заключа от клипчето от 0-100км/ч е около 10-11 секунди, което пак казвам за тоя двигател е повече от добре при положение, че в сток е около 13-14 сек. 0-100км/ч
явно и олекотяването си е казало своето, все пак 50кг са си тежест, особенно за малък мотор с молко нютони като 1,2 8V, поздравления
chri$
Коментар
-
Я кажи какво е онова гориво и добавка дето я сипваш.Я ми обуснета що като се сложи по голям дросел, почва да върви повече? Щото смуче повече въздух и образува по голяма горивна смес ли?Първо правило при тунинг на бнезинов двигател - "за да върви, трябва да гори" което значи и помпа и дюзи, малко по големи
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар