WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЧИП за БРАВО-къде,мнения,препоръки
Collapse
X
-
Аз ако имах възможност да вляза в този филм със смяна на мотора бих предпочел нещо, което го има в изобилие в която и морга да влезеш, защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърцеWhitePower написа:а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
punto HGT
Коментар
-
все пак да бъдем реалисти едното пасва в коша а другото не толкова лесно ние тука в пунтарите навираме 2.0 16В камо ли браво дето е поширочкоS_BANKOV написа:Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюцияWhitePower написа:а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
Power Under Pressure
Коментар
-
Така изглежда от твоята камбанария......180 коня и пей сърце......и идея си нямаш колко бързо омръзват тия 180 коня, и как ти се заисква нещо дено да е поне 250......после изведнъж решаваш че няма да е никак зле да усетиш как рипат едни 300 - 320 коня......И никога не стигат.......мислиш си че 180 ще са ти достатъчни, но само така си мислиш.....didich написа:защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърце
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Със сигурност няма да са достатъчни, защото аз в момента съм на 131 к.с. и за това явно си мечтая да съм на 180 к.с.Тънката мисъл ми беше, че чаркове от ВАГ групата БОЛ, докато 2,0 16VT и 2,0 20VT все по трудна работа, а и като гледах на Радомир на драга оная Ямболската А3-ка с 1,8Т как резна 10,8/402м и ми се прищя още повече, ама пари няма, а и отделно че няма и кой да ми ойдиса на акълаФЕРАРИСТ написа:Така изглежда от твоята камбанария......180 коня и пей сърце......и идея си нямаш колко бързо омръзват тия 180 коня, и как ти се заисква нещо дено да е поне 250......после изведнъж решаваш че няма да е никак зле да усетиш как рипат едни 300 - 320 коня......И никога не стигат.......мислиш си че 180 ще са ти достатъчни, но само така си мислиш.....didich написа:защото тия турбо мотори на фиат трудно се намират, примерно нещо от ВАГ групата 1,8Т - 150к.с., там вече едно чипче и ставаш 180к.с. и си пей сърце
punto HGT
Коментар
-
Е какво му е наникъде, трябва ти само флекс, ламарита, електрожен, и една седмица свободно време.За колко време се прави един тунел,после слагаш и едни хубави скорости с шпер и си готов за пистата.пп А оная Ямболската А3-ка не я гледай, тя не е правена от бол частите дето се продават по форумите.ici написа:и става едно наникъде, да се чудиш само послеS_BANKOV написа:Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюцияWhitePower написа:а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тая кола има вложени над 10 бона само в трансмисия :D , тъй че времето дет даде не е само от мотор 1,8Т, който мое го вземеш от всяка морга и да го засилиш на 600+ коняdidich написа:оная Ямболската А3-ка с 1,8Т как резна 10,8/402м и ми се прищя още повече, ама пари няма, а и отделно че няма и кой да ми ойдиса на акъла
Коментар
-
Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тях и че са хвърлени много пари за нови части за да стане тоя мотор толко силен, не съм кон с капаци, пак казвам тънката мисъл ми беше, че ги има в изобилие, тунинг частите също и човек ако има пари и 5000к.с. може да си я направи. База за сравнение като наличност няма да правя спрямо двулитровите турбо двигатели на фиат, то няма и смисъл.За съжаление на последния драг, на който бях италианки имаше само на паркинга, а коли на пистата с 1,8Т не липсваха
Сори, че разводнихме темата на колегата, но все пак ако успее да чипоса бравото нека да пише как е, до сега не съм прочел един да се похвали след като е сложил чип на атмосферка от отбора на фиат как е хавата
punto HGT
Коментар
-
пак не следиш внимателно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsима и по моргитеdidich написа:Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тяxPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:пак не следиш внимателно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsима и по моргитеdidich написа:Ей ама Вие ми взимате много навътре думите, естествено, че по моргите не се продават мотори по 600+ коня и цялата необходима периферия покрай тяx
тоя ще пасне идеално в бравото, даже няма да има смисъл след това да го засилва, че като гледам си е достатъчно силен
punto HGT
Коментар
-
предполагам за мотора на Мазерати битурбо говориш, значи всичко което е на ризи в алуминиев блок е кекаво за тунинг, първо трябва да се хвъли една чанта пари да се уякчи блока и чак след това да се действа нататък.Истината за силовия тунинг е чугунения блок, дори и той се нуждае от вкоравяване при коне над 800 да речем, но там е лесно, забърква се едно разтворче и се лее бетоняS_BANKOV написа:Е какво му е наникъде, трябва ти само флекс, ламарита, електрожен, и една седмица свободно време.За колко време се прави един тунел,после слагаш и едни хубави скорости с шпер и си готов за пистата.пп А оная Ямболската А3-ка не я гледай, тя не е правена от бол частите дето се продават по форумите.ici написа:и става едно наникъде, да се чудиш само послеS_BANKOV написа:Е то като ще е така направо нещо 2.5 битурбо с шест цилиндъра производство 86- та. Бързаш с рейсърската еволуюцияWhitePower написа:а най ефтиния е взимаш едно 2.0 турбо и го насаждаш и ето ти едно 250 коня без много зор
А иначе части за силов тунинг има както за ваг, така и за фиат/ланчовите турбо мотори на все подобни цени.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар