rotdot написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спортен филтър
Collapse
X
-
А знаеш ли , че разхода пада с половин литър в градско каране ?Аре ся ти сметни кога, ще го избиеш.вчера отворих филтъра да го видя беше мръсен по тръбата към дебитомера нито прашинка нито масло! Фафли не ми се слушат! Който си е купил панелен филтър знае за кво става дума, тия дето казват, че не е хубаво да имаш панелен филтър просто нямат или не им се дават пари , за това си самопротиворичат.Ако колата не няква напрайна панелния е по добрия варянт. Ако имате желание за по добър ефект - конус + аир бокс и много добра изолация, иначе само конус е по зле без аир бокс.mr_none написа:Казваш икономия на филтри? http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-PANEL-...ht_1982wt_1199, сам сметни колко филтри ще си купиш преди да избиеш спортния. А и тоя спортен филтър се чисти от време на време и тая процедура не е без пари. Случайно да знаеш на това пунто къде му се намира air box-a? Точно над изпускателния колектор и катализатора, след каране кутията пари сериозно. И какъв ще е е фектът от панелния спортен филтър - повече топъл въздух. Това което съм показал е идеалният вариант за това Пунто, конусен филтър, смучещ студен въздух ниско долу. Ако някой се притеснява да не глътне вода и за това си има решение, но и то струва париjimi69 написа:нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
Коментар
-
Блажени са вярващите :Djimi69 написа:А знаеш ли , че разхода пада с половин литър в градско каране ?Аре ся ти сметни кога, ще го избиеш.вчера отворих филтъра да го видя беше мръсен по тръбата към дебитомера нито прашинка нито масло! Фафли не ми се слушат! Който си е купил панелен филтър знае за кво става дума, тия дето казват, че не е хубаво да имаш панелен филтър просто нямат или не им се дават пари , за това си самопротиворичат.Ако колата не няква напрайна панелния е по добрия варянт. Ако имате желание за по добър ефект - конус + аир бокс и много добра изолация, иначе само конус е по зле без аир бокс.mr_none написа:Казваш икономия на филтри? http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-PANEL-...ht_1982wt_1199, сам сметни колко филтри ще си купиш преди да избиеш спортния. А и тоя спортен филтър се чисти от време на време и тая процедура не е без пари. Случайно да знаеш на това пунто къде му се намира air box-a? Точно над изпускателния колектор и катализатора, след каране кутията пари сериозно. И какъв ще е е фектът от панелния спортен филтър - повече топъл въздух. Това което съм показал е идеалният вариант за това Пунто, конусен филтър, смучещ студен въздух ниско долу. Ако някой се притеснява да не глътне вода и за това си има решение, но и то струва париjimi69 написа:нямало било смисъл... пълни глупости! Смисъл винаги има!Ако не е за мощност то поне за економия, на филтри.Мисля, че air box е най добрия вариант , ако нямаш толкова кинти панелен, или много вниманелно направен конус, защото конуса наистина прави обратен ефект ако не се изолира , а да се слага долу незнам дали е опасно. Успех.Какъвто и да си вземеш, няма да сгрешиш, поне няма да хвърляш пари за филтри после.разхода специално при мене на турбо дизел падна. При бензина ако влиза повече въздух, компа би трябвало да пусне повече гориво, но някой казват, че и там пада разхода ако филтъра е истински
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар