vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за турбина.
Collapse
X
-
Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.
Коментар
-
не става въпрос за проблеми а за ЕГТ , и за това те питах как по точно определи правилния авансvsd написа:Ми то няма много какво да крия. В момента пръскам при 25 градуса преди ГМТ за 65 мм3 на 4000 оборота. Ако я направя да пръска повече без да дигам налягането, ще изтегля още малко аванса, за да свърши пръскането по същото време.2-3 градуса изтеглена инжекция, направиха колата от прилично пушещ дизел на абсолютно не пушещ дизел.Има хора с начало на инжекцията 30 градуса преди ГМТ при 5000 оборота и нямат проблеми с двигателя.Power Under Pressure
Коментар
-
о.к. разбрах каквото исках да знам хубаво е все пак мааалко да пуши смоук лимитерите пипаш ли ги или заводските си ги оставяшако има такива карти при тебеvsd написа:Сметнал съм си го така, че инжекцията да свършва където искам. При това количество гориво ЕГТ-то не е прболе. Нямам сонда с която да измеря температурата, а нямам и геометрия която да изпека
Power Under Pressure
Коментар
-
Ако ти трябва да придобиеш представа за температурите, това е на sarkan от alfaownerПо спомен и той е с gtb2056. Гледам повечето хора слагат водно-метанолова за да не скачат температурите.Смоук лимитъра съм го пипнал с много, защото повечето дебитомери като моя дават макс 700 с ори турбинката, а при толкова въздух заводските карти са много орязани.But in 100mm3, 3000mBar, 4500rpm, AFR16,3, 30* SOI you will get 900-950 degrees centigrade. With 110mm3 and 3200 mBar, same SOI, EGT becomes 1000 centigrades.
Коментар
-
преправка на помпата също е нужна нали ?Имам човек дето ми оправи помпата много е навътре с JTD-ta помпи и рейли обаче софтуерната част куца. На помпата пише C4 BOSH. Засега събирам информация още за да разбера първо кво искам и от там да си направя сметка кви части.А имам един въпрос, ако се направят тия промени за които става дума, турбо, дюзи, рейл и мап датчик, колата въобще ще може ли да ме закара от бургас до варна на настройка ?Иначе много добре като информация се получи темата благодаря ви! Тия дизели сложни работи, рейли мрейли ... чудесии
Коментар
-
Малко се поотплеснахте от темата,ама айде
И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа .
)Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност
Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата.
Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва
Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно.
Поздрави и успех :P
Коментар
-
Потвърждавам - с усиленото Валео и с по-серт мод съединителя буксува на ІV-та и V-та в диапазона 2300-2500 и... виждаш как оборотомера отива на 3500 и после се връща на 2500-2600 и звукът е като от автоматикjanyboy написа:Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата.
Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва 
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Въпреки, че е грешно, аз пак искам , най вече щото колата ме кефи, и, като визия, и, като мотор, и като интериор, специално отпред пунтото е доста по широко от некой голф или бмв 3каjanyboy написа:Малко се поотплеснахте от темата,ама айде
И аз да поспамя така да се каже.Въпросът с аванса е доста сериозен,но без необходимата измервателна техника си е почти тото.Най-важното при настройката на аванса(оставяме настрана вредните емисии) е да се подържат в определени граници EGT-то и PCP(peak cylinder pressure).Особено при доста повишени налягания на турбото,рейла и голями количества впръскано гориво.За всеки мотор оптималната настройка е различна.За въпросното Пунто:помпата,няма смисъл да се пипа(особено да се сменя с CP4 помпа .
)Дюзите със сигурност трябва да се сменят иначе времето за впръскване на голямо количество гориво почва да клони към безкрайност
Най-важният въпрос тук е свързан с предаването на въртящия момент от мотора към колелата.
Щото той двигателя може и да изкара и 400-500 нм(примерно) ама нататък какво се случва
Виждам че Людмил се е надъхал да прави Пунта Мара яката бегачка.Лошо няма.Доста пита по форумите,ама според мен само с питане и четене не става.И един съвет не взимай всичко което четеш или ти се казва за вярно.
Поздрави и успех :P
Хващам се да събирам информация и да го правя, щото знам, че ако стигна 200 коня
ще припаднат доста силни коли. Второто което е, тва е ежедневка, и от хората, които съм видял с по 200 коня дизели, 4 цилиндрови, да ти кажа, както и да ги карат над 10литра нафта немогат да го качат, тва ше рече , че да тунинговаш дизел ти изнася, и то доста (ако не го правиш за състезание и времена естествено)Незнам кутията до кво положение ше държи, съединител и кутия са голям проблем, обаче ако се наложи смяна ще използвам от сестрата на фиат, алфата 6степенна
То тва всъщност е най проблемното-съединител и кутия, както каза колегата VSD
Оня Келеша си направи ауди от 90 коня на 220-230 дизелак със 7-8 разход, как да не правиш дизел за кеф и данък 40лв
В момента съм пред много голяма дилема - хибрид или геометрия, немога да спа сънувам лопатки, и на работа тва прая. Неискам да умира в ниските, искам да може тъпата кола като й дам газ преди 2000оборота да подската и да се дърпа от крастовището. И ще трябва да разгледам проекти би турбо май (въпреки, че геометрията я хвалят хора, които разбират, включително и КИНГ МАПЕРА Келешчето
Другата ми трудна цел е - тиквата от алфа 147 16в или фиат стило, правено е в италия, но дали ще може и в бг да се направи ?Няма вероятност да е правено от жабар и да немое се направи от бай ганьо, дето е направил компа и 6скоростната кутия .Йенибой темата хич не е спам, а си е техническа литература, и ще си я разпечатам даже на принтер. Всеки казва - трябва ти турбо мурбо, дюзи мюзи, ама ето сега разбрахме , че трябва и рейл датчик, подробностите ако не попиташ, няма никой да ти каже.Даже съжалявам , че я чипосах, щото 300 кинта фиуу, за 500 щях да взема турбината поне, работата е да събереш всичката информация, да знаеш, кво ще стане и след това финансите лека полека и да стане от веднъж, не да взема търбо гт17 после да ми дойде малко и пак на ново да се отваря и прави, всичко тва е загубени финанси и време.Малко ма ядосваше в началото , ама добре, че ме разубеди с кулера, щото наистина е излишен, ако няма други промени.
Коментар
-
Баш спам си е на места.Темата е Съвет за турбина(първото ти мнения в нея е "Колеги, искам да помоля за съвет, за турбо без геометрия, дето ще държи спокойно над 1 бар"),а не казвайте всичко как да си направя дизелчето яката бегачка.Разликата е огромна,менjimi69 написа:Йенибой темата хич не е спам, а си е техническа литература, и ще си я разпечатам даже на принтер.
jimi69 написа:Малко ма ядосваше в началото , ама добре, че ме разубеди с кулера, щото наистина е излишен, ако няма други промени.
Еее чак пък да съм те ядосвал
Малко по-ироничен и саркастичен съм понякога ама всичко е с добра цел,а именно да ти помогна,а не да се заяждам с теб
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар