sen7ineL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо - Sen7ineL
Collapse
X
-
Изпъллни по горе описаното от мен смени и двата филтъра за инжекторите също писах! след това като запалиш виж дали държи постоянно налягане и ако всичко е наред махни китаеца! и сложи оригиналния не ти трябват 4 бар налягане на горивото защото ще си сток!След като свалиш старите филтри ги разрежи и виж какво има задължително задния!П.П Моля те пиши малко по четливо,че понякога ми е трудно да разбирам какво искаш да кажеш!uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!sen7ineL написа:Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Хuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Е ако вече работи събирай за мега така и така имаш турбина и дюзи трябват ти жици и два сензора - MAP-налягане в колектора и IAT-температура вх въздух, bebito^^^ те натиска за сток ама дали има смисъл тепърва да сменяш вече налични части...не мисля че има. Налягането на горивото може да ти бъде казано само ако тръгне колата и се мерят смеси с широколентовата щото на заводското налягане с тия дюзи двойно по-големи ще я удавиш не ами след едно кръгче ще се чудиш защо нивото на маслото е минало максимума. Ако все пак държиш на заводската електроника след като заработи колата г-д нормално ТРЯБВА да намериш широколентова сонда, да прочетеш поне 20 пъти постовете на toshko в темата на bebito^^^ , за да разбереш как се настройва дебитомера и чрез неговата настройка и налягането на горивото да докараш поне нормални смеси и в буст и в преходни режими...поне така няма да скапеш мотора от мн бедна или богата смес, а аванса как ще настроиш - или дино или онроуд с логове на ускорението.bebito^^^ написа:Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!sen7ineL написа:Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Хтежък е животът лек...
Коментар
-
Не му пълни главата с сложни и неразбираеми неща,виждаш в темата че нито не познава колата нито има идея как да си я тунингова малко от малко сам! Нито пък ще иде в някой от големите тунинг центрове да каже правете,че там нали ще остави шапка с пари!Това което го карам е да я направи сток и ако послуша няма да я счупи и после да иде за скрап! Колата трябва да я направи,сток и след това да седне и да чете и да види всеки един възел в таз кола къде е.След това ще си вземе широколентова сонда за да не окоти мотора и тогава ще си сложи по големите инжектори ще си завърти малко дебитомера и без меги ще си докара един надув от 0.8-0.9 което за тези си му пари е най доброто! Но това е много по нататъка,в таз кола има много недосмислици,и години са разваяли преди да са надградили! п.п.Дядо казваше преди да развалиш нещо,построй нещо!Пример. Вчера си сложих новия регулатор на турбосмарт с глицеринов манометър и какво установих че когато той показва 4 бар другия чешкия вътре в купето показва някъде 3,7-8 и ако нямах широко лентова сонда с която да си направя смесите ами чаках на някой да ми каже направи го на 4 бар и ще е наред ето ти едно грешно настройване! Така че човека не е за тунинг! А за това да си възтанови колата да работи нормално!jungleraver написа:Е ако вече работи събирай за мега така и така имаш турбина и дюзи трябват ти жици и два сензора - MAP-налягане в колектора и IAT-температура вх въздух, bebito^^^ те натиска за сток ама дали има смисъл тепърва да сменяш вече налични части...не мисля че има. Налягането на горивото може да ти бъде казано само ако тръгне колата и се мерят смеси с широколентовата щото на заводското налягане с тия дюзи двойно по-големи ще я удавиш не ами след едно кръгче ще се чудиш защо нивото на маслото е минало максимума. Ако все пак държиш на заводската електроника след като заработи колата г-д нормално ТРЯБВА да намериш широколентова сонда, да прочетеш поне 20 пъти постовете на toshko в темата на bebito^^^ , за да разбереш как се настройва дебитомера и чрез неговата настройка и налягането на горивото да докараш поне нормални смеси и в буст и в преходни режими...поне така няма да скапеш мотора от мн бедна или богата смес, а аванса как ще настроиш - или дино или онроуд с логове на ускорението.bebito^^^ написа:Стоковото налягане ти е 0.6 на толкова ще настроиш и тази!Ще си сложиш оригиналните инжектори най добре! налягането е 3 бар-а на горивото то си го пише на оригиналния клапан.Ако спазиш по горните работи може да си караш с заводската електроника пре спокойно което е и целта ти,а за по нататака има вереме!sen7ineL написа:Пиша от различни компове , и езика е различен ... съжелявам за което. Ще сменя филтрите и ще ти кажа само ми кажи за стокова какво налягане трябва да прави помпата и аз съм с 310 цц диузи и турбо от 325 тдс .... май нее много стоково :Хuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Всичко е въпрос на лично мнение, аз например не мисля, че е по-добре да даде пари за сток турбо с изпускател, инжектори и каквото още е заменено (демек колкото за една мега) при положение че има вече налични, и то с по-добри параметри?И колата ще трябва да се настройва дори и ако направи всичко сток, още в предния пост съм го казал.тежък е животът лек...
Коментар
-
Някъде да съм писъл да слага сток турбо! и как определи че тоя изпускател събран с лопатата е по хубав от неговия?за инжекторите по добре е с неговите от колкото да сваля дебита на тези.И тез меги как ги размятате се едно маслото си сменил на колата страшна работаjungleraver написа:Всичко е въпрос на лично мнение, аз например не мисля, че е по-добре да даде пари за сток турбо с изпускател, инжектори и каквото още е заменено (демек колкото за една мега) при положение че има вече налични, и то с по-добри параметри?И колата ще трябва да се настройва дори и ако направи всичко сток, още в предния пост съм го казал.
Аз как нямам значи 300 лева да си сложа мега и да ми я настроят на мойта кола тцтц. Не ми се спори! казвам на човека какво да направи за да му върви колата поне 1 година и през това време ако ще преави нещо то се прави план и се събира всичко на едно място и след това на веднъж се прави! А за тунинг на таз кола сме говорили написал съм му и сетъп вече дали на някой му стиска да го прави от финасова гледна точка или не си е друг въпрос!Мен финансивите измерения на мойта кола не ме интересуват но това си е моя гледна точка! А собственика на колата пита ли го колко пари е готов да даде 2-3-5- 10 хил? за къв тунинг говорим въобще?П.П.Не се заяждам,но всеки пише сложи тука една мега тука едни инжектори и колата е бомба,за това е и докарана в това положение както тази кола так аи мнгоо други.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
В днешно време няма кой да искара много пари на куп за да я направи от веднъж. Права си я лека по лека отделям си пари от заплата затова и става бавно....Купих филтрите горивните смених ги , колата пак непали , смених диузата която казаха че е изгоряла , колата пак непали.Накрая свалих свещите и се оказаха СУХИ... Извод е че идва бензин до диузите но неслиза по цилиндрите. А най-странното е че има ток до диузите .... утре съм говорил с друг (УШ) добър жичкаджия да я погледне и да каже дали ще може да я навърже както си е била от завода..... Ако не тези дни званя на момчето от Видин и му я карам за мега , защото немога да се разправям вече с глупости.....Fiat Punto GT
Коментар
-
Щом си сменил филтрите,и бензин идва до инжекторите,а т ене пускат ти каза,че не са оригиналните гледа ли ги ниско омни ли са високо омни ли са какви са ?Нямаш ли оригиналните да ги сложиш,колата за сега не е готова за големи (няма измислен сетъп и така на татака)След като я накараш да мокри цилиндрите прегледай всички свещи имат ли искра! Задния филтър смени ли го между помпата и резервоара!Като дадеш на контакт чува ли се да сработва помпата за малко за да дигне налягането?като развиеш гайката на маркуча който влиза от дясната страна на рейката и дадеш на контакт трябва да има гориво!И по спокойно от нерви файда няма! пиши стъпка по стъпка като ти пиша какво си направил и ще излезе къде е проблема.sen7ineL написа:В днешно време няма кой да искара много пари на куп за да я направи от веднъж. Права си я лека по лека отделям си пари от заплата затова и става бавно....Купих филтрите горивните смених ги , колата пак непали , смених диузата която казаха че е изгоряла , колата пак непали.Накрая свалих свещите и се оказаха СУХИ... Извод е че идва бензин до диузите но неслиза по цилиндрите. А най-странното е че има ток до диузите .... утре съм говорил с друг (УШ) добър жичкаджия да я погледне и да каже дали ще може да я навърже както си е била от завода..... Ако не тези дни званя на момчето от Видин и му я карам за мега , защото немога да се разправям вече с глупости.....uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Като дам на контакт помпата се чува и прави налягане 4 бараСмених и филтърчето при бензиновата помпа отдолуИнжекторите са високоомни , сложих и стоови същата работаИма искра на всичките свещи това първо проверихИнтересно е как има бензин до диузите , има ток , работят диузите а него поска до цилиндрите :ХFiat Punto GT
Коментар
-
Значи ако работят инжекторите няма как да не го пуска в цилиндъра! и съответно да мокри свеща.щом като дадеш на контакт ти се чува помпата то значи релето то работи добре!аз те съветвам следваща стъпка да свалиш рейката с инжекторите мъркуча си е дълъг до отстрани калника и да върти някой за да видиш инжекторите дали пускат! Така със сигурност ще знаеш дали всички работят.виж и разпрашаването дали им е горе доло еднакво да не излезе че някой пикаят като детенце в 3 ти класsen7ineL написа:Като дам на контакт помпата се чува и прави налягане 4 бараСмених и филтърчето при бензиновата помпа отдолуИнжекторите са високоомни , сложих и стоови същата работаИма искра на всичките свещи това първо проверихИнтересно е как има бензин до диузите , има ток , работят диузите а него поска до цилиндрите :Х
като направиш това пиши пак да го отметнем и него.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
бъркаш се колега .... с счупена ръка съм и затова несъм писал понеже докато неми мине немога да работя по колата.Относно мненията на всички в форума , купих още ено уно турбо , което е без дросел но всичко си е стоково по него. Стоковото ИХИ , стоковата електроника , стоковите си клапани и диузи. И сега от 2-те ще направя една , ще гледам да кача снимки да видие и другата ламяbebito^^^ написа:Аз чакам за отговор да видим какво става с колата,а ти си решил да я продаваш!Явно колегите излязаха прави,че нищо няма да направиш!
П.П - Нека който каквото иска да коментира по мой адрес ...
Fiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар