didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо - Sen7ineL
Collapse
X
-
Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати. Ето виновника с грешното инфо http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_SOHC забележи там в таблицата Uno Turbo Mk I (specification B) И да, говори ми че всъщност не е толкова зле откъм аеродинамика въпреки квадратната визия.Sen7ineL, до къде стигна с това уно???bebito^^^ написа:Е колко пъти да ти казвам ,че грешиш! Книгата за Уно турбо Аз съм я писъл да знаеш!Ето даните за колата и това са единствените за Мк1 /Заводски?Обема на двигателя е 1301cc 4 цилиндъра с по два клапана на цилиндър,един разпределителен вал разположен над клапаните!Ходът на буталата е 63.90мм а диаметъра винаги си е бил 80.5!!!Степента на сгъстяване е 8.00:1.Максималния въртящ момент е 147nm при 3200 оборота а конските сили са 107кс. при 5200 оборотаот 0-60 мили е 8.30 сек,а разтоянието 1 км го взема за 29.80сек.Четвърт миля - за 16.20.Драг коефицентът е 0.33 ако това ти говори нещо де!jungleraver написа:Нее има уно 1.3 с диаметър на буталото 86.4 мм, ход на буталото 55.5мм и работен обем 1302к.см. сигурен съм. Ти ми пишеш за ремонтните размери те са ясни.тежък е животът лек...
Коментар
-
Аз ти казах по горе да не четеш из между редовете а на ред! Както и мерните единици не ги бъркай че са много в цял свят и все различни!jungleraver написа:Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати.Да се сглоби даден мотор не е постижение,след това се вижда!За да ожънеш вятъра в косите си първо трябва да посееш знанията в мотора си.jungleraver написа:Sen7ineL, до къде стигна с това уно???
А за да накараш един архайчен мотор с 105 коня и то турбо да стане двойно повече определено ти трябват знания И ПАРИ!
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Колата е сглобена , но неработи като хората , това си го коментирахме и с Орлинчо по телефона че просто с тази моята електроника , мазана , преправяна и наставяна няма как да пребъде това уно . Варянта ми е само един да слойа мега , в момента нямам финансова възможност за мега затова ще се помъча още малко с заводската електроника въпреки че и аз го знам няма да стане нищо. Остана само мегата да се монтира и настой и колата да се вкара пак в гаража да се монтира челек кулер и след това влиза за боя . Да се надяваме че всичко ще е наред . Но все пак е стара кола и никога незнаеш каде и какво ще те изненадаjungleraver написа:Така си е ти си я писал :D има такова уно, но то не е турбо, всъщност 80.5 се оказва единствения размер за SOHC турбо фиати. Ето виновника с грешното инфо http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_SOHC забележи там в таблицата Uno Turbo Mk I (specification B) И да, говори ми че всъщност не е толкова зле откъм аеродинамика въпреки квадратната визия.Sen7ineL, до къде стигна с това уно???bebito^^^ написа:Е колко пъти да ти казвам ,че грешиш! Книгата за Уно турбо Аз съм я писъл да знаеш!Ето даните за колата и това са единствените за Мк1 /Заводски?Обема на двигателя е 1301cc 4 цилиндъра с по два клапана на цилиндър,един разпределителен вал разположен над клапаните!Ходът на буталата е 63.90мм а диаметъра винаги си е бил 80.5!!!Степента на сгъстяване е 8.00:1.Максималния въртящ момент е 147nm при 3200 оборота а конските сили са 107кс. при 5200 оборотаот 0-60 мили е 8.30 сек,а разтоянието 1 км го взема за 29.80сек.Четвърт миля - за 16.20.Драг коефицентът е 0.33 ако това ти говори нещо де!jungleraver написа:Нее има уно 1.3 с диаметър на буталото 86.4 мм, ход на буталото 55.5мм и работен обем 1302к.см. сигурен съм. Ти ми пишеш за ремонтните размери те са ясни.
Днес като си поирая с жиците ако има някво подобрение ще пиша да ви кажа
Fiat Punto GT
Коментар
-
Все по интересно става,ще следя темата с интерес. С голям размах се решават проблемите големи резултати ще се очакват.И като казах резултати всъшност какво се очаква колко коня? няма сетъп какво ще се слага и какво се очаква? и накравя на диното да се види повече ли е или по малко от това което е заложено в началото?uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Не че няма да я сложа просто до Видин е много пут тука ако до 300 лв ми я направят тази електроника добре , ако ми каже повече от 300 лв. я карам в Видин !!WhitePower написа:Ма ти да не си милиш че Тони ще я сложи мегата .....jungleraver написа:Първо монтирай каквото ще монтираш - кулер, дюзи и после настройвай мегата....като стигнеш до нея казвай да ти дам линкове, които ще са ти много полезни.Fiat Punto GT
Коментар
-
Там нещата се случват бързо лесно и ефтино ето колата е готова и вече ще се дава газ! пък ние по трудния начинWhitePower написа:тука за 300 лева и не виждам дори кой само ще ти я настрой , камо ли с монтажа
Ама,че сме г...ци
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Казах че ще дам 300 лва да ми оправи паленето на моята си стоковата електроника , и да оправи проблема кадето недостига ток до едната диуза на 4-ти цилиндър. Нямах в предвид за 300 лв да ми сложи и настрои мега. Неси ме разбрал Орлинчо , мисля че 300 лв да оправи тези преблеми неса малко пари , но ще видиме какво ще излезне.Днес като минах оттам колата си седеше още отпред нея бяза почнали , каза до 2 седмици но щяли да я карат в сервиза , защото им било по удобно . Все пак те си преценяват какво ще правят аз искам да си я взема направена , ако могат и ако ме устойва цената
Fiat Punto GT
Коментар
-
Тука колегата над мен е прав!Като за начало първо махни буксата на запалването и почисти и напръскай със спрей! След което свали жака на Еку-то и прегледай и него макар да е малко вероятно от него да е но все пак е на кофти място и не е свалян и гледан отдавна.Винаги се почва от най лесното към най трудното след като направиш тези проверки прегледай си масите!След това запали и виж какво се случва и дали е заработил 4 тия инжектор ако пак неработи!Сваляш и преглеждаш жака на инжектора и по обратния ред по кабелите като трябва ще сцепиш обвивката за да може да ги проследиш от лявата страна има един болт който ги обединява прегледай и там някой кабелна обувка да не се е отскубнала по кабелите трябва да стигнеш до контрола на инжекторите който е вътре!Смятам знаеш как се проверява!Това което ти казвам ще направи и човека на който ще я закараш.Само че по смело от теб.Ето ти схема на жака за екюто остава само да си ги провериш,незнам повече какво да дам,дал съм ти схеми на запалването дал съм ти схема на инжекциона сега ти давам и схема на жака за да видиш на кой пин какво трябва да има и да дава! тези схеми няма къде да ги намериш постарай се малко и ще видиш ,че стават нещата,sen7ineL написа:Казах че ще дам 300 лва да ми оправи паленето на моята си стоковата електроника , и да оправи проблема кадето недостига ток до едната диуза на 4-ти цилиндър. Нямах в предвид за 300 лв да ми сложи и настрои мега. Неси ме разбрал Орлинчо , мисля че 300 лв да оправи тези преблеми неса малко пари , но ще видиме какво ще излезне.Днес като минах оттам колата си седеше още отпред нея бяза почнали , каза до 2 седмици но щяли да я карат в сервиза , защото им било по удобно . Все пак те си преценяват какво ще правят аз искам да си я взема направена , ако могат и ако ме устойва цената
П.П.На тоз етап мега не ти трябва.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар