е вала с просто око се вижда че е финиширал нема какво да мериш иначе за двигателя , човека иска 2.0 16В вече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо - Sen7ineL
Collapse
X
-
Разглеждйки снимките ще кажа само ъЪъъъъъъ понеже си нямам хабер от тунинг, още повече че нито съм машинен инженер, нито имам опит, и отново ъъЪЪЪъъъъъъъ.Все пак си мисля, че автора на темата няма да е зле да хвърли един поглед тук:http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=18644
Коментар
-
ако искаш ти давам телефона на Иво и се рабирате , той маха неговото 1.4 с мегата и слага 2.0 16в а неговото е от вървящитедемек - слагаш палиш и караш сигурно оборотомера и километража ще трябва да се преправят за да пасне на уновския но там не съм много в час с мегитеsen7ineL написа:Мисля че има Ауто Дата за тези неща или се бъркам
Орлински кайи цена за читав мотор от ГТ + инсталация + скорости + еко ... демек всичко ???
Power Under Pressure
Коментар
-
ААА много се плашиш :D :D срали срали хората ,виж колко много работа има ,чак ме засърбяха пръстите!Нарочно не коментирах разширителния съдWhitePower написа:това под капака само като го виждам и ми идва да изхвърля всичко в кофата май има само здрава ( евентуално ако няма цепки ) глава и един блок ако няма дефекти и колектора е пукнат ;( и е мега некачествен и май от там само проблеми ще има
А как точно без датчика за положението на дроселовата клапа са давали газ до 5000 об още не ми е ясно! Всичко се оправя няма не поправими неща!Въпроса е дали те устройва времето и парите
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
времето не е проблем ама парите като гледам ...3к за чаркалък за да стане кола , щото сега е само мотора , после електрониката , и накрая окачването и спирачките .....сещаш се налиbebito^^^ написа:ААА много се плашиш :D :D срали срали хората ,виж колко много работа има ,чак ме засърбяха пръстите!Нарочно не коментирах разширителния съдWhitePower написа:това под капака само като го виждам и ми идва да изхвърля всичко в кофата май има само здрава ( евентуално ако няма цепки ) глава и един блок ако няма дефекти и колектора е пукнат ;( и е мега некачествен и май от там само проблеми ще има
А как точно без датчика за положението на дроселовата клапа са давали газ до 5000 об още не ми е ясно! Всичко се оправя няма не поправими неща!Въпроса е дали те устройва времето и паритеPower Under Pressure
Коментар
-
Ами то без да разбираш се вижда нали са нарисувани :D и всеки път пишеш неправилно ника на жена ми.и за какво ти е схема след като нямаш здрав агрегат?Какво стана с главата даде ли да я замерят? ако е в нормите сложихте ли нови водачи нови клапани напаснахте ли ги нови вложки нови пружинки парички?какво стана с втората глава която купи ако вала и е в нормите може да го ползваш и да заделиш на страна една готова глава! и после да започнеш блока!кабелите и окабеляването е последното нещо!Но ти ги дадох да ги имаш!Снимки на задната седалка още няма.sen7ineL написа:Понеже аз неразбирам от жици , схемата ще я дам на жичкаджия , bebito^^ това ли е сжемата за окабеляването кум диузите , дросела , бобината , дебитомера и т.н ??Извинявам се ако е тъп въпроса но неразбирам от схеми и жици :Duno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Днес ще направя още снимки ... онази глава я отказах вала беще по сле и от моя и като потчудо в авто-моргата до нас намерих кожух и вал за уно турбо ... и то в перфектно състояние , оставил съм главата на шлайфиста днес ше му занеся и вала....А аз днес ще ходя за гарнитури и сигменти.Майстора каза че всичко по цилиндрите и буталата е наред , но ще се купят днес и нови биели
Fiat Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар