sen7ineL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно Турбо - Sen7ineL
Collapse
X
-
Дано защото това е правилния начин след като свалите мотора и кутията купето като трябва го издърпайте някъде където е удобно да седи!защото ще имате работа. С нетърпение очаквам да видим какво е дереджето на мотора,при мен имаше изненади,дано при теб няма!uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
Едва ли има нещо да ме уплаши!Кажи какво се търси от колата,за да начертаем някакъв път,има два варианта да се върне в заводския вид перфектен двигател след основен ремонт ново турбо заводското и ревизия на кутията,ще стане една здрава и добра кола както и много па малко пари ще заминат,А ако мислиш да правиш бегачка кажи какви коне се гонят за да видим какво ще вместим,но и в двата варианта е нужно време и пари!А и не каза защо си земал тази кола и за какво ти е?sen7ineL написа:Днес или утре като тида в сервиза ще ти покажа ужаса от вън на мотора да видиш каква е трагедия .... дано и вътре да нее така , но маи сее пали защото има бая неща леко постопени
... Ще ти я снимам да я видиш :Хuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
От малак ги гледах на видекасета ралитата с делта интеграле и уно турбо и от тогава ми е мечта тази кола ... Общо взето това ми е 3-тото уно турбо , относно коне искам да я вкарам в правия път несъм се залетял да я правя бегачка .... идеята за колата ми е на по високо налягане челно разположен кулер и евентоално понеже знам че тази кола неможе да се мапне ако има измислен варянт за мап да я мапна и това да и е ..... Искам да си я карам като ежедневна кола , днес купих и турбо пътища за кулера ще кача снимки . Та електрониката под капака е замазана и незнам кое от каде и как е , евентуално за това ще ми е нужна най-голяма помощbebito^^^ написа:Едва ли има нещо да ме уплаши!Кажи какво се търси от колата,за да начертаем някакъв път,има два варианта да се върне в заводския вид перфектен двигател след основен ремонт ново турбо заводското и ревизия на кутията,ще стане една здрава и добра кола както и много па малко пари ще заминат,А ако мислиш да правиш бегачка кажи какви коне се гонят за да видим какво ще вместим,но и в двата варианта е нужно време и пари!А и не каза защо си земал тази кола и за какво ти е?sen7ineL написа:Днес или утре като тида в сервиза ще ти покажа ужаса от вън на мотора да видиш каква е трагедия .... дано и вътре да нее така , но маи сее пали защото има бая неща леко постопени
... Ще ти я снимам да я видиш :Х
Fiat Punto GT
Коментар
-
Значи или я правиш на заводското налягане и всичко заводско или няма разлика дали ще бъде с 0.3 или 1 бар отгоре иска си електроника и други неща!щом искаш да си я имаш и да си върви нормално! То защо не взе оригиналното турбо?. А план за кола означава нещо такова?Двигател /след основен ремонт/Интеркулер front 450мм х 175мм х 65мм Турбо пътища: Samco SportВодни пътища: Samco Sport Уейст гейт:- Turbosmart Ultragate 38mm BlowOff Valve: Bailey DV26 ’Evo’ Twin Piston Dump Valve Boostcontrol: turbosmart E-boost2 /Важно защото има буст по предавки и управление на водно метанолова инжекция все нужни неща за мошна кола само на предно/ Boostcontrol solenoid:turbosmart 4-port Инжектори: -зависи!Горивна рейка: -aeromotiveГоривен клапан: turbosmart EPR 800 Скоби: T-образниИзп. Колектор: custom/плетен с извод за външен гейт!/ генерация: ф-60 с резонатор /не е хубаво прекалено отпушено или прекалено затапено/Бутала: WössnerБиели: -WössnerРазпределителен вал: pipercam /зависи какво се търси ще се подбере един от трите!но предвид заложеното турбо 285/комплект с пружинки тарелки всичко! ролка: pipercam /раздвижна/Ремък: pipercamЛагери: основни: ACL Лагери биелни ACL Bолтове: ARPМоторна електроника:megasquirtНастройка : Хеед-91 Сонда - Иновейт ЛЦ-1 /кит Турбо:- T3/70 turbocompressore con wastegate interna- Guarnizione flangia di montaggio T3Dati tecnici: - A / R 70 - alloggiamento 48 A / R- T3 Flange (86x45mm dimensioni del foro misurata al centro)- Raffreddamento ad olio- Raffreddato ad acqua- Wastegate interna- Fino a 2 Bar- Per 400 CVSpecifiche: Turbo molto consigliato per i motori di piccola cilindrata , risponde da subito ed è capace di far raggiungere la velocità di punta in tempi breviAdatto per:- I motori da 1.3L a 2L- Ad esempio, Fiat Uno Turbo, Fiat Coupé 16v , Fiat Punto Gt ,G40, G60, 1.8T, 1.8 e 2L 8v o 16v, Opel C20Бензинова помпа: Bosch Part Number : 0580 254 044 300LКато примерно за да се спестят буталала,биелите,и болтовете може турбото да се смени с това:GARRETT GT2056 по малки инжектори и по малка помпа!но предвид другите разходи по добре е първия вариант!Виждаш ли примерно как се правят нещата първо план и после според него! Аз написах примерен сега напиши какъв е твоя и лесно с колеги ако си объркал някъде ще помогнем,не някой да ти го напише!Форума е да си помагаме не някой да върши работата на другия.Когато си зададеш въпроса коректно ще получиш и нужния отговор.П.П. Дано не си ме разбрал погрешно.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
На мен ми се връзва перфектно 840 кг над 400 коня с буст по предавки /за да не стоим на едно място/и всичко това компактно в 1,3 мотор бързо развърташ се и лек,не е като да думниш 2 литра в коша на уното и да се чудиш как да го караш.А и караш ретро кола 85 година! и то топ модела което си е добре!сега такива части ако сожим на едно ево резултата ще е друг! но тук говорим за любов към марката и една кола!А и да не забравяме това са части и тунинг само по един двигател! не ми се пишеше и за окачване ходова,част и купе!а и съм му дал три варианта!оригинално уно турбо! -най безболезненоWhitePower написа:малиии токова мноооого тунинг части налято за една малка турбина нещо грам не ми се връзва
уно турбо с гарет 2056 - ще спести някой друг лев но и бая от конете!и най добрия вариант - варианта който съм описал с Т3 Whitepower : не ти ли харесва сетъпа който съм дал?
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Неможах да разбера искаш да кажещ че електрониката от Пунто ГТ става на Уно 1.3 турбо ???jungleraver написа:Честито!1.3 или 1.4? Ако електрониката е тотална леща може да имплантираш от пунто ГТ, вече има доста на части, има и доста такива проекти по мрежата
Много е як уайд боди кита! И аз съм две ръце за чисто черна
Успех!!!Fiat Punto GT
Коментар
-
bebito^^ за момента ще до карам на план да се запали колата , без да се отваря мотора .... копувам всичко ново което е нужно за да заработи тази кола , слагам бустконтролер и ще и дам налягане 1.4 бара . След това почван да се позанимавам с предницата каквото има за смяна И ако нещо се счупи се подменя с ново. Така мисля да действам с колата , иначе разбрах мисалта ти за ревизия на ретро кола
Fiat Punto GT
Коментар
-
перффектно значи си наясно какво правиш сподели с нас.турбо- параметри какви за 1.4 надув.инжектори какви?дебитомер - решение?електроника каква?аванс?и други пикантни неща.П.п. Аз ще наблюдавам да видим какви ще ги свършите.sen7ineL написа:bebito^^ за момента ще до карам на план да се запали колата , без да се отваря мотора .... копувам всичко ново което е нужно за да заработи тази кола , слагам бустконтролер и ще и дам налягане 1.4 бара . След това почван да се позанимавам с предницата каквото има за смяна И ако нещо се счупи се подменя с ново. Така мисля да действам с колата , иначе разбрах мисалта ти за ревизия на ретро кола
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар