Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нестандартно разполагане на турбокомпресор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нестандартно разполагане на турбокомпресор

    Тази събота по предаването "возила" по дискавъри гледах как на една кола и сложиха турбото в задната част на генерацията, "поради липса на място в двигателния отсек" Като помисля малко за негативите май само по големия лаг от 5-6 метрови тръби назад-напред за студената част, друго не се сещам. Та би ми било интересно да подискутираме това нещо тук. Потърсих из нета дали е качено някъде филмчето, но не можах да го намеря. Даже ми се вижда голям плюс това, че няма да се нагрява много самото турбо и с по дългите тръби, може би няма да има нужда от интеркулер. ...Едит> то в такъв случай въздушния филтър може да е в багажника и да има само една тръба за студената част Интересно как ще му се отрази конденза, който несъмнено ще е в повече в тая част на генерацията. Тея от дискавъри дали не ни взимат за балъци
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    Няма плюсове.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Май само това че не заема място в коша и не грее. Един от коментарите беше, че с тия пластмаси под капака, било опасно да се слага там турбото
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Идейно и приложимо на 6-7-8 хиляди кубикови атмосферни говеда за някой друг кон отгоре
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          Не знам нищо по въпросът ти, но тук изглежда много яко!http://vbox7.com/play:3eab38f7
          FIAT tempra 1.6

          Коментар


            #6
            Същото изпълнение беше, само че тек турбо. Чудя се дали това не е алтернатива за бюджетно подсилване, примерно, на легендарния иноишес и подобни атмосферки:P
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Joro написа:
              Същото изпълнение беше, само че тек турбо. Чудя се дали това не е алтернатива за бюджетно подсилване, примерно, на легендарния иноишес и подобни атмосферки:P
              абе аз се сещам за един доста сериозен минус как ще изолираме Резервара отзад от турбото (мисля че ще се нагрява повече) може и да бъркам иначе и аз попадах на една снимка с задно турбо иначе ето две сними как как се нагряват турбо пътищасори за спама с тях
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                В края на генерацията няма да е толкова горещо като отпред. На тоя лексус на клипа май резервоара му беше в багажниа. Тук ма нещо по темата: http://ststurbo.com/
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  лексуса е с метанол инжекция
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар

                  Working...
                  X