Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Здравейте ! Какви варианти има за вдигане на мощността?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не, определено това НЕ е варианта!Продаваш си колата, додаваш парите, дето си ги приготвил за смяна на двигателя и си купуваш готова кола над 200к.с., каквато си пожелаеш (най-добре 4х4), че накрая може и да останат пари за черпене.... Смятай, батка, смятай!

    Коментар


      #17
      Kuku написа:
      парите, дето си ги приготвил за смяна на двигателя и си купуваш готова кола над 200к.с., каквато си пожелаеш (най-добре 4х4), че накрая може и да останат пари за черпене....
      Ако тия пари дето си споменал горе са му по-малко от 6-7к, дълбоко ме съмнява 4x4 над 200 коня да се вмести в бюджета му. Не излиза евтино честно казано.
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #18
        S.W.A.T. написа:
        1.8ка 50тина шота дали ще изкара
        Пробвай де! И да не издържи тъкмо по - бързо ще започнеш с истинските неща в живота :D , а и ще знаем - държили 1,8 на 50 шот-а или не
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          #19
          ILIANNO написа:
          :D Мерси за информацията колеги...извинявам се за обърквацията с темата нооо нов съм ще ми простите... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 друго да питам...при варианта "смяна на мотор" само мотора ли се сменя или и други чарколи?И друго...моя мотор 1:1 ли е турбо варианта и мога ли да мина само с добавяне на турбо?А и още нещо... :D какви са вариантите за вдигане на мощноста без турбина ? Май станаха много аджемийските ми вапроси... :P
          Тоз филм съм го гледал със смяната на 20VТ матор-има тема в "Завършени проекти", прочети и я и ще си отговориш на доста въпроси! Иначе ти трябва и кутия, и полуоски, и главини, и тунел със жила, и електроника, и окабеляване в коша, и нерви, и яко бач и... пара..... Двата мотора неат нищо общо биели, бутала, клапани/натриеви са/.... А бе най-добре го смени купето си със заводско 16 или 20 VТ - по лесно, по-сигурно, по ефтино /най-вероятно/...Иначе ... успех
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #20
            stenli_fiat_coupe написа:
            смени си мотора 20 20в турбо и си готов
            Според мен турбо мотора си влиза в твоя кош спокойно.Няма да има кой знае какви допълнителни преправяния.Естествено мотора трябва да е с електрониката си. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
            Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
            EIBACH SPORT SPRINGS!

            Коментар


              #21
              porosenoq написа:
              Kuku написа:
              парите, дето си ги приготвил за смяна на двигателя и си купуваш готова кола над 200к.с., каквато си пожелаеш (най-добре 4х4), че накрая може и да останат пари за черпене....
              Ако тия пари дето си споменал горе са му по-малко от 6-7к, дълбоко ме съмнява 4x4 над 200 коня да се вмести в бюджета му. Не излиза евтино честно казано.
              Брат, ти отварял ли си скоро мобиле.бг?Той ще даде 3000лв. само за смяна на мотора и то не е ясно дали ще мине само с тях!Вместо това, СПОРЕД МЕН, е много по-добре да си продаде колата за 3000-4000лв. (зависи от колата), да додаде ония 3000-4000лв. (колкото е събрал) за смяната на мотора и да си купи готова, здрава, права, вървяща, ЗАВОДСКА кола....Сега отвори мобиле.бг и напиши в подробното тъсене само мощност НАД 200к.с. и цена ДО 7000лв. - излизат 320 обяви - ега не си хареса нищо

              Коментар

              Working...
              X