Имал съм Alpine 9855 и знам за какво иде реч, определено си заслужава всяка една стотинка вложена в него, но пък и ти от DVD какъв звук очакваш. Аз съм с Pioneer DEH-88RS и CD-UB100, без никакви настройки по EQ, само времезакъснения на каналите и LPF и HPF и вярвай звука и почти уникален. Е то това си зависи и какво има навързано след него де
.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Grande Punto
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Аз си ги пускам от Айфоня клиповете. че както казах ДВД-тата му е трудно да ги чете.Аз правя директна съпоставка от настроен както трябва до най-малката дреболия Алпайн 9855 инастроен ШИТ който ми е на таблото и ти казвам че разликата е ОГРООООМНаНезависимо от какво възпроизвеждат музиката (хубавото на Алпайна беше, че вземаше сигнал от телефона директно от предусилвателя )Абе повече Пайнер НИКОГА от няколко години според мен правят само боклуци с малки изключения. LPF е настроен да срязва баса на колкото се може по-висока честота (125хз) и колоните пак ги мъчи да вадят бас (дори и слаб)С Алпайна нямаше такова нещо. Пък и всичките ми приятели с Пайнери се оплакват от не четене на определени дискове прескачане и още какво ли не.Имам 2 херца HCX и един усилвател 2х100Вата за тях. (Свалих си ги като продадох Алфа-та - 155-ца)Още като взех колата мислех да ги слагам от пред но оригиналните колони свиреха толкова добре с Алпайна, че се отказах.Сега обаче май ще трябва да ги сменям......batproho написа:Имал съм Alpine 9855 и знам за какво иде реч, определено си заслужава всяка една стотинка вложена в него, но пък и ти от DVD какъв звук очакваш. Аз съм с Pioneer DEH-88RS и CD-UB100, без никакви настройки по EQ, само времезакъснения на каналите и LPF и HPF и вярвай звука и почти уникален. Е то това си зависи и какво има навързано след него де
.
Тъпото е че в задните врати говорителите са басчета 13см които на мен никаква работа не ми вършат пък не ми се набиват пари за други колони. Ще видя да режа нещо ако може да се сложат 16.5см и от зад ще е супер.
Коментар
-
Радвам се,че си оцелил добър модел на лупите в такъв случаиthe_game написа:Кът офф линията е в пъти по-добра от на оригиналните фарове. Дългите също са добре. Като цяло съм много доволен от светенето. Като цяло кът офф линията е не е точно отсечена ами е дебела 1см примерно и този 1 см е лилав. Абе ще снимам тези дни. Или най-добре на някоя среща да идем и да ги видиш реално как светят.Oсвен това през деня като карам на фарове и колата пред мен спре и има дърво и то прави сянка фаровете се вижда къде светят, което преди нямаше как да стане.Абе щом вечер на мокро в града се вижда като съм пуснал фаровете. (Рефлекторния ксенон беше много зле особено на междуградски мокър път с насрещтно нищо не виждах буквално карах на надежди да няма нещо на пътя.)Иначе аз имам един куп фарове втора употреба Имам и с оригинален ксенон от S-class Авенсиси Е39 - и т.н.Даже си отделих две филипс крушки 4200К само трябва да си взема кабелчета че са D2S и ще сменя китайската крушка (6000К) и мисля, че ще е още по-добре.Въпреки че 6000К крушка на лупа свети много по-бяло от колкото 6000К само по рефлектор.
На мокро иначе и на мен си ми светят фаровете добре,докато не ми се изпери някои отсреща с навирени светлини и и аз почна да карам по усет
Сподели по-нататък как са марковите крушки с по-топлата светлина.Теоритично би трябвало да имат доста по-добра осветеност,ако ще и само заради цвета.
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар