Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Uno 0.9 45 към - autobianci 1050 Abarth 70 hp
Collapse
X
-
Мерси Колега Весели празници и на теб и дано и при теб всичко мине добре по проекта че останахме малко с уно-та особено старата маска която на мен ми харесва повече а не мк2 ..mstar написа:Евала колега,само такива хубави неща да се чуват и през новата година :D А дано и аз някога да стигна до first start.И весели празници!
ето малко инфо изкопчих сега разликата между двата двигателя по големи бутала по сгъстен по голям ход на буталата 903 кубикаТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 903 cc (55.1 cu in)Диаметър на цилиндъра 65 mm (2.56 in)Ход на буталото 68 mm (2.68 in)диаметър къмто ход на буталото 0.96Обем на един цилиндър 225.75 cc/cylinder (13.78 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 9 : 11050 кубика AbarthТип двигател OHVБрой на цилидрите S-4Клапани на цилиндър 2 (toplam 8 adet)Работен обем 1050 cc (64.08 cu in)Диаметър на цилиндъра 67.2 mm (2.65 in)Ход на буталото 74 mm (2.91 in)диаметър къмто ход на буталото 0.91Обем на един цилиндър 262.5 cc/cylinder (16.02 cu in/cylinder)Брой основни лагери 3Степен на сгъстяване 10.4 : 1
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
да продължа да си говоря сам малко като лудите .. :D та работата е малко в застои че вкарахме друга кола за няколко дена да се прави на бързо и съм преместил моята за малко та иначе многоточковото запалване е готово хвърля искра сега да те убие на 1-1.5 см това разбира се на изходния кабелпрез делко през кабели си се получават загуби ще го пробвам на колата сега съм се хванал с схета за високоволтовата бубина имам и готови руски но някои схемички ми допадат повече и ще направя едната но ще пробвам и с готовите с всички да видя как е в мазето изрових 1 многоточково запалване руско 1 ел запалване с високото напрежениеоще едно запалване цяло и 5 бубини от къде имам толкова идея си нямам :D 4-те от бобините обаче са обикновени мисля че последната която баш търся беше високоволтова ако не ще търся от Самара те бяха с високоволтови бубини
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Мерси колега трябва да направя снимки скоро време на някои неща които не можах да направя до сегаиначе ще го снимам от вън но то сега е далматинец :D 1 черен калник черен капак заден капак минат на филер 1 врата мианта на филер другата черна :D :D тия дни ще се позанимавам пак с него малкоdaniel_georgiev написа:Поздравления за успешната трансплантация...много е яка темата. По-натам може да го снимаш да го видим и отвън.
Успех довършването на проекта! Поздрави! :PFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Един добронамерен съвет: Намери данни за вакуума на варшавата и градусите които дава центробежния и вакумния и авансатор, и при какви обороти , и какъв вакум /който пък зависи от обема на двг-то и щуцерите/колко дава и ако вземат и да се окажат всички данни еднакви с тези на абарта може и да усетиш че караш абарт.Да не говорим,че гърбиците на оста в това делко са така изчислени по фази и време за зареждане на бобината че да работят на двигател който едва ли може да дигне над 4000 оборота.mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
Коментар
-
Вероятно си прав колега но избора ми не е голям имам 1 от Уно 45 (идентични двигатели почти ) имам 1 от падна което с некво подобие на палец тип шайба и това от варшаата е най читаво за са сега а информацията където ми казваш да е намеря аз с кеф бих е търсил но и да намеря на варшавата то за тоя двигател имам многооо малко информация по нет-а то беше с делко на падна като го взех без вакум без нищо само капачка Abarth понеже като са го разглабяли да го правят то с ие било с ел запалване с всичко и тогава някои им е претарашил гаража и са леко хванали пътя.. :D а абарт делкото за тоя двигател си е точно невъзможно да се намери.. ще видим какво ще сътворя и с кое ще е най добреMEMO написа:Един добронамерен съвет: Намери данни за вакуума на варшавата и градусите които дава центробежния и вакумния и авансатор, и при какви обороти , и какъв вакум /който пък зависи от обема на двг-то и щуцерите/колко дава и ако вземат и да се окажат всички данни еднакви с тези на абарта може и да усетиш че караш абарт.Да не говорим,че гърбиците на оста в това делко са така изчислени по фази и време за зареждане на бобината че да работят на двигател който едва ли може да дигне над 4000 оборота.mohel написа:така малко събирам чарколяк по подходящ понеже както се разбра делкото от Abarth-a е хванало гората некъде още тогава.. и са сложили такова от падна и то няма вакум и така на та-така та реших да си правя моито но изкопах едно отВаршава перфектнооо с вакум с чукчето центробежните са перфектни всичко седи близко точно абе просто перфектнои сега ще му преправя пръта долу ще сложа моя с шлиците и ще пробвам с него делкото е около 20 пъти по добро от тия където аз ги имам пък нека да е от Варшава ... ят ме е единствено че няма да мога да сложа Abarth капачката ама голяма работа въпрос на красота само.. :D по електроното запалване се работи многоточковото палене е е готовоскоро се надявам да имаме всичко и да почна да ги слагам само да ми направят пръта на тва делко при баща ми на работата
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
някой може ли даде информация точно за на тоя двигател Абарт Делкото какво е било точно?и ако може някои да каже как е Делко на En ? :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Мда питах вече чичко google ама се едно както винаги за тоя мотор информацията е кът само в един сайт на абарт намерих около 30-40 и то се различни видове ела разбери кое как е ..ще бъде с каквото му направя няма друг начин явно 3 делка имам и 3те различни ще ги направя да са като хората и с което е най добре с него ще е а и едва ли някои има информация тук тука ако не става въпрос за 2.0 турбо няма кои какво да ти каже..kaci написа:На Английски е точно както е правилно да се нарича - distributor
Делко е нещо различно!
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо таковаkaci написа:Това върши ли работа?
Ако покажеш нужното уважение към 2.0 турбо моторите, ще ти дам и линк да си свалиш цялата книга!
Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Много добре разбрах каква ти е мисълтаmohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова
Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
Рови и ако не намериш нищо-пиши :D
Коментар
-
рових бая като цяло не се намират особено стоиности и параметри но намерих един хубав форум само за тая кола..лошото е че е на италянски ама си превеждам някакво с гоогле там намерих неща които също ме интересуват ама не и точно за това намерих и инфо точно показващо това което и ти ми даде все още го разглеждам разни проекти колко повече инфо за това толкова по добре.. иначе аз нямам голям избор от 3-те делка 1 ще е ще се види с кое е най добре това с което взех мотора повярвайте ми не е по добро от тия където ги мисля да ги правя и наглася..+ това запалването ще е електроно работя по него в момента.. за многоточковото запалване е готовоkaci написа:Много добре разбрах каква ти е мисълтаmohel написа:Мерси колега за информацията пак е от полза а относно 2.0 Турбо моторите ми е пределно ясно друга ми беше мисълта че само за тях се говори в форума и нищо друго а не че са зле или нещо такова
Мерси пак за инфо-то сега ще ровя
Рови и ако не намериш нищо-пиши :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар