Защо се занимаваш с превеждане, не мога да разбера
Хората си знаят нещо, а ти искаш да ги убедиш в противното :DХора като теб, Гай Крофт и др. изглеждат като аматьори пред българския гений!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...
Collapse
X
-
Много добро попадение :D винаги ме е било яд когато някой "БГ гений" се опитва да "подобри" нещо с цел икономия и видиш ли "мога да таковам дявола във въздуха" а в крайна сметка след Н-на брой опити се връщат на правилния начин ,обаче с много нерви и излишни средстваkaci написа:Защо се занимаваш с превеждане, не мога да разбера
Хората си знаят нещо, а ти искаш да ги убедиш в противното :DХора като теб, Гай Крофт и др. изглеждат като аматьори пред българския гений!
Ама какво да правиш,имаме си много "родени гении" тука в БГ
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Май аз нещо не съм наясно значи с ремонтните размериVET написа:Здрасти, значи излиза че основните ти са на първи ремонт, а биелните на втори. Само не разбрах, човека който е стягал лагерите как е проверил хлабината?
. Когато е 0.2 десети на диаметър на шийката е първи ремонт, така ли? Значи всяка черупка е с 1 десета по дебела от нормалната. Не съм имал работа с ремонтни размери и си мислех че това дето го пише 0.1 на черупките е за диаметъра...
Коментар
-
Ми това не е много хубаво,в смисъл че води до едни мисли за "криене" на нещо.Пожелавам ти да го подкараш тоя мотор скоро и да нямаш ама никакви проблеми,че се нагледахме последно време на осрани мотори от предишни собственициtwezzy написа:Колеги днес зглобих коляновия вал с нови лагери и човекът който ги стегна премери хлабините и каза че било в нормите, но не каза колко стотни е.....
П.П.Колега извинявай че ще ти ползвам темата ,но искам да напиша нещо което може да е полезно на всички в този раздел и не само.Както споменах в началото на седмицата на такъв блок като на колегата открихме хлабина 0,08мм на средния основен лагер.След няколко телефонни разговора си уредихме в четвъртък(вчера) да го занесем в 8 часа сутринта за да може да го направят в рамките на деня и да си го вземем.Фирмата се казва ЗИГ (З&Г) и се намира в Сливен.Страхотни професионалисти,перфектна модерна техника и ... нямам какво да кажа повече.Хората установиха че освен хлабина на горе на средния лагер,коляновия вал е мърдал във всички 5 основни лагера и странично
След ремонта всички хлабини са 0,05мм.Това ни доведе да размисли,че при ревизирането на такъв( а и какъвто и да е турбо) мотор е задължителна проверка на тунела,понеже тия мотори са поне на 100 000км и гаранция имат отклонения от нужния размер.Те това исках да споделя с вас колеги
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
В този форум накрая ще вземе да се окаже че може да се намери и нещо полезноivanko_rs написа:П.П.Колега извинявай че ще ти ползвам темата ,но искам да напиша нещо което може да е полезно на всички в този раздел и не само.Както споменах в началото на седмицата на такъв блок като на колегата открихме хлабина 0,08мм на средния основен лагер.След няколко телефонни разговора си уредихме в четвъртък(вчера) да го занесем в 8 часа сутринта за да може да го направят в рамките на деня и да си го вземем.Фирмата се казва ЗИГ (З&Г) и се намира в Сливен.Страхотни професионалисти,перфектна модерна техника и ... нямам какво да кажа повече.Хората установиха че освен хлабина на горе на средния лагер,коляновия вал е мърдал във всички 5 основни лагера и странично
След ремонта всички хлабини са 0,05мм.Това ни доведе да размисли,че при ревизирането на такъв( а и какъвто и да е турбо) мотор е задължителна проверка на тунела,понеже тия мотори са поне на 100 000км и гаранция имат отклонения от нужния размер.Те това исках да споделя с вас колеги 
Сега разгледах сайта им и ще взема да ги пробвам с ремонта на една глава!
Коментар
-
Здрасти Жоро, ремонтите са през 25 стотни, и за основни, и за биелни.Иване, хубаво е така да си споделяме и съжалявам, че може да ти прозвучи гадно, но това няма как да го хванеш с пластика. Единствения вариант е с компаратор, само тогава се виждат отклоненията. Именно затова меря всичко по 5 пъти и затова имам наблюдения върху качеството на лагерите, защото когато леглото е перфектна окръжност, а лагерите стегнати в лагерното тяло показват значителни отклонения, е ясно откъде идват проблемите ни. Или ще ми кажеш, че тези супер професионалисти са процедирали по по-различен метод от този който аз ползвам?
Коментар
-
Здравей Стоиле,за съжаление не видях по какъв начин и с какви уреди правят измерванията,но предполагам че е така както казваш.Страшно много ме е яд че не ги питах вчера точно по тоя въпрос :D Между другото вчера изпитахме комплекс за малоценност като влязохме във фирмата,че ние с нащо детско блокче де бяхме тръгнали,то навсякъде едни чудовища от 6 и 8 цилиндъра,едни многометрови колянови и разпределителни валове
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега, не се заяждам, ама ти в предния ти пост не си писал за лагери с "дупки", а, че ти дебелеят лагерите и .... за това ти сторих евалла на зрениетоVET написа:Думите ти са доста хапливи колега 2000 20V и не разбирам какво общо има къде живея, това че всички от провинцията си мерят всичко със софиянци не е мой проблем. Мнението ми беше продиктувано от наблюденията ми че такива лагери се слагат на 16 клапановите мотори само защото няма по-долен ремонт от втори, докато старите мотори имат и 3-ти и 4-ти ремонт. Затова когато вала е изтропал и слязал под втори ремонт се ползват такива лагери/биелни/ с дупки както при колегата. А за основните предполагам, че след изтропването също са шлайфани. Та затова предполагам че лагерите са под втори ремонт. Просто използвам главата си, а къде съм си отглеждал очите май няма много общо, не мислиш ли? А относно валовете, стига сте спорили, истината е една, едно е да шлайфаш износен вал, друго е да шлайфаш изтропал вал. И аз карам Фиат Крома вече 70000км с вал на трети ремонт, но вала се шлайфа поради износване е не поради изтропване. Имам и още десетина такива двигателя с шлайфани валове поради износване. Но досега нямам изтропал и после шлайфан вал, който да е издържал повече от 2000 км. А снимките на колегата показват точно това, че на определени места няма маслен клин и топи лагерите. Имам и идна Алфа туин спарк с азотиран и после шлайфан вал и вече 20000 км се кара на уволнение, въпреки че след шлайфа пак биеше 5 стотни - хвала на чудесните лагери, които понасят такова биене. Между другото, азотиран вал е доста по-твърд и от стандартен вал.
Междувременно аз имам опит с тунел на двигател от пистов мотоциклет Ямаха фЗР 1000. Възтанови ми го един юнак от с. Ресен-Краси"Алфата" Понеже и вала беше крив тоз човек го шлайфа и модна за новия размер на блока и шийките на вала и лагери, като заготовките за тях бяха лагери от Тико! Тоз мотоцикъл го карах аз лично 2 сезона и близо 15 000 км. преди да го продам - никакви проблеми! А ДВГ-то въртеше стандартните за него 12-13 000 оборота! Така, че хора оборудвани с техника и знания има, гадно е само, че бачкат или за мноо пара, или за приятели, или работа, която е предизвикателство за самите тях
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
няма обвинение към никойедна камара инженери са подготвили за тъпаци като нас ремонтно ръководствопросто трябва най-вече да го прочетем и да го спазвамеП.П. Жоро ремонтните размери с 0.1 са в инчове :Dkaci написа:Обвиненията за неинформираност и свободни съчинения към мен ли са отправени или към човека(и форума му) който съм посочил като източник?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар