Че какво им е на новите лагери по магазините?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто гт 1.4----2.0 16 турбо...
Collapse
X
-
Ами колега мойте като състояние са същите. Да не ги сменявам освен????Joro написа:Като стана дума за оригинални лагери - днес точно под терасата ми рязаха за скрап едно фиорино дизел. Помислих си че е 1.9 ама в последствие се оказа 1.7. Обаче му обрах основните лагери - оказаха се същите като на 1.8, 2.0 и 1.9d и интересното е че са с минимални следи от употреба. Та да има резерва оргиналдъ...
Коментар
-
ами днес тъкмо затапих баланс валовете на едно фиат купе...след като искараш баланс валовете и избиеш втулковия лагер в средата на блока,отиваш при бай-стругар и ти прави реално две тапи с отвор вътрешно този отвор се приема,че при разширяването от температурата макар и нетолкова голямо затапващата втулка разширява повече отколкото самия отвор кадето е набита.И така аз ползвах втулки с размери;външен диаметър 40мм и 3-4стотни задасе набие плътничко и външно я омазвам на тънко с течен метал държи на температура няма ядове,дължина 25мм с една стъпчица в която втулката опиракато се набие от 41мм в минус една две десети зада премине през отвора откъдето ще я вкараш,а отвора вътре е произволен примерно 20мм.аз съм така на ланчата и няма проблем,а ако не схвашташ от писаното утре ще ти снимам блока с набити втулки и щети стане ясно...twezzy написа:Добре мерси. Значи лагерите отпадат... супер няма да има разработка
иначе колега дай размери за тия тапи и как се слагат и къде се слагат.Говоря за тези на балансиращите валове.успеха цена няма.
Коментар
-
Здрасти Илияне, какво значи перфектни хлабини? Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.Колега Данкоо, за какъв двигател са тези лагери, от къде ги взе, за какви пари и какъв цвят е маркировката, че нещо не я различавам?
Коментар
-
Лагерите са за 2.0 20VT маркировката е червена - STD.Купувани са преди близо 2 години от Александър Ауто - Биелни 130 лв, основни 250 лв.Тогава за тези пари можех да си купя 3 комплекта АЕ.Ако човек има желание се намират читави части, но както казват - хубавите и евтини ги има, но са на различни рафтове/цени.
Коментар
-
Това е абсолютно грешноVET написа:..... Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.....
С микрометъра се проверя само дали шийките на вала са на нужния размер.Меренето на хлабините на лагерите се прави САМО и ЕДИНСТВЕНО с ПЛАСТИКГЕЙДЖ при монтиран вал и лагери ,стегнати на нужните килограми
Всичко друго е фантастика и излишно губене на време
П.П.По въпроса с лагерите,досега всички които са закупувани са били точни,но преди 2 часа Ици мери с упоменатия ПЛАСТИКГЕЙДЖ хлабините на един вал и се оказа че централния лагер е с 8 стотни хлабина,което от своя страна излиза извън границите и ..... блока ще ходи за правене на тунела на ново.Така че има ли размазан централен лагер е 100% СИГУРНО че е разпъната петата и извода от тук е че няма калпави лагери ,а необърнато внимание на разпънати пети на блока
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
както Иван спомена, меря реалната хлабина с Пластигейдж, при тия мотори 4 стотни е идеалната хлабина за биелни а 6 стотни за основни.ако мотора няма да се ползва за "спорт" може да се кара и с по-малки хлабини, но и маслото е добре тогава да не е повече от ..W40VET написа:Здрасти Илияне, какво значи перфектни хлабини? Какво показаха компаратора и микрометъра? По стандарт мисля че бяха 3-5 стотни, пък аз по-малка хлабина от 6 стотни не съм виждал. Говоря и за основни и за биелни.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар