Wilson написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЧИП ТУНИНГ на Фиат Гранде Пунто 1,3 Мултиджет 75 hp
Collapse
X
-
Извинявам се веднага.Подмладил съм те малкоWilson написа:За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
Като гледам всички които са писали в темата ти са с моднати коли.Какво повече искаш?Мога да ти дам списък с местата, където можеш да се "чипираш" на ЛС(да не правя реклама), но няма да го направя, да не стане така, че после ако не останеш доволен, да ме споменаваш с лошо
Както казах и преди погледни по форумите какво предлагат, избери си и действай.После чакаме отзиви от теб.
Коментар
-
Аз обаче май започнах да се разубедавам ..janyboy написа:Извинявам се веднага.Подмладил съм те малкоWilson написа:За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that
Като гледам всички които са писали в темата ти са с моднати коли.Какво повече искаш?Мога да ти дам списък с местата, където можеш да се "чипираш" на ЛС(да не правя реклама), но няма да го направя, да не стане така, че после ако не останеш доволен, да ме споменаваш с лошо
Както казах и преди погледни по форумите какво предлагат, избери си и действай.После чакаме отзиви от теб. 
.. а ми беше много мерак .. ма не ми се занимава с пре***ни турбини и изпушили двигатели .. макар че казват, че няма такваз опасност и давали гаранция ..
Коментар
-
Само да загатна нещо. Този mjet е с управление на Marelli. Много малко тунери в БГ знаят как се смятат таблиците там! Внимавай при кого ще отидеш. Да не стане да ти бутнат картите на горе с 15% и да се чудиш що гори и преминава през режимите с така наречената "спокойна агресия"O.E.Motorsport
Коментар
-
Кoлега, никой не те оплюва, просто помисли хубаво защо, какво и как се променя при ремапа и ще разбереш какво ще стане с разхода, гъвкавостта, еластичността, мощността и въртящия момент. Гъвкавостта и еластичността са производни на мощността и зависят от нея. За кой колко е доволен - ами това е много субективно. Виждал съм хора които са доволни от ремап, който реално не прави почти нищо. Доволни са щото са си навили на пръста че колата ще им е 200 коня и ще се хвалят че са с чип, което пък автоматично означава че ще харчи по-малко и ще върви супер много. Само че всичко това е причинено от еуфорията и кефа че си направил нещо по колата си и не се основава на факти. Всички дето сме писали в темата сме си пипали таблиците и горе-долу знаем за какво става въпрос, кои таблици сменят "тунерите" и какъв е ефекта от това. Именно за това и пишем тук. Ако чипа ти го направят горе-долу както трябва нищо няма да ти стане нито на турбината нито на двигателя. Ако уцелиш някой некадърник вече е друг въпрос.Wilson написа:Ама Вие само май ме ’оплювате’, а не предлагате разумни доводи. Всеки разумен човек може да се досети откъде идва икономията на гориво, на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност .. Освен това твърдо защитавам тезата, че поне всеки е разбирач от всичко, затова сме на тоя хал. Да има и некадърници ’майстори’. Вярно от тях ме страх, но всичко е далавера .. все пак имам приятел, който има ’чип’ на бмв-то си, от 161 на 190 коня, супер доволен, по отношение на разхода не е мръднал се си е същия. А това че съм бил пуснал рекламни абзаци
.. о свещена простота .. кой по-точно рекламирам .. да съм споменал някой ..
За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that 
Коментар
-
С две думи: би ли обобщил, защото признавам си ме затрудняваш, да те разбера ..Съветваш ме както другите да не пипам нищо по колата... Правилно ли съм те разбрал или .. не ...vsd написа:Кoлега, никой не те оплюва, просто помисли хубаво защо, какво и как се променя при ремапа и ще разбереш какво ще стане с разхода, гъвкавостта, еластичността, мощността и въртящия момент. Гъвкавостта и еластичността са производни на мощността и зависят от нея. За кой колко е доволен - ами това е много субективно. Виждал съм хора които са доволни от ремап, който реално не прави почти нищо. Доволни са щото са си навили на пръста че колата ще им е 200 коня и ще се хвалят че са с чип, което пък автоматично означава че ще харчи по-малко и ще върви супер много. Само че всичко това е причинено от еуфорията и кефа че си направил нещо по колата си и не се основава на факти. Всички дето сме писали в темата сме си пипали таблиците и горе-долу знаем за какво става въпрос, кои таблици сменят "тунерите" и какъв е ефекта от това. Именно за това и пишем тук. Ако чипа ти го направят горе-долу както трябва нищо няма да ти стане нито на турбината нито на двигателя. Ако уцелиш някой некадърник вече е друг въпрос.Wilson написа:Ама Вие само май ме ’оплювате’, а не предлагате разумни доводи. Всеки разумен човек може да се досети откъде идва икономията на гориво, на Вас само мощност Ви е в главата, ами гъвкавост, еластичност .. Освен това твърдо защитавам тезата, че поне всеки е разбирач от всичко, затова сме на тоя хал. Да има и некадърници ’майстори’. Вярно от тях ме страх, но всичко е далавера .. все пак имам приятел, който има ’чип’ на бмв-то си, от 161 на 190 коня, супер доволен, по отношение на разхода не е мръднал се си е същия. А това че съм бил пуснал рекламни абзаци
.. о свещена простота .. кой по-точно рекламирам .. да съм споменал някой ..
За сведение на колегата съм на 32 и това ми е четвърта кола .. ама на кой му пука .. аз питам за съвети от хора с чипнати коли .. as simple as that 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар