Аве пръскай смело бре, по-зле няма да стане.Може да не му се вижда цвета :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Това ограденото в червено допълнително поставен бензинов филтър ли трябва да е ??Не съм запознат, но бензиновия филтър не прави ли някакво макар и малко съпротивление на бензиновата помпа, смисъл при 3 бара ако се сложи такъв филтър няма ли да има пад или при 3 бара на помпата няма да и е проблем 1 филтър в повече, питам от чисто любопитство
punto HGT
Коментар
-
Това не е добре, защото при 6000-7000 оборота ако падне дебита макар и с малко най вероятно колата ще беднее и няма да върви толко добре, иначе този филтър като допълнение предполагам не е лош вариант, при положение, че всички знаем колко са ни хубави горивата, но пък отчитам минус, че е монтиран в двигателния отсег, да го бяха монтирали някъде под купето.riot написа:няма да падне налягане а ще се намали дебита и то с малко, в зависимост от филтъра.punto HGT
Коментар
-
преди време, когато карах на газ и бензин, практикувах следното. След изчистването на резервоара, извършено след смяна на бензинова помпа, започнах да си сипвам бензина в туби. После го минавах през 2 филтъра за кафе ( да точно тези конусовидните) и чак тогава влизаше в резервоара. Проблемите със зацапани дюзи намаляха драстично.Реално погледнато, имайки предвид характеристиката на горивото, бензина не е толкова мръсен или податлив на "цапане" като примерно дизела. Просто качеството (разбирай октановото число) не винаги отговаря на реалността.Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
Че ще е вечно моя тук спор няма, просто като видя нещо различно от това, което излиза от завода и от чисто любопитство почват да възникват у мен въпроси и тъй като казах, че съм любопитен просто си ме кара да си задам въпросаemzo написа:Той Дидича ще векува с таз кола
Слагай по малко бензин, да е пресен и не се занимавай с глупости.
Сипвам по 10 кинта бензин, колкото да има за гонки, на следващата среща пак 10 кинта и така
, така че е пресен, а колко е пресен на самата колонка е отделен въпрос
punto HGT
Коментар
-
Това да се чуваriot написа:Производителя винаги се застрахова и слага по мощна помпа, отколкото е нужна, така че няма как да обеднее.
Я кажи докъде го докара с 2,0 16VT-то, колата в движение ли е?- мотора с много преправяне ли влиза в коша ?- мотора заедно с неговите скорости ли си влиза или ползваш други скорости ?- по предницата всичко от купето ли прехвърли ?- нещо от пунтото оставали, което може да се ползва ? :D
punto HGT
Коментар
-
Малко снимков материал на още една част с марка "HITACHI".Това е дебитомера, на който виках МАП сензор
Някой може ли да преведе какво значат цифрите и обозначенията, а и това ABC отгоре ?
Това са всички букси, които са сложени и вървят комплект с дросела, всичко в едно
1. Стъпково моторче2. Дебитомер3. Това е за клапата /паричката/ в дросела, май ТПС му се викаше
4. Това е буксата на ламбда сондата, която не е закачена към дросела.Тука пак идва един въпрос с повишена трудност, от типовете въпроси за Емо
, колегата cerwin, докато имаше пунто хгт преди време беше споменал, че е с по голям дросел, до колкото успях да открия темите където беше писал разбрах, че е от алфа 155 2,5 V6 бензин, нямам идея тоя дросел как изглежда и дали върви с всички тия части описани в горните три точки, но по неговите думи колата е била по добре като мощност, най вероятно на тоя дросел самата паричка е по голяма и позволява по-голямо количество въздух да мине през двигателя. При пунтото дросела по спомен е около 80мм, но самата паричка предполагам не е по голяма от 40-45мм, не съм сигурен. Тъ някой има ли идея дросел от споменатата алфа дали може директно да замени този от пунтото или ще трябва преправяне, ако трябва утре ще снимам дросела на пунтото да се види как изглежда, че колегата cerwin отдавна предполагам, че не посещава форума.Още не съм свършил с поста
Така изглежда пунто 1,2 60к.с. с монтиран компресор, само тялото на компресора е фиксирано, тръболяци, кулери и т.н. не са редени, че трябва преди това да се пипне МАП сензора, защото като надуе компресора се шашка ЕКУ-то и реже бензина, трябва ремап и да се пипне и МАП сензора.Общ изгледМонтирана допълнителна ролка за по голяма площ на минаване на ремъка през шайбата на компресора
Необходимо е и монтиране на допълнителна ролка при шайбата на коленовия вал, защото пистовия ремък на това пунто е 3 или 4 канален, а на самия компресор шайбата е 7 канална
И за капак се повозих на един голям кораб над 1500кг, с фул екстри и кожен салон /голям кеф/ наречен Ланчия Капа 2,0 20V turbo, това чудо не си иска гумите и на 2-ра скорост, голям кеф е турбото ... :D
punto HGT
Коментар
-
16вт-то си движи почти всеки ден, вече има няма 3000-4000 километра му навъртях, но още му изкусурявам някои неща, правих си един експерименти с бутста и спуках кулера, се трябва нов, после ми се запалиха кабелите на перката(малко тънки бях сложил) и това оправих, сега го спрях да му сложа по големи задни спирачки и по голямо турбо
и още една бензинова помпа със съд за нея, абе не ми е скучно.Иначе мотора си влезна добре в коша, не е разяно, самия монтаж е лесен, но всичко останало е ....... , кутията си е от мотора, полуоските са малко скъсени, радиатора е купе турбо, и всичко останало е правено.
Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
Реклама
Collapse

, и още една снимка навън за лек тест на 1.5 боост.
От алфата
Коментар